IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

R срещу R

Най-бързият Golf се изправи срещу най-бързият Civic

R срещу R

Най-бързата версия на VW Golf се изправи срещу най-бързата версия на Honda Civic. Става дума за моделите с буква "R" на задните си капаци, като състезанието представлява драг на 1/4 миля и е организирано от британското издание Top Gear.
R срещу R
Мнозина вероятно ще кажат, че надпреварата не е справедлива, тъй като едната кола има задвижване към четирите колела, автоматична трансмисия и системата за бърз старт. Докато при другата е заложено на класическата формула за спортен хечбек - предно предаване и ръчна кутия. Факт е обаче, че това са най-бързите версии в гамата на двата модела, въпреки че Golf R може да бъде поръчан и с ръчна трансмисия.

Да, VW Golf R има предимство на старта, но пък Honda Civic Type R разполага с по-висока мощност и по-ниско тегло.

Кой е по-бърз в дисциплината драг на 1/4 миля - вижте във видеото

Припомняме и постиженията на двете коли на пистата Нюрбургринг. Японският автомобил премина през 21-километровото трасе за рекордните за сегмента 7:50.63 минути, докато германската кола регистрира време от 8:14.00 мин.



Технически характеристики:

VW Golf R

Двигател: 2,0-литра с турбо
Мощност / Въртящ момент: 300 к.с. / 380 Нм
Трансмисия: Автоматична DSG
Задвижване: Към четирите колела
Ускорение 0-100 км/час: 4,9 сек.
Маса: 1495 кг.
Цена: 69 860 лв.

Honda Civic Type R

Двигател: 2,0-литра с турбо
Мощност / Въртящ момент: 310 к.с. / 400 Нм
Трансмисия: Ръчна
Задвижване: Към предните колела
Ускорение 0-100 км/час: 5,7 сек.
Маса: 1390 кг.
Цена: 66 990 лв.

Видео и снимка: YouTube / Top Gear

0 от 500
  • #51
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ""Ама да говориш, че 4x4 системите позволяват по-добро спортно поведения е смешно и показва колко си необразован. ""Ами като си много образован *** да обясниш на инжинерите на Порше,Ламборджини,Нисан ГТ-Р,Ауди РС,АМГ и тези във ВРЦ че са необразовани и не разбират от спортни коли, после ако ти остане време *** виж най-бързите коли на Нюрбургринг. Първо място Спайдъра на Порше, Второ Ламборджини авентадор, Трето Нисан ГТ-Р, все с 4Х4 и другия път неграмотнико не наричай другите неграмотни.
  • #50
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Ха ха"...най накрая стигна до изводът че едната кола изискава определени качества , а другата може да я кара всеки...урааа
  • #49
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Верно? Защо ли? АКо беше учил нещо в областта щеше да знаеш физическите специфики на силите, които действат на автомобили при различните задвижвания на колелата.Очевидно ти не си учил нищо подобно, а чисто и просто страдаш от комплекса на ВАГ- че по-добро от тях няма, независимо колко са зле технически и колко много дефекти имат,които дефекти рефлектират въхру твоя джоб, но поради комплексите и промитата тиква ти не го осъзнаваш.Май в психологията имаше цял раздел за подобни болестни състояния
  • #48
    7 rate up comment 9 rate down comment
    хаха ( преди 8 години )
    Когато се правят драг сравнения , трябва да се правят от добри пилоти. Несериозно е да се сравняват с очевидно некадърен шофер. Айде на автоматика е лесно - натискаш до долу и държиш геврека. Ама на Сивика трябваше да се постараят да сложат поне някой,който се е състезавал с такъв тип автомобил. Това е все едно да ме сложат мен на тест драйв на камиони. Ами сигурно ще кажа,че нищо не става от тях.
  • #47
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    4x4 е по-добро за масовия потребител , при различна настилка и в градски условия.Там където реално ще се ползват тези автомобили , осигорява ти сигурност необходима извън пистата където почти всичко ти е извесно , предното те ограничава при градско каране , затова голфа е по-добрия вариант...затова и би Хондата , в градски условия разликата ще е още по-голяма
  • #46
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    След тоя клип окончателно реших да продам Хундата си сив Сивик, купил съм я нов внос преди 10 г.! Ако взема едно поне 1000 лв ще почерпя!
  • #45
    19 rate up comment 6 rate down comment
    German Power ( преди 8 години )
    Супер е Голфа освен по качествения салон получаваш и по модерна техника, 4х4, супер бьрза кутия и страхотен балансиран мотор сьс много добьр звук... Просто по Добрата кола в този тест..
  • #44
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Във Ф1 има изискване за болида, първото е Автомобила да е само с две задвижващи колела.
  • #43
    7 rate up comment 8 rate down comment
    .... ( преди 8 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=yHsWQfUyO0M това ви е линка на тази "гонка" в ютуб. Ами прочетете и там коментарите. Това е истинско безумие. Шофьорчето на Сивика сигурно няма книжка дори. На 1ва скорост върти гуми около 1-2 секунди , превключва супер неправилно и от там няма смисъл изобщо да се гледа гонката. Тука не става въпрос за пристрастен коментар. Всеки разбиращ поне малко вижда за какъв контрол става на въпрос.
  • #42
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Моето момче от гоуфа само от европейските представители с по-добро пътно поведения са - Фокус, Меган, 1-ва серия, А-класа, алфа жулиета и т.н. С който не са сравнили гоуфа от него не е загубил по този показател.