IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Германците залагат на нов тип система, както и на нова вид ламарина

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Volkswagen ще използва нетрадиционни методи за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии СО2, съобщава изданието Mkalty. Освен това германците смятат да подобрят удобствата и технологиите, които предлагат на возещите се в техните автомобили.
Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства
На първо време инженерите на Volkswagen смятат да разширят възможностите на системите Start-Stop, които използват. Новото при тях ще е, че електрониката ще гаси мотора още преди окончателното спиране на автомобила - например при приближаване на светофар със скорост до 7 км/ч. На по-късен етап системата ще позволява изключване на двигателя и при движение по инерция.

Друго подобрение, което предвиждат инженерите на най-големия автомобилен производител, е на системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Какви точно ще бъдат промените при нея ще стане ясно при представянето на новата 10-степенна трансмисия DSG, която ще играе основна роля в случая.

Освен това във Волфсбург смятат да променят листовете стомана, които използват за автомобилите си. Те ще бъдат от 2 пласта с вкаран между тях термопласт, което ще позволи едновременно олекотяване и засилване на конструкцията. Ще бъде преработена и климатичната система, като ще бъдат поставени също така специални предни панели и специални планки за отразяване на инфрачервените лъчи. Именно климатикът е един от основните проблеми, тъй като работата му повишава разхода на гориво и хаби акумулатора.

Във Volkswagen работят активно и върху нови мултимедийни системи, които могат да бъдат свързвани с мобилните телефони и таблети. Целта е да бъде увеличен броя на онлайн-услугите, както и да бъде "обучена" навигационната система, която сама ще може да предвижда маршрута на автомобила. Една от тези технологии ще може да запомня предпочитанията на водача за позиция на волана, огледалата и други настройки в телефона. И след това автоматично да ги прехвърля на други автомобили, които той използва.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 11 години )
    Винаги може да научиш нещо ново! Това за крауна от 74-та не ог знаех! Интересно е, че джапанките са мислили по тези въпроси преди толкова много години. Поглеждайки обаче десетилетието разбираш защо! Поздрави за хубавия линк колега.
  • #22
    9 rate up comment 6 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    PLASTAS ZA VW,KARAS TRABANT,HA CHESTITO
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Боби, стига с тия ВАГ партенки. Още през 74-та Popular Science описват серийна старт/стоп система в японска Тойота Краун, която изключва ДВГ 1.5 секунди след като автомобила е спрял, като освен това следи за движение, наклон, температура на ДВГ, натискане на съединителя, заряд на акумулатора, пуснат мигач и т.н. Резултатът е бил около 10% по-нисък разход в градски условия: http://books.google.ch/books?id=RkeRDMj1r2kC&pg=PA170&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
  • #20
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Го4о ( преди 11 години )
    Най.много се плашат от "старт-стоп" системата тези, които все още карат " ВАЗ, ГАЗ и МОСКВИЧ"!
  • #19
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Боби ( преди 11 години )
    Въобще пичове, вземете прочетете за старт-стоп системата и ППХ за да не пишете глупости.Както вече споменах ФВ, заедно с Бош са пионери в нейното развитие и за първи път е монтирана в ... Голф 3 през 93та г. Да тогава пазара е бил друг, но оттогава я развиват. Затова ФВ ползват една версия по-напред от всички производители. Сегашната по спомен мисля беше 2ра версия и дори при включен климатик, тя работи, демек гаси мотора, ако са налични условията за това. Докато при останалите това не е така
  • #18
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Боби ( преди 11 години )
    До: Некой си...Не мислиш ли, че това вече са го измислили, за да го внедряват. Тези системи, както и ел. сервото са дублирани, за разлика от на по старите, които като загаснат и са до там...Добре е че има хора да ги купуват тези новите "коптори" за да се развиват колите, че иначе още щяхме да караме Голф 2 и 124-ки и да си мислим че са ненадминати
  • #17
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Некой си ( преди 11 години )
    А какво се случва със спирачките и сервото на волана, след като в движение ти се изгаси двигателя? Аре стига немски кошници!!!
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Има някой добри идеи ... ако бъдат реализирани.
  • #15
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най голямото износване на двигателя е при стартиране. Дори и загрял при старт-стоп системите такова износване също е налице. И с тия новите еко масла 0в20/30 се сещайте тоя турбо матор колко ще издържи. А навремето но Ваг двг. Немаха чупене, сега почнаха и те кат форд 1 *** да правят.
  • #14
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Japoneze ( преди 11 години )
    Това което най не ми хареса е тази нова ламарина- разбирай 2 листа ламарина като за кокакола кутийка и посредата мазно пвц.Мани -кошмар- ако е натиснеш нъкаде няма бързи4ко изчукване и кит,ами цял нов калник врата ,или пък капак -мани мани ,евтино ще ти излезе- да си наврат икономиите....!