IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

R срещу R

Най-бързият Golf се изправи срещу най-бързият Civic

R срещу R

Най-бързата версия на VW Golf се изправи срещу най-бързата версия на Honda Civic. Става дума за моделите с буква "R" на задните си капаци, като състезанието представлява драг на 1/4 миля и е организирано от британското издание Top Gear.
R срещу R
Мнозина вероятно ще кажат, че надпреварата не е справедлива, тъй като едната кола има задвижване към четирите колела, автоматична трансмисия и системата за бърз старт. Докато при другата е заложено на класическата формула за спортен хечбек - предно предаване и ръчна кутия. Факт е обаче, че това са най-бързите версии в гамата на двата модела, въпреки че Golf R може да бъде поръчан и с ръчна трансмисия.

Да, VW Golf R има предимство на старта, но пък Honda Civic Type R разполага с по-висока мощност и по-ниско тегло.

Кой е по-бърз в дисциплината драг на 1/4 миля - вижте във видеото

Припомняме и постиженията на двете коли на пистата Нюрбургринг. Японският автомобил премина през 21-километровото трасе за рекордните за сегмента 7:50.63 минути, докато германската кола регистрира време от 8:14.00 мин.



Технически характеристики:

VW Golf R

Двигател: 2,0-литра с турбо
Мощност / Въртящ момент: 300 к.с. / 380 Нм
Трансмисия: Автоматична DSG
Задвижване: Към четирите колела
Ускорение 0-100 км/час: 4,9 сек.
Маса: 1495 кг.
Цена: 69 860 лв.

Honda Civic Type R

Двигател: 2,0-литра с турбо
Мощност / Въртящ момент: 310 к.с. / 400 Нм
Трансмисия: Ръчна
Задвижване: Към предните колела
Ускорение 0-100 км/час: 5,7 сек.
Маса: 1390 кг.
Цена: 66 990 лв.

Видео и снимка: YouTube / Top Gear

0 от 500
  • #31
    13 rate up comment 9 rate down comment
    German Power ( преди 8 години )
    Срам срам :)))махнете му едната свещ на Голфа че в стоков вариант много дьрпа.... И сьс ремарке отзад май пак би ошамарил Цивика...
  • #30
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Безисвестна ? Поставиха рекорда, а от гинес не им го записаха, защото според техните правила трябвало да се върнела пак със същата скорост обратно ХАхАХа.Дреме им на американците за глупостите на гинес и рекламните глупости на ВАГ. Почети малко в google-то и пак ела с комунистическите лозунги на СоцВаген.
  • #29
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно за гоуф и стабилност пък ако тръгнеш да говориш, занчи не си се качвал в други автмобили и говориш на изуст. Стария Фокус дори от към управление би без проблем гоуфа по всички показатели. Все още ми е трудно да повярвам, че има толкова глупави хора, като вас ама явно трябва да свикна, че в тая държава мозъка е дефицит за повечето хора. Ако изобщо с този коефициент на интелигентност може да се причислявате към хората, като вид.
  • #28
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    в следващия епизод дошо ще шофирам хундатаа на Голфа ще му махнат 2 колела. ще му вържат да дърпа тролей и ще кара на заднатогава вече шансовете ще са равни !
  • #27
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На коя писта бе ? На италианските писти порше е далече зад Лаферари. А японците си имат собствени състезания и писти, за които ти обаче не си чувал. Само ограничен селянин гледа, като кон с капаци единствено и само в една посока. За да имаш претенции, че разбираш от нещо ти трябва доста четене. Който не е решил той не е натупал ВАГ - А и рекорда за най-бърз автомобил се държи от американски такъв, а за пистови времена има една марка дето нарочно не си прави "Street legal" някой модели. ***
  • #26
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Първо времето на Хондата не е отбелязано никъде официално , второ с тези лозунги които лепите на "автомобилите за пилоти" само отежнявате ситуацията. Тези автомобили са за масовия потребител , не за пилоти , което ще рече че всеки трябва да може да се справи , не само пилотите , още повече че колите се карат по пътната мрежа...не само на писта , а на пътя голфа може да бъде управляван бързо от всеки , после се чудите защо сте в канафката или увити около стълба не дай боже
  • #25
    14 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако видите времената, всъщност се вижда, че хондата започва да настига VW и да смалява разликата, която се вижда на старта поради 4x4 системата главно. Което значи, че на по-дълга дистанция най-вероятно разликата ще е по-малко, ако не и в полза на хонда. Та тя до 3та скорост върти гуми :D Комплексарите обаче тука се радват, защото не се вижда, често нещо салъпено от VW да побеждава, та им трябват подобни глупави сравнения, за да се заблуждават, че скапаните им коли стават за нещо.
  • #24
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Кодошо до Дошо ( преди 8 години )
    Доше толкова ли боли, че като анонимен прописа ? Ха ха ха!
  • #23
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    от VW я сложиха хондичката да полегне нежно , разтвориха и краката и брутално я обладаха :)както обикновенно *** това дори не е модела им R400 !
  • #22
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И "краля" ( явно титлата "краля" е на глупаците или на сервизите ), като го сложат до едно пежо 308 хибрид и забравя, че има спортни наклонности. Дори "премиум" таратайката базирана на гоуфа с 4 нули отпред изяде боя.Ай сега говорете пак? Защото там говорите, че тоя хибрид бил тежък и скъп и в завойте ЩЯЛ да бъде зле, което ме съмнява, а тука говорите глупости при сравняване на две коренно различни машини. Едната е скалъпена за децка радост на картинка в сервиза, а другата за каране на пътя.