Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

До 169 години затвор за арестувания мениджър от VW

Оливер Шмид е обвинен по 11 точки, съдът отказа да го освободи под гаранция

До 169 години затвор за арестувания мениджър от VW

До 169 години затвор застрашават Оливер Шмид, бившия шеф на отдел в американския клон на Volkswagen, който бе арестуван миналата събота в Маями покрай Дизелгейт. Съдия Уилям Търноф, който ще гледа делото, отхвърли молбата за освобождаване под гаранция и настоя обвиняемият да остане в ареста заради високия риск да избяга, съобщава The New Work Times.

До 169 години затвор за арестувания мениджър от VW
Оливер Шмид може никога вече да не излезе на свобода

Шмид, бивш служител за връзка с американските регулаторни органи, бе задържан от ФБР на летището в Маями, докато се прибирал от зимна ваканция. Той е обвинен в заговор с цел заблуждаване на американския народ, в унищожаване на документи и в още 9 нарушения на различни закони. Ако бъде признат за виновен по всичките, може да остане зад решетките доживот.

Освен Шмид още петима бивши служители на VW са с повдигнати обвинения, но те се намират в Германия и едва ли ще бъдат екстрадирани, коментира Automotive News.

В сряда адвокатите на Volkswagen пледираха "виновни" по обвиненията срещу компанията и декларираха, че тя е готова да плати 4.3 милиарда долара в глоби по различните нарушения.
 

Тагове: volkswagen vw
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Ха-ха, кефиш ме какви глупости можеш да изпишеш за да си обоновеш глуповатите твърдения. Високия марж на Тойота е от интелигентния дизайн на производтвото. Нещо което цялата модерна индустрия копират от тях. В Турция се произвеждат около 250 000 Тойоти. На фона на 10 милиона годишно това едва ли е основание за кой знае какво увеличение на маржа.
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Хех, има известна разлика между това основен компонент като задвижването да ти е проектирано и произведено в Азия и това няколко пластмасови компонента да са, не мислиш ли? Ама нищо де, това са подробности, важното е че немците ще са номер 1 при електромобилите след 10 години, Ха-ха!
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    "Разбира се, че ще купуват силовата електроника от китайците!" И кое ще им е номер 1 след като половината автомобил ще идва от Азия? Нали се сещаш че в същото време азиатците ще продават хем повече електромобили, хем 100% произведени в Азия. То не става само с пропагандни партенки, трябва малко и реален поглед на нещата.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Самсунг галакси s7 произведен в Корея, хладилнок двукрилен с фризер на същата марка произведени в Италия, телевизор произведен в Корея, LG монитор корейски. Изобщо нямам котайски неща от корейските марки и от теб научавам че за Европа внасяли от Китай.Това да не е в БГ само.Моите неща са купени от западна Европа.А лъжливите немци е крайно време да бъдат съдени и вкарани където им е мястото.Отровиха толкова народ и продължават да го правят мизерниците швабски.Всичко е лъжа и измама при тях.
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    "Бъдещето е в електрическите автомобили, а до десет години германците ще са номер 1 и там!" Ха-ха, тук сериозно ме разсмя. Само дето немците ще купуват силовата електроника и батериите от азиатците, точно защото са проспали развитието на хибридите.
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    "Какво значи толерира?!" Вече някой ти е отговорил - по-ниски акцизи за дизела и абсурдни тестови цикли за емисии даващи възможността да се настройват очистващите системи. Самия факт че по американския цикъл ФВ надвишават стандартите 40 пъти, докато по европейския - около 2 при почти еднакви стойности за км е показателен за това.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Едно време убиваха с газови камера, а сега разшириха обхвата и тровят с дизелите навсякъде в европа!
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Толерира чрез по-ниски данъци за по-ниски емисии на въглероден диоксид,но не и на азотни оксиди и финни прахови частици - ето така св толерира дизела ! Защо нормите в сащ и япония са строги относно праховите частици и азотните оксиди и нямат смог в градовете и имат в пъти по-малко заболявания на белите дробове от типа на рак, астма и всякакви гадости? Защото мислят за здравето на хората, а не за имагинерна стойност на co2, който се контролира мн по-лесно. Немците убиват вече с дизел!
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    И защо стандартите за емисии и цялата политика в Европа толерират канцерогенна технология като дизелите според тебе? Заради дизелите на Тойота, които са лидери при хибридите, или заради ВАГ които са пълни гьонове по отношение на модерни технологии, падат си по лобиране, а и са полу-държавна компания? Може и да не ми отговаряш. Колкото до Таката - Хонда, Тойота, а и всички останали които им ползват еърбеците са ЖЕРТВИ на Таката, не обратното. Миленето май не ти е от силните страни.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    ВАГи, стига си фантазирал! Проблем Таката изглежда имат само с продукция в Мексиканки завод. Турските Тойоти и Хонди дали ползват еърбеци от Мескико или от Германия? Стига си плюл по японците. По-големи нещастници от немците няма. 169 години затвор за вагонските меринджеи го доказват. Защото всичките им престъпни действия са УМИШЛЕНИ. И положението е в пъти по-лошо в Европа, където 400 000 умират годишно от замърсяване на въздуха, в голяма чат благодарение на ВАГ.