IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Прототипът TT clubsport разчита на мощност от 600 к.с.

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Audi представи концептуалния модел TT clubsport turbo. Автомобилът е оборудван с 2,5-литров бензинов двигател с 2 турбини. Едната от тях отговаря за ниските обороти, като се развърта благодарение на електричество, а не на отработените газове.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Електрическата турбина се захранва от 48-волтов комплект литиево-йонни батерии, разположен в багажника на машината. Освен това инженерите на Audi са оборудвали машината с нова изпускателна система с ниско съпротивление. При нея тръбите на ауспуха са с голям диаметър и са разположени в дифузьора на автомобила.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Мощността на Audi TT clubsport е 600 к.с. Купето е оборудвано с 6-степенна механична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,6 секунди. Максималната скорост на автомобила е 310 км/ч.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Прототипът е получил и окачване с управлявани по електронен път задни амортисьори. Многодисковата муфа на системата за задвижване на четирите колела quattro e поставена на задната ос за по-добро разпределение на тежестта. Самият автомобил тежи 1396 кг., което е с 44 кг. по-малко от стандартното купе Audi TTS с 2,0-литров турбомотор и 6-степенна механична скоростна кутия.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Аеродинамичните елементи по купето на Audi TT clubsport turbo са заимствани от купето Audi 90 Quattro, което през 90-те години на миналия век участва в американските серии IMSA в клас GTO. Голямото задно антикрило на прототипа се регулира ръчно.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Снимки: Audi

Тагове: audi tt clubsport
0 от 500
  • #2
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой ще ми обясни ли защо Ферари италия 458, която е доста по-стар модел и е без турбо и е по-тежка и е с по-малко коне и е само със задно е по-бърза, та дори и в дисциплината от 0-100?Има нещо сбъркано в тая фирма наречена АУДИ, а може и да е в целия концерн незнам. Ама за претенциите, които имат и за парите, които вкарват ... резултатите са разочароващи.
  • #1
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    красиво е.