IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

Топ версията на седана ще има 526 к.с.

Нови подробности за Alfa Romeo Giulia

В края на юни в Милано ще се състои премиерата на новия седан на Alfa Romeo, който ще получи името Giulia. Три седмици преди първата поява на модела пред публика изданието Autonews разкри нови подробности за автомобила и обобщи цялата известна информация за него.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Предната част на Giulia ще получи големи главни светлини, които напомнят фейслифта на седана 166, както и фирмената триъгълна решетка на радиатора. Седанът обаче ще бъде идеологически приемник на друг модел – 159, който се произвеждаше от 2005 до 2011 г.

Именно от Alfa Romeo 159 новият седан ще заимства и мотора за базовата си версия. Това е 1,75 TBi, който досега разчиташе на 200 к.с., но при Giulia мощността му ще скочи до 235 к.с. По-скъпите модификации ще получат 1,8-литров бензинов агрегат с 300 к.с., благодарение на който ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 6 секунди.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Топ версията Quadrifoglio Verde на свой ред ще разчита на 3,0-литров V6 с турбина, като мощността на този двигател ще бъде 526 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път.

На пазара Alfa Romeo Quadrifoglio Verde ще струва близо 60 000 евро, което я прави директен конкурент на BMW M3 и Audi RS4. Тази версия на италианския седан ще бъде оборудвана със система за задвижване на четирите колела и роботизирана трансмисия.
Нови подробности за Alfa Romeo Giulia
Като опция при модела ще се предлага системата Active Roll Control, която компенсира накланянето в завои. Всички версии на Giulia, включително и базовата, ще бъдат оборудвани със системата DNA, позволяваща регулиране на електроусилвателя на волана и на педала на газта.

Снимка: Autonews

 

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдааа, 110 години и на края крадат дизайна от КИА. Не са ми интересни. И никога не са ми били. Третокласна фирма.
  • #29
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до .!. ( преди 10 години )
    и останалите "дизайнери", които смятат, че Мултипла е грозна. красотата е субективно понятие но да кажеш, че Мултипла е урудлива е доказателство, колко задръстено и повлияно от предрасъдъци е окото на някой хора, разбирам, че живеейки в панелка и карайки дериват на голф и да иска човек не може да излезе от стереотипа. Жалко колко хора нямат понятие от естетика и на тази основа градят самочуствието си.
  • #28
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тоя с киа-та , стегни се , киа нямат оригинален дизайн,на алфа е предимно такъв, от има няма 110 години...
  • #27
    11 rate up comment 5 rate down comment
    ttt ( преди 10 години )
    До всички които само си говорят за Алфа.Карам Алфа ромео 146 1.6 t.s. от 8 години и сменям само консумативи: масло, накладки, акумулатор. Престанете с немските маркетингови промивки.....
  • #26
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ... и КИА.
  • #25
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Единствените коли на които Алфа си позволява да подражава и взаимства са Ферари и Мазерати, но това е съвсем разбираемо. Ако сериината изглежда така, само хубаво ги чака, успех!
  • #24
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поздравления за добре копираната задница от КИА!
  • #23
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 10 години )
    ДоИзвинявай, ама какво общо има цената на бронята на Пежо с темата ?Нямал си Алфа ?Няма и да имаш ?Браво.Забий носа и гледай си тогава през стъклото, а ако ти върже и отворят вратата, вдишай от скъпарския въздух на баварецо.Ама що дириш тук, да коментираш тия италянки ?
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-мощният вариянт на тази Алфа мисля ,че няма да има проблем с конглокенцията на цитираните в статията други автомобили.
  • #21
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 10 години )
    Че и на пежо 607 понеже им е най високият клас броня ти е два бона е и.Алфа ромео не е премиум алфа 166 е в класа на пасат инсиня 607 ц6 даже ц6 като качестево и направа трябва да е при с класата но това е друга тема и тн.Приятел има 156 аз алфа нямам и не съм имал.Е ми евтина пластмаса си е кофти дизаин на таблото а бе не лъха на скъпарска кола което не може да се каже за едно бмв примерно.Бтв кой си купува оригинални части в България в днешно време.