IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti не крие новата си суперкола

Тестови прототип на Chiron без камуфлаж бе заснет в Италия

Bugatti не крие новата си суперкола

Компанията Bugatti продължава с тестовете на своята нова суперкоа Chiron. Тестови прототип на модела без никакъв камуфлаж този път бе заснет в Италия.
Bugatti не крие новата си суперкола
Автомобилът, който се позиционира като приемник на досегашния Veyron, ще бъде показан по време на автосалона в Женева, съобщава Worldcarfans. Той ще бъде пуснат в ограничен тираж от 500 бройки, всяка с цена 2,1 млн. евро, като ще бъде единственият модел в гамата на марката.

Според информациите Chiron ще бъде по-лек от своя предшественик и ще получи голямо задно антикрило, увеличени въздухозаборници и нова оптика. Дизайнът на машината до голяма степен ще повтаря този на концепта Bugatti Vision Gran Turismo.

Задвижването на колата е поверено на 8,0-литров W16, оборудван с 4 турбини, две от които са електрически. Общата мощност на агрегата ще достигне 1500 к.с., като той ще работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия с два съединителя.

От Bugatti вече съобщиха, че от 0 до 100 км/ч моделът ще ускорява за 2 секунди, а максималната му скорост ще достига 450 км/ч. Така Chiron ще стане най-бързият сериен автомобил на планетата, като агрегатите му ще отговарят на стандарта Euro-6.

Снимка: Worldcarfans
 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #16
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Das *** бедни ми оризарчета!
  • #15
    9 rate up comment 7 rate down comment
    тва ( преди 8 години )
    Тва с 4 турбини при 2,1млн цена едвали щебъдекарано на състезаниконя кое му е фантастчнотонатва!? Не що като технология!?!1500 коня
  • #14
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    6Aко беше малко по-умен, нямаше да питаш! Дори можеше да се сетиш за кой автомобил става на въпрос, но уви...
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Имам един въпрос към авторитетния форумен запалянко по-долу в коментарите. Колко е почти три пъти по-малко на 16 цилиндъра?
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На Топ Гиър пистата и Трабант може да бие Бугатито. Нали знаеш, че това е шоу предаване и трябва да има за кухарниците, като теб някаква сензация, за да бъде гледано.Така, че следващият път, когато говориш за кухарници се погледни в огледалото и ще видиш най-големия!
  • #11
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Айде всички кухари да видят кои коли бие Бугатито на Топ Гиър пистата, и после да си разкриват капацитета!
  • #10
    40 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Що говорите глупости?!Била бавна в завой, с това тегло е нормално,какво искате, да се върти като Макларън.Че някакъв свръхнапомпан нисан го бие на драг, а дали тоя нисан ще изкара едно 2 часово състезание на писта с бугатито, на 2-рата обиколка ще пуши като македонска скара. Хенеси е гаражна кола, такава може да се проектира и 500 да вдигне. Изобщо, Вейрона бележи ера сред хиперколите. Това не е кола да се сравнява, тя е оригинална и неповторима, да не говорим, че Бугати има бУгата история :)
  • #9
    29 rate up comment 10 rate down comment
    snaky ( преди 8 години )
    Кое Хенеси, онова с 4те бройки ли? Не ни разсмивай! Да Лотус-а е страхотна кола, с невероятно шаси, ама Хенеси-то е няква пародия. Всеки може да вземе чуждо шаси, да му смени двигателя с по-мощен и да каже, сега ще поставям рекорд.
  • #8
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Mnogo *t v prirodata a rezultat e che gi biqt po evtini koli.Henessy e po-burz!
  • #7
    18 rate up comment 33 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    никога няма да направят подобна недомислица с 16 цилиндъра и 10 радиатора. Не са толкова глупави. правят коли, които бият 16-цилиндровите немски талиги. Представяш ли си почти 3 пъти по-малко цилиндри и да ги бият, като шкембе в дувар. Вурстовете би трябвало да се срамуват от тази тяхна недомислица. Много коне, много цилиндри, много обем, много пари, много скъпа, прекалено усложнена, а някакъв съвсем непретенциозен Нисан без претенции ги млати. Какво е това питам?