IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Германците залагат на нов тип система, както и на нова вид ламарина

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Volkswagen ще използва нетрадиционни методи за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии СО2, съобщава изданието Mkalty. Освен това германците смятат да подобрят удобствата и технологиите, които предлагат на возещите се в техните автомобили.
Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства
На първо време инженерите на Volkswagen смятат да разширят възможностите на системите Start-Stop, които използват. Новото при тях ще е, че електрониката ще гаси мотора още преди окончателното спиране на автомобила - например при приближаване на светофар със скорост до 7 км/ч. На по-късен етап системата ще позволява изключване на двигателя и при движение по инерция.

Друго подобрение, което предвиждат инженерите на най-големия автомобилен производител, е на системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Какви точно ще бъдат промените при нея ще стане ясно при представянето на новата 10-степенна трансмисия DSG, която ще играе основна роля в случая.

Освен това във Волфсбург смятат да променят листовете стомана, които използват за автомобилите си. Те ще бъдат от 2 пласта с вкаран между тях термопласт, което ще позволи едновременно олекотяване и засилване на конструкцията. Ще бъде преработена и климатичната система, като ще бъдат поставени също така специални предни панели и специални планки за отразяване на инфрачервените лъчи. Именно климатикът е един от основните проблеми, тъй като работата му повишава разхода на гориво и хаби акумулатора.

Във Volkswagen работят активно и върху нови мултимедийни системи, които могат да бъдат свързвани с мобилните телефони и таблети. Целта е да бъде увеличен броя на онлайн-услугите, както и да бъде "обучена" навигационната система, която сама ще може да предвижда маршрута на автомобила. Една от тези технологии ще може да запомня предпочитанията на водача за позиция на волана, огледалата и други настройки в телефона. И след това автоматично да ги прехвърля на други автомобили, които той използва.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Хех, ами това е технологичното превъзходство на Тойота - от еднакво количество гориво вадят 1000 коня, докато Алди само 500. Кой колкото си може. А за ЛьоМан ги прецакаха организаторите със скапана следяща електроника. Иначе си водеха абсолютно безпроблемно до 15-тия час и така щяха и да завършат ако не беше късото съединение в следящата електроника. През целия шампионат тая година Тойотите бяха най-безпроблемни.
  • #32
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нова победа за Тойота на серийте за издръжливост,ауди автобусите пак след Тойота хахахахаха
  • #31
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойотатат с 1000к.с. Аудито с 500к.с. и въпреки това на Ле Ман, Тойотите бяха смазани от Ауди. На 24 часово състезание, Тойотите нямат шанс. Там на 7-8 часа трябва да влязат в бокса за поредната сервизна акция.
  • #30
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хубаво ги четете тези неща, днеска гледате при Фолксваген, след години ще ги видите и в Тойота. Тойота намалява разхода с непрестанни сервицни акции, така като навре всичките си модели в сервизите, те не харчат никакво гориво и ето ти икономия и екология. В момента Тойота са на ниво да разработят най-накрая *** на газта, който да функционира и функционираща спирачка. Скоро след това ще се заемат и с двигателите, но до тогава ще ползват двигателите на други фирми и компании. Бавно се учат, но все някога ще направят и те автомобил.
  • #29
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вмирисания автобус на Алуди вчера пак си направиха гавра с него.Завърши на половин час след Тойота.Честото на Тойота за свтовната титла в състезанията за издържливост.
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    туй-то ( преди 11 години )
    Чудят се с щуротиите за по-големи продажби!
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    xxxaaxaxxa s atraktivno grozni izvrashteniq :D
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Старт-стоп системата натоварва всички части много повече отколкото без нея - колкото и да е топло маслото и всичко, при стартиране триенето в двигателя и всички други части е най-голяма, както и натоварването. Без рабетеща маслена помпа, няма как налягането на маслото и условията да са същите като при работещ двигател, ако слагат доп. акомулатори, които да поддържат тези системи може и да се намали влиянието, обаче пък ще оскъпи авт. и ще го направи по-тежък, което вдига разхода.
  • #25
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ФВ намаляват разхода с нетрадиционни средства вече много години - когато колата е в сервиза, тя не хаби гориво. А, да, и не замърсява също така.
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Боби ( преди 11 години )
    Прав си, това не го знаех! Всъщност ФВ го вкарват за първи път в Поло, средата на 80-теСамо да допълня един цитат за старт-стоп и невярващите "Many people think that long term use may induce additional wear due to lack of oil lubrication, but this is not true. In a start stop system the short stop times keep the engine and oil warm, retaining lubrication.Some implementations do not use a starter motor, eliminating concerns of starter motor wear."Всеки може да си го преведе сам :)