IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Само хибридите на Toyota пестят пари

Това твърди проучване на компанията Tec-RMI

Само хибридите на Toyota пестят пари

Спестяват ли пари хибридните автомобили? На този въпрос отговаря независимо проучване на компанията Tec-RMI, което сравнява експлоатационните разходи на хибридни, бензинови и дизелови коли.
Само хибридите на Toyota пестят пари
Хибридът IS 300h пести най-много пари. Снимка: Lexus

Проведеното в Германия проучване обхваща автомобили, които са били закупени преди 36 месеца и имат пробег от 120 000 километра, сочи информацията, разпространена от българското представителство на Toyota. То е направено по поръчка на списанието за управление на фирмени автопаркове BFP Fuhrpark.

Според резултатите, най-много пари на собственика си пести хибридът Lexus IS 300h - над 1 000 евро в сравнение с аналогичен бензинов автомобил за период от 3 години. Следва Toyota Auris Hybrid, която е способна да спести около 300 евро в сравнение с дизелов конкурент и 160 евро в сравнение с бензинов.

Любопитен факт от проучването е, че единствено хибридите на Toyota пестят пари. Нещо повече - хибридните и plug-in модификации на други марки, тествани от Tec-RMI, показват, че притежанието им излиза по-скъпо от бензинови или дизелови еквиваленти, сочи информацията.

Въпросните разходи се пестят от обслужване. Хибридите нямат стартер или алтернатор, оборудвани са с необслужваема ангренажна верига и нямат нито един ремък. Освен това наличието на система за електронно управление на регенеративното спиране позволява животът на накладките често да надминава 100 000 км. По-дълъг живот имат също така гумите, ауспуховата система и фаровете, които в повечето случаи са LED.

0 от 500
  • #91
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 10 години )
    Не им обяснявай повечето са деца кола не са карали,какво остава да са подържали,още по малко в оторизиран сервиз.Само четат некви таблици по нета и си мислят,че всичко е чиста вода.
  • #90
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до дилъра на ТОЙОТА ( преди 10 години )
    да ти обясня по подробно, че очевидно си необразован -> във Hybrid Synergy Drive има планетарен механизъм. първите системи имат само един такъв. затова ако вдигнеш 130км/ч с първите приуси мотора вече е на 5000 об. и разхода много висок. 2007ма направиха за лексус двустепенна кутия за единия мотор-генератор - за да може да се развиват по високи скорости и на магистрала да е с по нормални обороти. от предавателно отношение 3.9 се превключва на 1.9 . чети повече и по-малко ще се пениш
  • #89
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До тоя където разтяга лукуми, че горивен филтър на Приус не се сменял /предполагам, че е Дошо, защото само той има тик да нарича всички ***/ Та Доше, да те светна бате, че няма такава кола, на която да не се сменя горивен филтър, още повече ако я обслужваш гаранционно. РАзбирам, че никога не си имал и не си карал кола, но това не те оправдава, да заливаш нета с лъжи. Поне според Тойота, които предполагам, по добре знаят на колите им кога и какво да се сменя, та според Тойота на всеки 15К км. Се сменя горивния филтър на Приус, заедно с въздушния. На 30К. км. се сменя и филтъра на климатика, на 50К км. маслото на трансмисията... да не изброявам всичко по обслужването. Така, че другия път не пиши какво си представяш, че е а разпитай какво е в действителност.
  • #88
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    и ето още по интересен тестhttp://***.extremecentrepoint.com/archives/541
  • #87
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: ВАГона ( преди 10 години )
    едностепенен Hybrid Synergy Drive ?!?!?!?!Я превеждай специалисте! Цените ги има в сайта на Тойота бе кавал! Кой лъже, аз или те? Лъжите са твои и много добре знаеш, опитвайки се да ги прехвърлиш на друг. Черно на бяло хората са ти написалиСамо хибридите на Toyota пестят париЧерно на бяло има написано обслужването на всяка Тойота и цената. *** ли си или да! Покажи цените на ВАГените де! Не можеш нали, защото не са за показване. На Патас е над 600 лв обслужването. Точка!
  • #86
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хората са го тествали http://automedia.investor.bg/read/8095.html
  • #85
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    едностепенна хибридна кутия - ще рече едностепенен Hybrid Synergy Drive . ако не знаеш какво е това - значи си гола вода
  • #84
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ммм ( преди 10 години )
    Аз такъв филтър който не се сменя не сам виждал ,особенно при нашия чист бенц! Аудито беше с масло на 100 000 км.,а не на 2 год. Не знам с кого се заяждаш момче,но ти си го закъсал не по-малко ! Да обвиняваш някого в лъжа докато го лъжеш...пи4ага си :)))
  • #83
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: ВАГона ( преди 10 години )
    Какво стана съ снимките. Нали каза, че си имал фактури. Хайде дай ги! Покажи виртуалната кола за която от години си мечтаеш, но нямаш книжка да е караш. Всъщност имаш книжка и тя е жълта.
  • #82
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: ВАГона ( преди 10 години )
    Ти го закъса, че беше хванат в поредната лъжа, но пак продължаваш да наглееш с тъпите си изказвания. Горивен филтър не се сменя ***. Това не е умрялата ти нафтова печка Патас, за да го сменяш и да те скубят за това. Обще преглед + компютър са си в цената и не ти ги калкулират допълнително. При ВАГените знам, че се калкулира всичко и дори това, че механика си е чоплил носа или си е бъркал отзад докато ти е преглеждал БК да не е дал фира, както всико останало по таралясника, който караш уж.