IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко реално струва Tesla Model 3?

Обявената цена от 35 000 е почти недостижима, показват сметките

Колко реално струва Tesla Model 3?

Дългоочакваният старт на производството на обявения за най-достъпен електромобил на Tesla – седанът Model 3, най-после бе даден. Колата бе представена лично от собственика и изпълителен директор на Tesla Motors – Илон Мъск, който разкри подробности за автомобила.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Официално цената на Model 3 е 35 000 долара, което го прави най-евтиният електромобил в САЩ. Според експерти обаче, тя е почти непостижима, въпреки че за тези пари клиентът получава доста приемливо оборудване – електромотор и комплект батерии, позволяващи пробег с едно зареждане от 354 км.

В сумата влизат още 8 въздушни възглавници, двузонов климатик, USB-портове за зареждане и включване на допълнителни устройства, мултимедийна система с Bluetooth, задна камера, електрически стъкла с автоматичен режим, светодиодна оптика и система за контрол на налягане в гумите.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Оттук-нататък започва допълително плащане. Ако клиентът не хареса салона, може да си поръча Upgrade Package за 5000 долара. В него влизат кожен салон, предни седалки с възможност за регулиране в 12 посоки, загряване на всички седалки, електрически огледала с нагряване, премиум аудиосистема, фарове срещу мъгла и централен подлакътник.

Срещу още 9000 долара собственикът на Model 3 получава пакет Long Range. При него пробегът се увеличава до 500 км, а времето за ускоряване от 0 до 97 км/ч (60 мили) се намалява от стандартните 5,6 секунди на 5,1 секунди.

Колко реално струва Tesla Model 3?

„Автомобилът може да бъде във всякакъв цвят, ако той е черен”, е казал някога Хенри Форд за Ford Model T. Явно Илон Мъск е усвоил уроците на патриарха на американското автомобилостроене и предлага Model 3 само в черно. Ако някой иска друг цвят, трябва да доплати минимум 1000 долара.

Въпреки че Model 3 е оборудван с всичи системи за автономно придвижване, някои от тях се активират срещу нови 5000 долара. Това са функция за поддържане на лентата на движение, самостоятелно престрояване при включен мигач и система за автономно паркиране.

Колко реално струва Tesla Model 3?

От Tesla  предупредиха също, че собствениците на автомобила няма да  могат да обновяват програмното оборудване. Това ще става само с помощта на централния компютър на компанията, с който колите са свързани непрекъснато. И при опит за външна намеса, автомобилът просто ще бъде блокиран от централата.

Мъск обещава и по-мощна версия на Model 3, която ще разполага с впечатляващи характеристики, но и съответно ще е доста по-скъпа. Кога ще се появи тя, не е ясно. Почти сигурно това ще стане, след като предварителните поръчки за автомобила – около 500 000 на брой, бъдат изпълнени.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Първите щастливци ще получат колите си в най-добрия случай в края на годината, когато Tesla ще постигне производство от 5000 бройки на месец. Първите бройки са предназначени за служители на компанията, като целта е именно те да тестват Model 3 в реални условия – нещо, което Tesla Motors не успя да стори заради спешното пускане на електромобила в производство.

Снимки: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На който не му харесва тесла да не си купува, и без това това има недостик на тесли :)
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    БузЪ ( преди 6 години )
    Тук "професорите" коментират коли които са виждали само на картинка и правят сметки колко хиляди километра, колко ток, колко часа слънце....Създателите на тази кола едва ли ще обърнат внимание на "професионалното" ви мнение!(Ако, изобщо някой го прочете някога) Всъщност никой няма да обърне внимание! "Акъл - море, а патки пасе!"
  • #31
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Бъгчо ( преди 6 години )
    Да не говорим за боята - НЯМА автомобилен производител който да не прави този трик. Повечето ти дават базово бял цват, ама го няма на склад, сега трябва да чакаш 6 месеца... И всичко друго е от 700 до 2000 лева отгоре защото било "металик"Така че тази статия е поредния опит да се плюе по електричките и най-вече Тесла.
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Бъгчо ( преди 6 години )
    Тази статия е доста тенденциозна. Не знам колко от вас са си купували нова кола, но при всички производители е така. Една базова Шкода (наскоро гледах Октавията) е още по-слабо обурудвана от описаното тук - и после цените скачат. Гледах преди години Тойота Хилукс - базовия вариант е абсолютно дъво със задно предаване и всички следващи варианти започват с 10К нагоре. Искаш Хюндай (големия им джип - Санта Фе) - GPS-а ти добавя 2-3 хиляди над НАЙ-ВИСОКОТО ниво на оборудване
  • #29
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да ама не, га си купиш тесла, се качи в нея напиши на едно листче "да ама не" сложи го на волана, направи една снимка с телефона си и я качи в интернет и дай линк-а да я видя, тогава ще ти повярвам на глупостите които пишеш, дотогава си просто един лаладжия, който се вози на градският транспорт и сънува тесли.
  • #28
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Да ама не ( преди 6 години )
    Е че те батериите на телефоните, където се влагат милиарди и са много по-качествени след 3-4 години губят 50% от капацитета си каквоо остава за тези на тесла.Ако батериите на телефоните бяха по-добри, щяха тях да вграждат в лаптопи и електромобили. Тесла произвежда от няколко месеца най-добрите батерии на пазара. Все пак примерът ти доказва, че дори по смотаните батерии на телефоните, изкарват три-четири години при ежедневно зареждане, което са над 1200-те цикъла по стандарт, докато започне да пада капацитета под 80%.Следователно след 600 000км, пробегът ще падне на 400 километра. Средностатистическия шофьор, ги изминава за 30 години.
  • #27
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    х'американски прелести!
  • #26
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хейтърите бързат да драскат, за 3 часа 30 коментара, а на долната статия и електромобила на Фискър нито един коментар.
  • #25
    10 rate up comment 2 rate down comment
    rez ( преди 6 години )
    Model 3 има хардуер за автопилот (8 камери, радар, ултразвукови сензори и доста мощен компютър - Nvidia Drive PX2). Никоя кола в този ценови сегмент го няма това.Батерията на колата няма нищо общо с телефонна батеря, най-малкото колата се грижи при зареждане температурата на батерията да е оптимална. Сътоветно максималния капацитет не пада като при телефоните.https://i0.wp.com/electrek.files.wordpress.com/2016/11/tesla-battery-degradation-2.png
  • #24
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВЕИ?!Освен за усвояване на евросредства от подставени лица, тия ВЕИ-та не вършат никаква реална работа...