Volkswagen ще използва нетрадиционни методи за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии СО2, съобщава изданието Mkalty. Освен това германците смятат да подобрят удобствата и технологиите, които предлагат на возещите се в техните автомобили.
На първо време инженерите на Volkswagen смятат да разширят възможностите на системите Start-Stop, които използват. Новото при тях ще е, че електрониката ще гаси мотора още преди окончателното спиране на автомобила - например при приближаване на светофар със скорост до 7 км/ч. На по-късен етап системата ще позволява изключване на двигателя и при движение по инерция.
Друго подобрение, което предвиждат инженерите на най-големия автомобилен производител, е на системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Какви точно ще бъдат промените при нея ще стане ясно при представянето на новата 10-степенна трансмисия DSG, която ще играе основна роля в случая.
Освен това във Волфсбург смятат да променят листовете стомана, които използват за автомобилите си. Те ще бъдат от 2 пласта с вкаран между тях термопласт, което ще позволи едновременно олекотяване и засилване на конструкцията. Ще бъде преработена и климатичната система, като ще бъдат поставени също така специални предни панели и специални планки за отразяване на инфрачервените лъчи. Именно климатикът е един от основните проблеми, тъй като работата му повишава разхода на гориво и хаби акумулатора.
Във Volkswagen работят активно и върху нови мултимедийни системи, които могат да бъдат свързвани с мобилните телефони и таблети. Целта е да бъде увеличен броя на онлайн-услугите, както и да бъде "обучена" навигационната система, която сама ще може да предвижда маршрута на автомобила. Една от тези технологии ще може да запомня предпочитанията на водача за позиция на волана, огледалата и други настройки в телефона. И след това автоматично да ги прехвърля на други автомобили, които той използва.
Снимка: Volkswagen


2