IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #60
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Варненски Гандон
  • #59
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Зле си,много си зле ( преди 11 години )
    Чета и се смея Конглокент на бентли било лексус 600 л Мухахахаах....това е конглокент на ес клас .Бентли е друга бира и има конглокент само Ролс.Конглокента на порше 918 бил лексус ЛФА Мухахахаах едното 900+ коня с ел мотор другото атмосферен с 500 коня.... Аз го питам за писти и състезания то ми говори за най-бързата кола на 1 миля.
  • #58
    8 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До Анонимния***Ама разбира се, откъде накъде най-големия, най-технологино напреднал и най-печеливш автомобилен производител***Пак се изявява симптома с прилагателните и се влошава-вече и в максимална превъзходна степен..Наистина ми е жал за вас момчета/момичета.
  • #57
    7 rate up comment 13 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    В заключение като излезем от маркЕтинговите брошури на Тойота и отидем в реалността се вижда, че не стават за нищо.А автокъщите се напълниха с LFA от разочаровани собственици въпреки, че бяха произведени само 500 бройки и се предполагаше да ги купуват колекционери и богати хора със спортни амбиции.И поради тази причина BMW ще им прави следващото поколение на LFA (да могат да изкарат още некоя йена с чужди технологии) и да си избият загубите от първото поколение.
  • #56
    7 rate up comment 14 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До:Цял ден питамОтговарям ти:1. Защото при Тойота всичко е печалбарство и свръх надценка(затова е най печеливша въпреки серв. акции - защото взима повече пари от колкото заслужатват колите им)2. Поради лакомията си забравят най-важното при автомобилите3. Луксозните им коли не са конкyренти дори на Шкода.4. Освен, че хибрида на тойота няма победа на Льоман няма таква и в spritmonitor по разход на гориво.
  • #55
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    порше 918 е самозапалващ се *** и не се продава. Конглокент му е Лексус ЛФАнай-бързата японска кола е нисан ГТР АМС 1800 коня - световен рекорд на 1 миля.конглокент на бентли е Лексус ЛС600 Л.в япония лексус се продава повече от мерцедес.немските "премиуми" се правят в китай и се продават в китай. отделно броят а1, бмв1 и мерц а класа за "луксозни"други въпроси?
  • #54
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Цял ден питам ... ( преди 11 години )
    Цял ден задавам въпроси кои са спортните постижения на японците последните 3 год. Коя е най-бързата им кола с предно и задно и защо са толкова по-бавни от европейските? Кои са луксозните им коли конглокенти на Бентли и Ролс Ройс ?Кои са конглокентите на Порше 918,макларън п1 и ферари,?Защо в Япония се продават повече Мерцедес от Лексус?Защо немските премиуми продават 3 пъти повече луксозни коли от японските?Защо хибрида на Тойота няма победа над хибрида на Ауди на льо ман-за издръжливост...
  • #53
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до вурста ( преди 11 години )
    напиши в гугъл бмв катастрофира
  • #52
    1 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 11 години )
    Затова и пилота на тойота умря след сблъсъка а всички в бмвто останаха живи.....Май всички в Япония празнуват ,че Бмв ще им покаже как се прави премиум. те Бнв и Ролс Ройс правят а пред Ролс ройс Лексус е като *** пред банкер.
  • #51
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ride your bike - принципно има много проблеми при производството на хибридите и техните част. При тойота обаче цикъла е затворен и не се замърсява въобще. За излизащото от ауспуха няма да коментирам - при дизела има хиляди канцерогенни сажди и съединения, които вредят сериозно на хората, така че спора е излишен. Бензина е много по-чисто гориво и в комбинация с нисък разход при хибридите е в стотици пъти по-зелена технология.