IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

Топ версията на седана ще има 526 к.с.

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

В края на юни в Милано ще се състои премиерата на новия седан на Alfa Romeo, който ще получи името Giulia. Три седмици преди първата поява на модела пред публика изданието Autonews разкри нови подробности за автомобила и обобщи цялата известна информация за него.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Предната част на Giulia ще получи големи главни светлини, които напомнят фейслифта на седана 166, както и фирмената триъгълна решетка на радиатора. Седанът обаче ще бъде идеологически приемник на друг модел – 159, който се произвеждаше от 2005 до 2011 г.

Именно от Alfa Romeo 159 новият седан ще заимства и мотора за базовата си версия. Това е 1,75 TBi, който досега разчиташе на 200 к.с., но при Giulia мощността му ще скочи до 235 к.с. По-скъпите модификации ще получат 1,8-литров бензинов агрегат с 300 к.с., благодарение на който ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 6 секунди.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Топ версията Quadrifoglio Verde на свой ред ще разчита на 3,0-литров V6 с турбина, като мощността на този двигател ще бъде 526 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път.

На пазара Alfa Romeo Quadrifoglio Verde ще струва близо 60 000 евро, което я прави директен конкурент на BMW M3 и Audi RS4. Тази версия на италианския седан ще бъде оборудвана със система за задвижване на четирите колела и роботизирана трансмисия.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Като опция при модела ще се предлага системата Active Roll Control, която компенсира накланянето в завои. Всички версии на Giulia, включително и базовата, ще бъдат оборудвани със системата DNA, позволяваща регулиране на електроусилвателя на волана и на педала на газта.

Снимка: Autonews

 

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    В какви пъти е над фолксваген не съм фен на фау ве ама имат ли файтон имат имат ли туарег имат премиум ли са ми премиум са файтона е в класа на ес клас бмв 7 и ауди а8 имат ли над в6 двигатели имат.Е що да не са премиум що за тъпо мислене на алфа 156 таблото е по зле от на рено лагуна като пластмаса какъв премиум.На тези във фолксваген в Германия не им пука че ги карали селяни в бг дори не са и чували за нас.Та комплексара си ти който си мисли че е над другите в италианският коптор.
  • #39
    5 rate up comment 5 rate down comment
    hah ( преди 10 години )
    Сългасен съм с теб. Алфа са много над VW, то си личи по продажбите. Алфа се борят да станат производител номер едно в света, а VW са пред фалит. Сългасен съм с теб, разбирачо.
  • #38
    6 rate up comment 6 rate down comment
    absurd ( преди 10 години )
    Я се оправете! Алфа били премиум. Я стига глупости. Сякаш 'Светкавица - Търговище' да играе в Шампионска лига.Надуват цените и феновете горките, веднага скачат, вече сме 'карачи' на премиум марка. Иначе Алфата горе е екстра. Няма да си кривя душата, наистина е красива. Ако не е друго, поне дизайн имат.
  • #37
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като глдам как стремеглаво се обезценяват алфите, бих предпочел да си купя киа пред алфа. Обезценяват се защото, както написа АутоБилд, качеството им е "отчайващо палачорско".
  • #36
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До До всички ( преди 10 години )
    То си е обида да караш гоуф да - обида към собствената ти самоличност. Да не говорим, че в България гоуфаджийте са си просто диагностицитени ***, не за друго. А също към това спада и склонноста да викаш на VW премиум, а не алфа не - Алфа е в пъти над VW по всичко и това си е доказано във времето, не случайно искаха да ги купят.VW е за комплексари, алфа за разбирачи :)
  • #35
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ! ( преди 10 години )
    сетих се! щото не могат да се съберат всички на едно място от повреди по пътищата!! ))))))))
  • #34
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Айдее... ( преди 10 години )
    И алфите ги набедиха за "премиуми"! По-рано поне бяха сравнително евтинки, а сега ще са скъпи и пак няма да им алфистки събор - сетете се защо! ;-)
  • #33
    4 rate up comment 9 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    Дира тука щото съм свободен човек в свободна държава и си коментирам каквото и както сметна за добре.Италянки ха баварецо.Не съм и такъв фен на бмв просто фактите са такива събрали се комплексари които изпадат в екстаз от думата алфа ромео киоре спортиво бла бла все едно карат астън мартин примерно.А то си е една посредствена марка среден дори нисък клас без представител във високият сегмент.А най голямата комплексарщина е това да викаш на някой голфаджия все едно е обида да караш голф.
  • #32
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    Красотата била субективна а бе не знам колко трябва да си субективен за да харесаш изкривените форми на мултиплата.А и щом дизайна е субективен с какво право обиждате другите марки че били грозни драги жабарски фенове а?Разликата между селтака със 155-цата и голфа е точно нулева.Така че не ми се правете на специални с тези евтинджос пласамарки.
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    Аз не съм нахранил никого което доказва че не аз съм комплексара а и на голфа му няма нищо лошо напротив нормална кола си е и е най-продавана в цяла европа а там не живеят в панелка в люлин.Вие па баровците с алфи в монако ли живеете.По коментарите си личи кой е комплексара не искам да се разправям.Просто ми е смешно как се опитвате да изкарате едни автомобили среден клас като уникалните коли а те не са нищо особено и класово и всякак.Айде лек ден на перничаните с алфа 33 с антикрило.