IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti не крие новата си суперкола

Тестови прототип на Chiron без камуфлаж бе заснет в Италия

Bugatti не крие новата си суперкола

Компанията Bugatti продължава с тестовете на своята нова суперкоа Chiron. Тестови прототип на модела без никакъв камуфлаж този път бе заснет в Италия.
Bugatti не крие новата си суперкола
Автомобилът, който се позиционира като приемник на досегашния Veyron, ще бъде показан по време на автосалона в Женева, съобщава Worldcarfans. Той ще бъде пуснат в ограничен тираж от 500 бройки, всяка с цена 2,1 млн. евро, като ще бъде единственият модел в гамата на марката.

Според информациите Chiron ще бъде по-лек от своя предшественик и ще получи голямо задно антикрило, увеличени въздухозаборници и нова оптика. Дизайнът на машината до голяма степен ще повтаря този на концепта Bugatti Vision Gran Turismo.

Задвижването на колата е поверено на 8,0-литров W16, оборудван с 4 турбини, две от които са електрически. Общата мощност на агрегата ще достигне 1500 к.с., като той ще работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия с два съединителя.

От Bugatti вече съобщиха, че от 0 до 100 км/ч моделът ще ускорява за 2 секунди, а максималната му скорост ще достига 450 км/ч. Така Chiron ще стане най-бързият сериен автомобил на планетата, като агрегатите му ще отговарят на стандарта Euro-6.

Снимка: Worldcarfans
 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 8 години )
    По какво се познава, че някой не разбира нищо от автомобили? - Ако каже, че най-великата кола е Бугати Вейрон (вече Широн)
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Wow ( преди 8 години )
    Abe ei, taq kola 6te odari cqlata konkurenciq v zemqta. Prosto zamal4ete, osobeno onezi fen4eta na japankite!
  • #24
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То само като го видиш тоя свинемобил ти е ясно защо не го крият-същия безформен *** с безмозъчен двигател , комбинация направена с една единствена цел-парадиране с пари , но и и страничен ефект-явна липса на мозък и елементарна техническа грамотност!
  • #23
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Chiron" съкращение от China iron ли е?
  • #22
    14 rate up comment 9 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    По темата имам да кажа само две думи: Кьонигсег Регера.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    до: богаташчето под менСамо не разбрах ти от милионерите или от милиардерите беше? Така цветно разказваш, че май Бил Гейтс има пари в банковите си сметки, които за теб са джобни. И като се събудиш какво става? Разказваш сънищата си. Какъв аероспейс бе смешен? Ти още малко ще кажеш, че това тук е совалка ли. Айде спирай с мокрите сънища. Тази кола може да е гледаш само на плаката закачен на стената и евентуално да 0нанираш пред нея. ***!
  • #20
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    агрегатите му ще отговарят на стандарта Euro-6 :):):):)Това след чипосването ли или преди това?
  • #19
    4 rate up comment 10 rate down comment
    2,5 TDI ( преди 8 години )
    Всичко е много хубаво в тази кола че и супер скъпа , недостижима за бикновен човек. Въпросът е след като развива такива скорости дали ще има някаква защита срещу нагли камери на пътя и колко ще е ефективна тази защита? Никой няма да си купи подобна кола и да я кара само с 90-100. А който успее да измисли подобна защита на колите от наглите камери ще стане мултимилиардер само за броени месеци.
  • #18
    23 rate up comment 14 rate down comment
    KLASIKA ( преди 8 години )
    Отдавна не бях писал и бях най-големия противник на Вейрон заради смешния,жалък,отвратително безмислен иподигравателен дизайн!!!! Що за идиотщина беше???Но вече съм ЗА!!!Защото дизайна най-после намери себе !Най после!След като го плюх през тези години.И не само аз явно,..ха-ха...,щом тотално го оправиха!!!Сега ще ви кажа отново!:-някои коли могат да го бият,но за кратко и санаречени доктор "СТРАХ"!Защото вдигат по-голяма скорост,но треперят,държиш цялатаси воля и нерви и умения на висш пилотаж,за кратко и слизаш разбит,нямаш намерение да го повториш и си съсипан тотално и психически разклатен до категория:- прикрит паралептик и макар да изглеждаш видимо спокоен като Египетски МЪРТВЕЦ,то главата ти се удря като кастанети в рамките на вратата................... Разликата при Бугати е тази,че при скорост от 400 км.вътре се усеща все едно си пуснал Ролс-Ройс на автопилот и си слушаш музика с затворени очи и блаженна усмивка! Р А З Б Р А Х Т Е ЛИ ? Това беше,,Е , и си остана целта за замисъла на Вейрон! Да караш с 400 км. и даси мислиш,че караш бавно,а двигателя да се чува тихо в купето като мравка която пикае върху памук!Мразех го Вейрон заради пфу !!!-отвратителния дизайн,но сега когато дизайна покрива що-годе моите виждания ви казвам това което не признавах,което знаех и за което е създаден!
  • #17
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Euro-6 ( преди 8 години )
    агрегатите му ще отговарят на стандарта Euro-6 :):):):)