IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome.
Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome
Снимка: EVO

Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт.

Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти.

Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час.

При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час.

Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин.

От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване".

Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.

 

0 от 500
  • #75
    12 rate up comment 21 rate down comment
    oIo ( преди 9 години )
    Колко ли боли хем по цял ден да се друсаш в някои ХлОпел, хем да му слушаш тропането и скърцането, хем пък после да те вземат за та.шак по форумите!? ахахахаха
  • #74
    23 rate up comment 15 rate down comment
    oIo ( преди 9 години )
    Колко ли боли хем по цял ден да се друсаш в някое рено/дачия, хем да му слушаш тропането и скърцането, хем пък после да те вземат за та.шак по форумите!? ахахахаха
  • #73
    28 rate up comment 24 rate down comment
    Дошо до кокошо ( преди 9 години )
    Кви опели бе кукавец!? Те за ХОНДА му пишат, то Опел сънува! Ами кажи, че на рено се друсаш, че ти се е раХЛОПАла дъската та да е ясна работата. ахахахаха!
  • #72
    27 rate up comment 37 rate down comment
    ..I.. ( преди 9 години )
    Аз тия дни се нагледах на закъсали Опелчета по пътя в тия дъждове. Седят отстрани безпомощни а собствениците им проклинат и гледат как другите коли минават безпроблемно от същото място. Ама каквато колата такъв и човека. Смятай човек който да мяза на някаква виснала угнила и горяща масло ***. Ама те и собствениците им барат масло , много издухани лапета.
  • #71
    28 rate up comment 37 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    така е колеги. силни са в интернет пък по пътищата са мишки. но трябва и такива смешници да има като тях. помислят се за бързи с някоя астричка ,пускаш левия мигач и ги правиш точка. АХхаАХхахХАХахахХАх
  • #70
    28 rate up comment 37 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 9 години )
    :D :D :D Ей нахранихте ги бедните опелджии. Ама спокойно те са свиканли да ги вземат за мезе , то няма нормален човек който да си вземе тия еднодневки и да не търпи ежедневни подигравки и хората. Ама нищо им няма заслужиха си го защото пишат глупости срещу Флоцваген групата, Форд и Френските производители пък не виждат ,че Опел е далеч под нивото на който и да е производител. Може би на нивото на Тата но пък Тата има повече продажби и печалби.
  • #69
    28 rate up comment 37 rate down comment
    Koдошо ( преди 9 години )
    смятай ги кви са страхливци. крият се зад хонда пък карат тракащите си опелчета които миришат на отрови. в едно изречение хонда и опел звучи като хонда и опел. абсурдно! ХаХХХхахАХАХахахсхАСАахаахахХа
  • #68
    28 rate up comment 37 rate down comment
    ..I.. ( преди 9 години )
    И като стана дума оная Астра с 300 коня няма и да я пуснат защото знаят ,че ще стане за смях като всички модели на опел които имат спортни амбиции. Астра Н и Вектра С са доказани *** в спортните си версии. Като ги тестваха от Топ Гиар и двете не завиваха и не можеха да ги вкарат в пътя защото теглеха в всички посоки. Даже бяха едни от най бавните в тяхната класация и Кларксън ги обяви за най големите *** които е карал. Сегашните им модели пък са супер зле ,не може и да се говори за спорт
  • #67
    28 rate up comment 37 rate down comment
    Koдошо ( преди 9 години )
    остави ги тия бедни фенчета на опел пич. няма смисъл да се занимаваш с тях те стават за смях всеки път като се обадят. който нямал пари за кола си купил опел щото са по 500лв астрички ,вектрички на по 12-15 години. след това дават още толкова зашото трошляците им не спират да се чупят и накрая на вторични.
  • #66
    28 rate up comment 37 rate down comment
    ..I.. ( преди 9 години )
    Хубавото е ,че тая пропаднала марка произвеждаща нискобюджетни еднодневки (Опел) е пътник. За поредна година яко задира с загуби и много скоро ще е или тотално изтрита или в ръцете на Фиат за да я използват като конглокентна марка на Лада и Тата.