IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А тоя Лексус на снимката изглежда като табуретка от ИКЕА, спрямо дизайна на i8.
  • #9
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    BMW i8 няма нищо общо с Toyota! Разработка на BMW e!
  • #8
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо, Тойото и БМВ обявиха общи планове през миналат година. Разработката на i8 е започнала преди поне 7-8 години и си е тяхна. Какво са взели от Тойота?
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опа Дошо, кой от кого взима технология, я пак?
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Както пише Пешо Хибрида, пълна глупост е тая "новина". БМВ досега не са правили нещо което поне малко да се доближава до ЛФА. А пък великите хибриди на Порше ядоха шамари от Тойота на Спа и Силвърстоун, а другия месец ще ядат на Льо Ман. Японците водят с 2 поколения при хибридните технологии. Дори и сегашните немски хибриди използват предимно японски технологии.
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Типичното мислене на ученик от 6-ти клас е да гледа на километража на колите колко пише и да се кефи,че на някоя пишело повече.С това се изчерпва отношението на малките вурсчета към автомобилите-колко вдига и колко коня е колата.Спора с подобни *** е излишен.Те си знаят своето,че щом любимата им кола е по-бърза,значи останалите са ***,а всъщност *** е този,който мисли по този начин.В статията нищо не се пише за Порше,Ферари и т.н.,но то ВАГончето жалко си знае своето.
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    мухаха ( преди 11 години )
    Колега забравяш само че Японските са много по надеждни от Европейските. Нашите производители тук като ги напънеш и хоп в сервиза за ремонт. Ето защо Японеца е с класи над европееца.
  • #3
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Европа поцепи Япония ( преди 11 години )
    Да добавя ,че при спортните коли пак Европейски са на върха ПРИ КОЛИТЕ С ПРЕДНО ПАК ЕВРОПЕЙСКИ СА НАЙ-БЪРЗИ...Японските са пълен *** !
  • #2
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Европа поцепи Япония ( преди 11 години )
    НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА НА РИНГА Е НЕМСКА-Порше 918.Втората е английска-Макларън п1 и италианска -ферари....Къде са японците се пита? Къе са тези велики японски технологии за които все говорите а на пистата ги няма. Няма ги и във Формула 1.....Има ги само в болните мозъци на облъчените фенове на Японското от 70-80 те год.Но това е МИНАЛО.
  • #1
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Пешо -хибрида ( преди 11 години )
    Личи, че статията е писана от някой фен на немското без много мисъл. Значи първо Тойота им прави хибридите и им дава високите технологии на БМВ, а после БМВ щели да дават хибридните си технологии на Тойота. Няма по-голяма глупост от това. Вярно е че немските производители трябва малко да се поизчеткат, че от доста време събират прах по отношение технологиите, но написаното в статията е малко нагло. Звучи все едно БМВ на краставичар краставици ще продават.