IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

Топ версията на седана ще има 526 к.с.

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

В края на юни в Милано ще се състои премиерата на новия седан на Alfa Romeo, който ще получи името Giulia. Три седмици преди първата поява на модела пред публика изданието Autonews разкри нови подробности за автомобила и обобщи цялата известна информация за него.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Предната част на Giulia ще получи големи главни светлини, които напомнят фейслифта на седана 166, както и фирмената триъгълна решетка на радиатора. Седанът обаче ще бъде идеологически приемник на друг модел – 159, който се произвеждаше от 2005 до 2011 г.

Именно от Alfa Romeo 159 новият седан ще заимства и мотора за базовата си версия. Това е 1,75 TBi, който досега разчиташе на 200 к.с., но при Giulia мощността му ще скочи до 235 к.с. По-скъпите модификации ще получат 1,8-литров бензинов агрегат с 300 к.с., благодарение на който ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 6 секунди.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Топ версията Quadrifoglio Verde на свой ред ще разчита на 3,0-литров V6 с турбина, като мощността на този двигател ще бъде 526 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път.

На пазара Alfa Romeo Quadrifoglio Verde ще струва близо 60 000 евро, което я прави директен конкурент на BMW M3 и Audi RS4. Тази версия на италианския седан ще бъде оборудвана със система за задвижване на четирите колела и роботизирана трансмисия.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Като опция при модела ще се предлага системата Active Roll Control, която компенсира накланянето в завои. Всички версии на Giulia, включително и базовата, ще бъдат оборудвани със системата DNA, позволяваща регулиране на електроусилвателя на волана и на педала на газта.

Снимка: Autonews

 

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #50
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На първата снимка Алфата е с джанти ,като на актуалното БМВ М3 и М4. Бмв-най-доброто!
  • #49
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Aлфа не стават,много се напъват,ама са си италиански ***.Германските автомобили са най-добрите!Нито френските,нито английските,нито японските стават.
  • #48
    2 rate up comment 14 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    8ц я спряха бяха 400 бройки друго...4ц я готвят от няколко години тя вече остаря...друго.В латинска америка сте далеч от лидери щото просто нямате модели.Дори не сте в първата четворка по производство на автомобили барабар с крайслер ферари фият мазерати и ланча па и алфа.Факт!Друго?
  • #47
    3 rate up comment 10 rate down comment
    ДО ВСИЧКИ ( преди 10 години )
    Високия ти клас тезис да те светна е по доло класово от файтона факт и е в един клас с пасата та не знам за какъв премиум говориш!А и ланча умре тезис не се прави имаш само ипсилон.Свери си часовника че изостава!Айде стига съм давал уроци на некадърни италиански фенове които и класовете не знаят!
  • #46
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха показа ли си сега яда ? След като вече е наяве, ще ти кажа и за новата Ланча Тема, за Алфа 4C и 8C ( VW има ли такива модели )? Отвъд океана италианците направиха фурор с крайслер и додж и джийп.В Южна Америка Фиат е господстваща марка от много време и смаза VW, които се опитаха да настъпят на този пазар нали?Има още мноооого примери, че VW се купува само в Германия заради шувинисткото мислене на немците и в китай заради прохождащия пазар и изискването на ниско качество...
  • #45
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това че в САЩ продават най-много пикапи да не би да ги правят най-добрите превозни средства в света? Комплексиран си от карираните седалки и от яд, че караш талига вместо истински автомобил. Висиш по сервизите и плащаш ремонти заради "немското качество".Факт!
  • #44
    4 rate up comment 14 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    А бе на кой му пука за тъпата ти жулиета у шоурумовете имате 2 модела ланча фалира фият и те са така.Кво ми приказваш изобщо то вие не сте конглокент на никой в никой сегмент нито модели имате нито нищо само фотошопи на ентусиасти втори глокс по дизайн смешници.Джулиета та джулиета жабарите нещастни.
  • #43
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво имат бе ? Скапания пасат с надута цена яде праха на 159-таката отвсякъде. От към екстри от към двигатели от към всичко. Пасата от 2008 с тая пластмаса от *** ли ми го хвалиш? А тоя файтон вътре е толкова ужасен, че дори и не се доближава до 7ма серия например.За италианските фенове си има висок клас лимузина - Ланча Тезис например, както и куатропортето на мазерати.Както виждаш този автомобил е направен за класа на 3ката и А4. Къде изобщо ги сложи VW, те са в класа на масовите ***.
  • #42
    3 rate up comment 8 rate down comment
    До всички ( преди 10 години )
    Факт е че голф е най-продаван в класа си в европа.Според теб цяла европа са селяни така ли.Леле зле си баце честно.Ай лек ви ден кой разбрал разбрал.
  • #41
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако погледнете цените на guilieta в момента ще видите, че е два пъти по-скъпа от гоуф, който е на същата цена с подобни екстри и двигатели.Ся кво става обезценяват се немските кашони, а алфата е скъпа и нова и стара? Да не говорим, че на Жулиетата няма открити фабрични дефекти за толкова години вече, докато при гоуфовете на 1вата година им гърмат половината чарколяци под капака - егаси немската здравина.А тука 2ма комплексари ни обясняват на нас дето караме алфи, че се чупели и т.н. Смях