IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Моделът Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време от 7:54.36 мин. (Видео)

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Френската компания Renault си върна титлата "Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг". Моделът й Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време под 8 минути и подобри постижението на Seat Leon Cupra 280.
Renault си върна титлата на Нюрбургринг
Снимка: Renault

От официалното съобщение на Renault става ясно, че най-екстремната версия на Mégane R.S. е успяла да премине през 21-километровата отсечка на пистата за 7:54.36 мин. Времето на Seat Leon Cupra 280, с което испанката машина разби постижението на Renault от 2011 година, бе 7:58.4 мин.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R е сериен модел, който обаче е разработен за пистово използване. Колата има две места, серийна клетка за безопасност и ще бъде произведена в серия от 250 автомобила. В базовото оборудване на модела не са включени обичайни екстри като климатик и радио. Те се предлагат в допълнителното оборудване, като целта е постигане на възможно най-ниско общо тегло.

Само премахването на задните седалки, например, спестява на колата 42 килограма. А с всички мерки за олекотяване, сред които е и поставянето на литиево-йонен акумулатор, общото тегло е редуцирано с близо 100 кг. в сравнение с познатия Mégane R.S. 275.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R разполага също така с нова изпускателна система Akrapovic, Cup шаси, амортисьори Öhlins Road&Track, диференциал с ограничено приплъзване, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 и по-мощна спирачна система. Мощността на двигателя е 275 к.с., а максималният въртящ момент - 360 Нм.

Моделът ще бъде предложен на 15 селектирани пазара. Цените предстои да бъдат съобщени.

 


Още по темата:

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

0 от 500
  • #7
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еми то и порше 918 е Без седалки, климатик, радио, навигация за да подобри времето на Нисан ГТР и Лексус ЛФА. когато подобрят времето на Нисана с оборудването което той го има, тогава да се хвалят тия фашисти.
  • #6
    9 rate up comment 8 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Очаквайте отговора на Seat - без задни седалки, климатик, радио, "олекотен" шофьор, и др. "серийни" хитрини... Смех...
  • #5
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич, има официални лица на пистата които засичат времената на участниците всичко се документгира там. Ако ще в колата 8 хронометъра и 5 телеметрии да си сложиш, ако си го засичаш сам, това е само за твоя информация.
  • #4
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Evo ги сравняваха и там Мегана го би стария меган!! На сеата времето е пълна измама.
  • #3
    21 rate up comment 28 rate down comment
    до 1-ия анонимен ( преди 10 години )
    когато подобрят времето на Сеата с оборудването което той го има, тогава да се хвалят тия франзели
  • #2
    22 rate up comment 35 rate down comment
    Смешковци ( преди 10 години )
    Без седалки, климатик, радио, навигация и вероятно изработена от пичи косми - за олекотяване и в съответствие със знака на капака! ахахахах
  • #1
    26 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само забележете видеото за разлика от това на сеат тука има хронометър телемтрия има постоянен он-борд кадър за ман това сеат беше пълен фейк. Браво Рено Спорт. Модела го има и в вариант с задни седалки цената е колко на стария трофи 265