IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Прототипът TT clubsport разчита на мощност от 600 к.с.

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Audi представи концептуалния модел TT clubsport turbo. Автомобилът е оборудван с 2,5-литров бензинов двигател с 2 турбини. Едната от тях отговаря за ниските обороти, като се развърта благодарение на електричество, а не на отработените газове.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Електрическата турбина се захранва от 48-волтов комплект литиево-йонни батерии, разположен в багажника на машината. Освен това инженерите на Audi са оборудвали машината с нова изпускателна система с ниско съпротивление. При нея тръбите на ауспуха са с голям диаметър и са разположени в дифузьора на автомобила.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Мощността на Audi TT clubsport е 600 к.с. Купето е оборудвано с 6-степенна механична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,6 секунди. Максималната скорост на автомобила е 310 км/ч.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Прототипът е получил и окачване с управлявани по електронен път задни амортисьори. Многодисковата муфа на системата за задвижване на четирите колела quattro e поставена на задната ос за по-добро разпределение на тежестта. Самият автомобил тежи 1396 кг., което е с 44 кг. по-малко от стандартното купе Audi TTS с 2,0-литров турбомотор и 6-степенна механична скоростна кутия.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Аеродинамичните елементи по купето на Audi TT clubsport turbo са заимствани от купето Audi 90 Quattro, което през 90-те години на миналия век участва в американските серии IMSA в клас GTO. Голямото задно антикрило на прототипа се регулира ръчно.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Снимки: Audi

Тагове: audi tt clubsport
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 1 rate down comment
    flash ( преди 10 години )
    Колата на живо изглежада още по-впечетляващо ... пожелавам на всички да имат възможност да се докоснот до този автомобил....
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Преди пишех с ник, обаче поради интелекта на събеседниците ми започваха да пишат с моя ник и да повтарят глупости, като в децката градина.Не ми се регистрират никове и подобни тука, влизам рядко и рядко пиша, но пък откровените глупости писани от някой дразнят поради безочливите лъжи, които се пишат. Още повече, че се дава акъл от хора, които го нямат. За грубянин не ми се говори въобще имайки предвид квалификациите, които пишете - те провикират такова държание и отсреща.Ай със здраве.
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    като си такъв ерудиран и опитен специалист не ти ли дойде поне веднъжна акъла да си сложиш един ник-нейм за да ти запомни някой коментарите. а? може И да си проличи имаш ли мозък в главата или не. но аз доста рядко съм виждал умен човек да е такъв грубиян
  • #29
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    НЕ е нужно да си богат, за да ги караш - в Европа си има места, където отиваш плащаш си и ти дават да караш на писта ферарита, поршета и т.н.Не съм казал, че съм шофьор от класа, но тъй като и двете марки съм ги карал аз мога да направя реална съпоставка между качествата им.А вие само от снимки и хартийки с параметри можете да коментирате, ама се пробвате да излизате и извън тях, за което освен акъл трябва и опит, който вие вагонетки нямате.
  • #28
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Обади се пословичния неук "баварец". Дай кажи някоя нова технологичка изцепка мунио.И за разлика от вас скъсани селски фенчета на ВАГ, аз коментирам само автомобили, които съм карал - над 10 ферарита съм карал, почти всички им модели и то на писти, а не в моловете.И поршета съм карал и затова знам каква огромна разлика има и колко са назад от порше. А ти *** си стой на село в кръчмата и не се бутай при големите. Тъпир.
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    много са смешни феновете на ферари. гледат ферарита на картинки като пубертет -> плейбой. айде стига с тея бързи лагерни колички. нямат нищо общо с Порше и никога не са имали. вярно, че напоследък задобряха, но все още са отзад. добре че подържат искуствен ексклузивитет.
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз немога да разбера как все фераритата са по-бързи от всички напъни от ВАГенщайн и после тука някви развяват комунистически лозунги, че били най-добрите ВАГ... Бяга ви логиката момчета. През всичките тези години ферари показва, защо са над всички. Такава хегемония през всичките години е показателна за това кой на какво ниво е.НЕ случаино най-скъпите коли са ферарите и не случаино на ферари му расте цената винаги, а на другите главоломно пада!
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С фенчетата на ваг интелектуалните разговори с факти са безсмислени. Просто те са на по-ниско ниво - факт.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ламбото е известно с ръбатите си форми и това му е чара, който преследват, а на ферари обратното - толкова сте ***, че просто не е истина. Абе да ти кажа, че Ферари си бяха едно време с ръбати форми, после минаха към овални и сгрешиха, развалиха си дизайна. . Новото ЛаФерари, връща ръбатите форми , още преди 12г. модела Ферари Енцо също имаше ръбат вид, 458 Италия от 2009г също е доста ръбата, както и наследника на 458 Италия, моделът 488 GTB. Лично на мен ми харесват най-много ръбати Ферарите, овалните форми на Модена и Ф50 ме дразнят. Много повече ме кефеха по-старите ръбати модели на Ферари като Тестароса и Ф40.
  • #23
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе някъв *** твърди, че ферари били ръбати, а ламбо имали уникални форми.Моето момче, само да ти кажа, че ламбото е известно с ръбатите си форми и това му е чара, който преследват, а на ферари обратното - толкова сте ***, че просто не е истина. От всеки коментар на фенче на ВАГ струи и смърди на тъпота.