IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Германците залагат на нов тип система, както и на нова вид ламарина

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Volkswagen ще използва нетрадиционни методи за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии СО2, съобщава изданието Mkalty. Освен това германците смятат да подобрят удобствата и технологиите, които предлагат на возещите се в техните автомобили.
Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства
На първо време инженерите на Volkswagen смятат да разширят възможностите на системите Start-Stop, които използват. Новото при тях ще е, че електрониката ще гаси мотора още преди окончателното спиране на автомобила - например при приближаване на светофар със скорост до 7 км/ч. На по-късен етап системата ще позволява изключване на двигателя и при движение по инерция.

Друго подобрение, което предвиждат инженерите на най-големия автомобилен производител, е на системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Какви точно ще бъдат промените при нея ще стане ясно при представянето на новата 10-степенна трансмисия DSG, която ще играе основна роля в случая.

Освен това във Волфсбург смятат да променят листовете стомана, които използват за автомобилите си. Те ще бъдат от 2 пласта с вкаран между тях термопласт, което ще позволи едновременно олекотяване и засилване на конструкцията. Ще бъде преработена и климатичната система, като ще бъдат поставени също така специални предни панели и специални планки за отразяване на инфрачервените лъчи. Именно климатикът е един от основните проблеми, тъй като работата му повишава разхода на гориво и хаби акумулатора.

Във Volkswagen работят активно и върху нови мултимедийни системи, които могат да бъдат свързвани с мобилните телефони и таблети. Целта е да бъде увеличен броя на онлайн-услугите, както и да бъде "обучена" навигационната система, която сама ще може да предвижда маршрута на автомобила. Една от тези технологии ще може да запомня предпочитанията на водача за позиция на волана, огледалата и други настройки в телефона. И след това автоматично да ги прехвърля на други автомобили, които той използва.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #3
    25 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    "..инженерите на най-големия автомобилен производител, е .."Ха-ха, инжинери от Тойота ли ще им правят системите на Фолцвагенчетата???А пък тая система дето ти гаси двигателя под 7 км/ч си представям колко ще е дразеща, ако в последния момент ти се отвори възможност да се включиш бързо в движението, а тя вече ти е изключила двигателя.. Но, нали трябва пропагандни партенки да се пускат, имидж пред нискоинтелигентни потребители да се поддържа...
  • #2
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    с тоя старт стоп двигателите и 50 000 няма да издържат. Аз лично съм много против старт стоп системите - спестяваш 0.5 литра на 100 в най-добрия случай, даваш повече пари при покупката и натоварваш повече автомобила. Един автомобил има най-дълъг живот при каране загрял и извънградско ... а тия ще гасят двигателя като прехвърлиш байра... Има сумати системи, които позволяват при наклон да гори по-малко отколкото на работа на място ... Абе ще поживеем ще види, но аз не очаквам нищо добро.
  • #1
    41 rate up comment 15 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    Основното е, че всичките тези "подобрения" ще ги усетят крайните клиенти. Уж за да спестят литър бензин на 100 км. ще плащат по 3000 / 4000 Евро горница за тия гълъбарници. Срамота.