IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Моделът Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време от 7:54.36 мин. (Видео)

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Френската компания Renault си върна титлата "Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг". Моделът й Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време под 8 минути и подобри постижението на Seat Leon Cupra 280.
Renault си върна титлата на Нюрбургринг
Снимка: Renault

От официалното съобщение на Renault става ясно, че най-екстремната версия на Mégane R.S. е успяла да премине през 21-километровата отсечка на пистата за 7:54.36 мин. Времето на Seat Leon Cupra 280, с което испанката машина разби постижението на Renault от 2011 година, бе 7:58.4 мин.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R е сериен модел, който обаче е разработен за пистово използване. Колата има две места, серийна клетка за безопасност и ще бъде произведена в серия от 250 автомобила. В базовото оборудване на модела не са включени обичайни екстри като климатик и радио. Те се предлагат в допълнителното оборудване, като целта е постигане на възможно най-ниско общо тегло.

Само премахването на задните седалки, например, спестява на колата 42 килограма. А с всички мерки за олекотяване, сред които е и поставянето на литиево-йонен акумулатор, общото тегло е редуцирано с близо 100 кг. в сравнение с познатия Mégane R.S. 275.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R разполага също така с нова изпускателна система Akrapovic, Cup шаси, амортисьори Öhlins Road&Track, диференциал с ограничено приплъзване, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 и по-мощна спирачна система. Мощността на двигателя е 275 к.с., а максималният въртящ момент - 360 Нм.

Моделът ще бъде предложен на 15 селектирани пазара. Цените предстои да бъдат съобщени.

 


Още по темата:

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

0 от 500
  • #27
    30 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо Каратето ( преди 10 години )
    Няма смисъл да си мерите ония бобчета в гащите. Естествено, че Реното няма как да бие, Поршета GT-R и т.н. супер коли. Но обърнете внимание, това е кола с предно предаване и 275к.с. също страхотно постижение и за Seat Leon Cupra 280. Някой от вас, дори не предполагат колко страхотни са тези коли, въпреки че са от невзрачни марки като Рено и СЕАТ. Само ще ви кажа, че преди 5 години като излезе невероятния Нисан GT-R с двойно повече коне и 4Х4 и залепи 7:54 на ринга никой не вярваше уж сликове, уж лъжели и т.н. А това нереоятно време е постигнато сега от едно рено с предно и 275к.с.. Колата е супер, както и СЕАТа.
  • #26
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно аз не съм видял нито един нисан да бие на драг порше, трябва да е минимум с тунинг и с 200 коня отгоре над поршето, че да бие. в тубата бъка от клипове, където лесно може да се провери.
  • #25
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И как Голфа е по-бавен от Реното? с 2 секунди му дръпва още до 100км. ускорение!?! Да не си откачил нещо? Я дъй да видим къде го видя това нещо? То бива, бива ама някой хора са си направо за психото.
  • #24
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нито едно стандартно Порше не може да изпревари Нисан ГТР Нисмо. Цялата гама на порше и всички германски марки са по-бавни от Нисан. Единственото порше с 800 коня и без никакво оборудване и почти двойно по-мояно от нисан е по-бързо с едва с 10 секунди.Абе, що го няма Мерцедес и БМВ на Льо Ман!? ха ха ха ха ха....
  • #23
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Glupako Nissan GTR е много бърз на Нурбургринг и порше/сапунерката/ за да го изпревари са свалили климатици,радиа и всичко зада стане точно германска каруца за да изпревари един нисан.
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да,мерси за пояснението.Само че Голф R по принцип би трябвало да е по-бърз точно защото е 4X4, обаче е по-бавен от Реното. Така че такива изказвания като Че той Голф бие Реното на което и място да го хване, проблема е че Голфа е с 4Х4 и влиза в категория "Х4 а не при автомобили с Предно не са верни,защото Голф е по-бавен независимо с предно или awd.
  • #21
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    """Аха, голфа влизал в категория 4X4, интересно защо Нисан ГТР не влиза в тази категория като е с 4 задвижващи колела? ""Защото си кьорав, не чети едно изречение а целия текст, за да не изглеждаш глупав"" в категория 4Х4 има Ламбота,Аудита,БМВ-та,Мерцедеси, Поршета,дори Ферари да не споманяваме и Нисан ГТ-Р. "" Тоест Голфа Р20 си е в една категория с Нисан ГТ-Р а Реното е Най-бърз сериен автомобил с ПРЕДНО предаване на Нюрбургринг" Натъртвам на думата "ПРЕДНО"! Не напразно от Рено я пишат.
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Порше 918 Спайдър няма климатик, и радио, като рекорда е поствен със срийната кола която може да си купиш.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20249-tova-e-seriiniiat-superhibrid-na-porsche/
  • #19
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно - има седалки, но няма облицовки на вратите. Все пак трябва да има тунинг по германски за да изпреварят оборудван Нисан,нали са порше.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20249-tova-e-seriiniiat-superhibrid-na-porsche/
  • #18
    7 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    е то добре, че с парите на френската държава поне един разкостен хеч могат да направят! голям смях са тия от рено