IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

Топ версията на седана ще има 526 к.с.

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

В края на юни в Милано ще се състои премиерата на новия седан на Alfa Romeo, който ще получи името Giulia. Три седмици преди първата поява на модела пред публика изданието Autonews разкри нови подробности за автомобила и обобщи цялата известна информация за него.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Предната част на Giulia ще получи големи главни светлини, които напомнят фейслифта на седана 166, както и фирмената триъгълна решетка на радиатора. Седанът обаче ще бъде идеологически приемник на друг модел – 159, който се произвеждаше от 2005 до 2011 г.

Именно от Alfa Romeo 159 новият седан ще заимства и мотора за базовата си версия. Това е 1,75 TBi, който досега разчиташе на 200 к.с., но при Giulia мощността му ще скочи до 235 к.с. По-скъпите модификации ще получат 1,8-литров бензинов агрегат с 300 к.с., благодарение на който ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 6 секунди.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Топ версията Quadrifoglio Verde на свой ред ще разчита на 3,0-литров V6 с турбина, като мощността на този двигател ще бъде 526 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път.

На пазара Alfa Romeo Quadrifoglio Verde ще струва близо 60 000 евро, което я прави директен конкурент на BMW M3 и Audi RS4. Тази версия на италианския седан ще бъде оборудвана със система за задвижване на четирите колела и роботизирана трансмисия.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Като опция при модела ще се предлага системата Active Roll Control, която компенсира накланянето в завои. Всички версии на Giulia, включително и базовата, ще бъдат оборудвани със системата DNA, позволяваща регулиране на електроусилвателя на волана и на педала на газта.

Снимка: Autonews

 

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 10 години )
    Виж, самия факт, че коментираме темата, доказва, че или НЕ СЕ ЗАПОЗНАТ с цените, или си доста състоятелен.За 166-ца 2002-ра. година. Оригинален ксенонов фар (Valeo), струва около 1500 лв.Комплект съединител обикновен (неусилен) надхвърля 550лв. без труда.В случай, че за теб не е скъпо, ДА поддръжката е достъпна.
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    mnogo krasiva kola,napravo nqmam tarpenie da q vidq
  • #18
    4 rate up comment 14 rate down comment
    .!. ( преди 10 години )
    Показали им някакви рисунки на студент по дизайн и се изпонасрахте да хвалите италианските дървета.Не били ширпотреба а алфа 33 и 155 156 и тн. кво са бе да не са бентлита.Евтини вътре и грозни отвън покажете ми една алфа която да не е грозна с изключение на 159 и 147 и горе долу алфа 166 фейслифта.Италианският дизайн все пак е създал умопомрачителни уродливи форми като фят мултипла ланча тезис и други извращения.Да не говорим че тия имат само 2 модела всичко друго е все в бъдеще време.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 10 години )
    "Предната част на Giulia ще получи големи главни светлини..." Тези фарове на снимките определено самалки и тесни ... Вероятно няма да изглежда така истинския модел...
  • #16
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз ако имам 60 000 евро, я взимам веднага. А поддръжката и в сравнение с немските конКуренти описани в статията е много по-ниска. Във всеки аспект е така. Надеждноста вече също е много спорно, коя марка е по-здрава - като гледам класациите и репортите от клиентите, алфите стоят над Ауди, за бмв имаха проблем с някой двигатели, така че и това не би ме притеснило, ама въобще. Успех на марката и дано изкарват все повече такива модели.
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    викш ако си вземеш тази алфа и нея там ще е поддържаш така ли! айде малко по-сериозно! като казваш много скъпа поддръжка си защити думите с цени, а не да ми говориш за някакви квартални сервизи. алфа е премиум марка и сравнена с другите премиуми има най-евтината може би поддържа. стига с тези митове и легенди. някой не смеят примерно японска кола да си вземат, че и на тях частите били скъпи. да, ама не са, а това са легенди от едно време, когато наистина бяха скъпи, защото не се внасяха.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Невероятно красив автомобил е тази Алфа!Макар, че на мен поне отстрани само като я гледам, силуетът и оспбедно задницата много ми прилича на Субару БРЗ, само дето Субаруто е по-късо!Не ме нападайте, не казвам че някой е крал от другия, просто наистина има големи прилики.
  • #13
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 10 години )
    Всички съм ги доддържал в един и същ сервиз.В Орландовци. :)Алфистите знаят за кого иде реч.Не е фирмен. Но частите винаги са ricambi originali със съответните цени.Цитираните немски марки, също са скъпи за поддръжка.
  • #12
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ако сравняваш подръжката на рено с алфа може и да тисе стори скъпо. все пак алфа си е алфа а не ширпотреба.
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    колко от алфите си ги поддържал в официален сервиз, за да казваш, че има скъпа поддръжка? обади се и питай да видиш колко струва обслужването на алфа и колко на бмв или ауди или мб примерно и може пак да си говорим за скъпа поддържа!