IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #20
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха-ха нямало немски роботи. За "KUKA" чувал ли си? Това е водеша фирма в индустриалната роботика. Много поточни линии от автомобилостроенето а и не само там са оборудвани с такива роботи. И то не само на немски фирми а фирми от цял свят. Другата голяма такава фирма e "АBB", а която седалището е в Щвейцария. Бива да сте толкова тесногръди и с малко знания за света и науката, ама то това вашето е грандиозна тъпотия.
  • #19
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Европа поцепи Япония ( преди 11 години )
    Питах ви преди няколко часа къде са спортните коли на Япония- само увъртане и простотии. Няма Формула 1,на Льо Ман Ауди хибрид се гаврят с Тойота, на Ринга прехваления ГТР е в челната 20ска..... най-бързите коли с предно и задно са европейски...... Карайте си "надежните бангии" в дясната лента и ТИХО. Смятайте си разходите и се радвайте колко стотинки сте спестили в сивия и скучен живот на пътя....Съжалявам но за мен човек който слага парите пред кефа е ***-това е японския фен-сметкаджия.
  • #18
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам японците от кого точно са откраднали автомобила, обаче е доказано че ФВ са откраднали костенурката от Татра и са си платили прескъпо за това след войната. Така че, по-големи крадци на дизайн и технологии от немците няма.
  • #17
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Оксиморон е японска кола, защото няма тяхна такава, всичко е кражба на технологии, на части и дори дизайн! Както сега китайците масово крадат всичко от Западната автомобилна промишленост до най-малкия детайл, пред 30 години японците правеха същото!
  • #16
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 11 години )
    Тойота се кооперират с БМВ единствено с цел намаляване на разходите. ЛФА е проект който представя най-високите технологии на Тойота, без значение на финансовите резултати. Следователно, коопериране на Тойота и БМВ за разработване на ЛФА 2 е лишено от всякаква логика. ЛФА 2 е много по-вероятно да ползва хибридната система със суперкондензтори от Toyota TS040, отколкото каквото и било да е от БМВ. БМВ дори нямат собствена хибридна технология, всичката силова електроника по i8 е от външни доставчиц
  • #15
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германци и технологии не трябва да се ползват в едно изречение, защото са оксиморон. Между другото вижте какви са роботите в немските заводи за коли! Някой да е чувал за немски робот? А някой да е чувал за немска електроника? Немците нито един мобилен телефон могат да направят, нито телевизор, нито компютър, а камо ли автомобил. Добре, че са китайците да им произвеждат повечето части и да им копуват бричките, че иначе живи са умрели.
  • #14
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8Това изречение казва всичко, японците вече не могат да крадат технологии както правеха преди и сега единствения им шанс да направят нещо качествено е вместо да копират, да се кооперират с немците!
  • #13
    9 rate up comment 5 rate down comment
    до: Triforce ( преди 11 години )
    Лексус,ако не е Тойота,какво е тогава?Ще ти подскажа,че Лексус е луксозна Тойота.Японците не правят грешка,като германците да продават в един бранд луксозни и нелуксозни автомобили,а накрая да се бият в гърдите колко много лукс автомобили са продали.Веднага ти давам пример с А1,А2,БМВ1,2,МБа,б-клас.Нали не смяташ,че това са лукс коли.Да обаче са в общата бройка.Тойота и не само ги раграничава нещата.Вземаш си кола с име Тойота и знаеш,че е масова кола.Искаш нещо луксозно си вземаш Лексус.
  • #12
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Пак спорите за глупости! Лексус не е Тойота, а си е отделно подразделение! Важното е, че хората не спят и не мразят и да завиждат като вас!
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    логика ( преди 11 години )
    Според *** колите, които са по-бързи са по-добри,а останалите са ***. Да приемем, че е вярня тази голяма глупост. Питам го аз тогава спортиста i8, като е по-бавен от LFA, *** ли е? *** ли са всички БМВ-та, понеже нямат аналог доближаващ се до LFA? Фолксваген и те ли са ***, че нямат такива коли?