IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Прототипът TT clubsport разчита на мощност от 600 к.с.

Audi представи нов концепт с електрическа турбина

Audi представи концептуалния модел TT clubsport turbo. Автомобилът е оборудван с 2,5-литров бензинов двигател с 2 турбини. Едната от тях отговаря за ниските обороти, като се развърта благодарение на електричество, а не на отработените газове.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Електрическата турбина се захранва от 48-волтов комплект литиево-йонни батерии, разположен в багажника на машината. Освен това инженерите на Audi са оборудвали машината с нова изпускателна система с ниско съпротивление. При нея тръбите на ауспуха са с голям диаметър и са разположени в дифузьора на автомобила.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Мощността на Audi TT clubsport е 600 к.с. Купето е оборудвано с 6-степенна механична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,6 секунди. Максималната скорост на автомобила е 310 км/ч.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Прототипът е получил и окачване с управлявани по електронен път задни амортисьори. Многодисковата муфа на системата за задвижване на четирите колела quattro e поставена на задната ос за по-добро разпределение на тежестта. Самият автомобил тежи 1396 кг., което е с 44 кг. по-малко от стандартното купе Audi TTS с 2,0-литров турбомотор и 6-степенна механична скоростна кутия.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Аеродинамичните елементи по купето на Audi TT clubsport turbo са заимствани от купето Audi 90 Quattro, което през 90-те години на миналия век участва в американските серии IMSA в клас GTO. Голямото задно антикрило на прототипа се регулира ръчно.
Audi представи нов концепт с електрическа турбина
Снимки: Audi

Тагове: audi tt clubsport
0 от 500
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    jkfgdasj ( преди 10 години )
    Na mene mi haresva,pa vie si karaite rajdqsalite tarataiki ot 90-te.
  • #11
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тука па още ли има заблудени хора, които сравняват порше ауди и т.н. с ферари? Не разбрахте ли, че ферари са високо над другите.
  • #10
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Auto ( преди 10 години )
    "фенчетата на ферари са най-смешните. вече са горди че може би са пред Ауди. с Порше спряха да се сравняват защото ферари са произвели по малко коли отколкото порше има победи в различни състезания по света. хахаха. да не говорим че фирмата за трактори от съседното село направи по-добра кола от тях. хахаха"Момче, ти ако осъзнаеш какви идиотщини си написал, само ще отидеш и предадеш в лудница! :)
  • #9
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    фенчетата на ферари са най-смешните. вече са горди че може би са пред Ауди. с Порше спряха да се сравняват защото ферари са произвели по малко коли отколкото порше има победи в различни състезания по света. хахаха. да не говорим че фирмата за трактори от съседното село направи по-добра кола от тях. хахаха
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тук няма фенове на двойния ***. Тук има фен на ВАГ, който плюе по всичко японско и превъзнася немското. Глупав и елементарен е. Пише с различни имена, но написаното от него винаги личи. Такива тъпотии само той може да напише.
  • #7
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво рече за downforce? Пич ти си неземно глупав явно. При дисциплината 0-100 downforce-а ти влияе много викаш? При италиата има елементи, които динамично се променят заради тоя downforce. А и къде видя колко е downforce-a на аудито? Съпротивлението дето викаш да не е челното съпротивление - ако е това пък, значи колегата долу е описал правилно дизайна - тухла.Май и феновете на АУди са също толкова сбъркани колкото и самата компания.
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ферарито е по-бързо защото има много по-бърза скоростна кутия и създава по-малко съпровтивление(downforce).
  • #5
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    нещо за ферари се опита да кажеш? Ако ще и 15 турбини да сложат пак ще са на светлинни турбини назад. Защо не отговориш на въпроса а? Смешна фирмичка купува други фирми от които да краде технологии с подкрепата на държавата - технологичната немощ на ВАГ е пословична.
  • #4
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    готин концепт. кога ли ферари ще се сетят че трябва електрическа турбина ? сигурно ще е после - те скоро се сетиха че трябват и турбини на съвременните двигатели.
  • #3
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Харесва ми тази Шкода. Само не разбрах на платформата на Фабия или на Октавия ще е? А ще го пускат ли или ще бъде поредния модел, който ще си остане само на хартия? Като гледам от ваг на месец пускат по 5-6 "нови" автомобила, ама само на хартия. Пък какви характеристики вадят, не е истина. Това сигурно повече от 3/100 няма да харчи... Ама какво?