IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Прототипът TT clubsport разчита на мощност от 600 к.с.

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Audi представи концептуалния модел TT clubsport turbo. Автомобилът е оборудван с 2,5-литров бензинов двигател с 2 турбини. Едната от тях отговаря за ниските обороти, като се развърта благодарение на електричество, а не на отработените газове.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Електрическата турбина се захранва от 48-волтов комплект литиево-йонни батерии, разположен в багажника на машината. Освен това инженерите на Audi са оборудвали машината с нова изпускателна система с ниско съпротивление. При нея тръбите на ауспуха са с голям диаметър и са разположени в дифузьора на автомобила.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Мощността на Audi TT clubsport е 600 к.с. Купето е оборудвано с 6-степенна механична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,6 секунди. Максималната скорост на автомобила е 310 км/ч.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Прототипът е получил и окачване с управлявани по електронен път задни амортисьори. Многодисковата муфа на системата за задвижване на четирите колела quattro e поставена на задната ос за по-добро разпределение на тежестта. Самият автомобил тежи 1396 кг., което е с 44 кг. по-малко от стандартното купе Audi TTS с 2,0-литров турбомотор и 6-степенна механична скоростна кутия.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Аеродинамичните елементи по купето на Audi TT clubsport turbo са заимствани от купето Audi 90 Quattro, което през 90-те години на миналия век участва в американските серии IMSA в клас GTO. Голямото задно антикрило на прототипа се регулира ръчно.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Снимки: Audi

Тагове: audi tt clubsport
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само да кажа на Дошо с мечтите си за 30 годишна японска таратайка, да не коментира това Ауди, защото знаем че високото грозде много му киселеее. И да му припомня, че не фенчетата на Ауди са сравнявали Ферари с Ауди а другия в него. Виж третия коментар, там твоето друго аз сравнява Ферари с Ауди. Тоест ти самия принизи Ферарито до Аудито. Това е модел ТТ! А колата е перфектна. Ферарито е и с двойно по-голям двигател и също е почти 600коня и ускорението му е 3,4 сек. тоест пренебрежимо по бързо.
  • #21
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да и ферари изкарва легендата F40 и всички забравят за порше отново. Каквото и да правят все немогат да достигнат нивото на Ферари, това си е факт. А ся ако кажеш, че ферари и дизели трябва да започне да прави, по подобие на порше ще сложиш хептен край на така или иначе безсмисления спор, тъй като неможе да съществува сравнение между ферари и порше. Ферари винаги са били и ще бъдат по-напред.
  • #20
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ферари е една бърза каруца и нищо повече! Кокпита е ужасно грозен и дори при най-новите модели продължава да е грозен, някакви ръбати форми-ужас! Докато Ламбото кърти с невероятно красивите си модели, Поршето от край време си е класика в жанра, Ауди също вадят кой от кой все по-красиви и бързи модели, така че Ферари е едно олицетворение на грознста спортна кола, но все пак не толкова грозна колкото Джитиара!
  • #19
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе щом сравнявате ферари с Ауди, значи сте изключително прости.Това е достатъчно доказателство за свещенната тъпота на феновете на ВАГ.
  • #18
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имаше сравнение на R8 и Италия - и то даже безброй много, в които ферарито е толкова по-бързо, че пилотите от R8 ги беше срам и интервюта да дават. Смях - вагонетките пак се опитват да обясняват как били най-великите АМА нз си кво.
  • #17
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГОНЧЕ, зная че електрическата турбина е новост за ВАГонетките. Даже е голяма новост. Още е на хартия за тях тази новост, докато другите, които споменаваш ги ползват от години реално, а не само на концепти да си играят.
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво да кажа, веики са! Японците ще си направят харакири. По няколко новости на ден от Германия, Япония ко им дишат праха. Красота! Да се почерпим за добрата новина!
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аудито е било с асфалт отдолу и за това не се е ожулило от камъчетата. Абе, *** *** дето се правиш на различни и пишеш ту на кирилица, ту на латиница не ти ли омръзна? И Дачия да беше нямаше да се ожули, а какво остава за суперкар, като Ферари. Виж, ако са го карали в нивата на солото ти, може и да се е ожулило.
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    jhgfwefbejl ( преди 10 години )
    Imashe sarevnovanie v top giar v ispaniq audi r8 ferari 458 za tretata ne sam sigoren obahe sled nqkolko dena karane ferarito beshe izdrano poda mu beshe ojulen ot kamachkite a na audito mu nqmashe nishto. dumite na Jeims mei bqha tezi nemci znaqt kak da pravqt koli.
  • #13
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    от 65та до 2007ма над 24 000 победи в различни състезания. айде да видим висококласните ферарита колко победи имат. смешковци. сънувате ферарита а аз се сещам как едно го палеха полвон час и след това го закачиха с въже за едно ауди да го водят до сервиза. хахаха. къде са глупостите отворко неграмотен