IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Германците залагат на нов тип система, както и на нова вид ламарина

Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства

Volkswagen ще използва нетрадиционни методи за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии СО2, съобщава изданието Mkalty. Освен това германците смятат да подобрят удобствата и технологиите, които предлагат на возещите се в техните автомобили.
Volkswagen ще намалява разхода с нетрадиционни средства
На първо време инженерите на Volkswagen смятат да разширят възможностите на системите Start-Stop, които използват. Новото при тях ще е, че електрониката ще гаси мотора още преди окончателното спиране на автомобила - например при приближаване на светофар със скорост до 7 км/ч. На по-късен етап системата ще позволява изключване на двигателя и при движение по инерция.

Друго подобрение, което предвиждат инженерите на най-големия автомобилен производител, е на системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Какви точно ще бъдат промените при нея ще стане ясно при представянето на новата 10-степенна трансмисия DSG, която ще играе основна роля в случая.

Освен това във Волфсбург смятат да променят листовете стомана, които използват за автомобилите си. Те ще бъдат от 2 пласта с вкаран между тях термопласт, което ще позволи едновременно олекотяване и засилване на конструкцията. Ще бъде преработена и климатичната система, като ще бъдат поставени също така специални предни панели и специални планки за отразяване на инфрачервените лъчи. Именно климатикът е един от основните проблеми, тъй като работата му повишава разхода на гориво и хаби акумулатора.

Във Volkswagen работят активно и върху нови мултимедийни системи, които могат да бъдат свързвани с мобилните телефони и таблети. Целта е да бъде увеличен броя на онлайн-услугите, както и да бъде "обучена" навигационната система, която сама ще може да предвижда маршрута на автомобила. Една от тези технологии ще може да запомня предпочитанията на водача за позиция на волана, огледалата и други настройки в телефона. И след това автоматично да ги прехвърля на други автомобили, които той използва.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #13
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Абе ей! ( преди 11 години )
    Всеки инжекцион спира горивото ако оборотите на двигателя са високи, а газта е отпусната т.е. колата е на скорост по инерция или под наклон! И моята бангия от 90-та има throttle position sensor (TPS) за положението на дросела. Я като не знаеш не пъцкай да спамиш!
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    До Анонимния, който не вярва за 0.0 литра разход на гориво:Потърси в нета съвети за икономично шофиране. Там ще ти споменат за една система при съвременните автомобили като мисля, че се казваше система за принудителен празен ход. Ей затова са ти говорили по-долу, но ти пак реши да се заяждаш.
  • #11
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Боби ( преди 11 години )
    Отвари сайта на ФВ в БГ и си проверявай. Пасат и Голф, бензинови или дизелови са серийно БМТ, демек старт-стоп, изключване на цилиндри и тн. Относно за разхода, ти за ППХ сериозно ли? За ДВГ май ти трябва да прочетеш по подробно
  • #10
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    т.е. VW ще правят кашони от сандвич панели (0.2 мм стоманено фолио с полиуретан между него) които ще се движат по инерция.
  • #9
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХАхахА пич ти акъл си тръгнал да даваш,а вярваш на показанието 0.0 литра при наклон , а на бас, че и само по наклон да караш ще ти харчи ? Само без грам познания за двигатели би повярвал на 0.0 при работещ двигател.Само това ти изказване говори колко всъщност разбираш. А я ми покажи серийна старт стоп система, защото навсякъде дори и при най-скъпите модели има версии със и без старт стоп системи.Просто прочетете повече за двг и говорете, че няма влияние старт стоп върху ресурса му.
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Каскен, хората са далновидни
  • #7
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Боби ( преди 11 години )
    Старт Стоп отдавна е серийна, никакви пари повече не даваш. Системата си работи перфектно, налага се обаче свикване, отначало е терсене. Лошия момент идва от налагащите се специални акумулатори, които за тези системи са с различни характеристики, следователно по скъпи. Относно включването, сработва в пъти по бързо от конвенционалните стартери. ВАГ и в частност ФВ са пионери в разработването на тази система, заедно с Бош и са едни гърди напред.
  • #6
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пичове, личи си че никога не сте карали съвременен автомобил (ха-ха-ха), ама иначе сте големи експерти. Цитирам:"и ако трябва няма да го правят когато двигателя е студен" - всъщнос всички системи старт-стоп работят само при загрял двигател. Има също така и други режими при които не се включват."Има сумати системи, които позволяват при наклон да гори по-малко отколкото на работа на място" - всички съвременни двигатели имат котсумация 0,0 л при спускане по наклон в режим на моторна спирчка
  • #5
    10 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Отново най-добрите правят показно.
  • #4
    14 rate up comment 12 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    и кой е казал че натоварваш двигателя при старт-стоп. те хората са го измислили - това да не е стартер на москвич или на трактор . и ако трябва няма да го правят когато двигателя е студен - това е най лесно