IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #70
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ъхъ бмв постига за 3 години това което тоиота не може за 300.и ако ище веднъж ми кажеш-бе-ще продължим на живо след като ти обърша два шамара да се усвестиш.но понеже си много серт и ще се потопиш-аиде,верваи си в жапанките.
  • #69
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кои технологии ще взема от i8 бе ВАГенче?кои по-точно,че нещо не мога да се сетя?До онзи ден баварките трополяха с дизелите,а днес изведнъж почнали и технологии да раздават.Ти наясно ли си изобщо коя компания къде се намира?Ясно ли ти е че БМВ спрямо Тойота е джудже в автомобилният свят по всеки показател и най-вече в технологично отношение.Крайно време е да си извадиш главата от г***за и да видиш,че не всичко е кафяво,като любимата ти марка!
  • #68
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8-и точка.другото са приказки,да ви каже бате ви джърмани.месеци наред едни и същи глупости пишете.даже като петел прелетя през тоиота и не пострада .*** проби колата,пардон тоиотата.та кви косни структури имаш в главата,или карате на костен мозък."Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8"-кое не ви е ясно безделници такива.
  • #67
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо до ФЕН ( преди 11 години )
    Съюзяватли се в БЕнве?Подписали са договор да научат некадърните шваби как се прави хибрид, а некадърните шваби да им дадат в замяна дизели за европейския пазар за да не харчат пари за изостанали технологии.
  • #66
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Като немското фенче няма друго такова тъпо ***.Починалия в LFA пилот беше на почти 70г.На тази възраст костната структура е съвсем различна от тази на млад човек и е много уязвима, вътрешните органи също.Ама германското фенче е тъпо *** и повтаря все едно и също.Дано и *** *** да се блъсне в БМВ.
  • #65
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВАГ-фена си говори сам и си отговаря.Пак 2/3 от мненията са негови...
  • #64
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Ride your bike ( преди 11 години )
    Мерцедес sls и sl, порше 911, 918, BMW m6, audi r8 са все коли много по-стилни, красиви и най-вече по-бързи от тая грозотия нисан gtr. А относно тесла батериите им вярно са панасоник, но без тесла панасоник най-много да бяха направили батерии за някоя градска електричка.
  • #63
    7 rate up comment 10 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    ***А на ГТ-Р кой му е немския конкуеpнт не разбрах?***E то се знае кой му е немския конглокент - Opel Calibra '91
  • #62
    11 rate up comment 9 rate down comment
    само да попитам... ( преди 11 години )
    Къде са немските конглокенти по качество на японските?Защо всички немски талиги в качествено отношение и надеждност са толкова зле,а японските винаги са на челните места?Хайде,като отговорите вурстове *** ми се обадете!
  • #61
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** аз кво съм виновен че троше с 900 коня прави обиколка за същото време като атмосферен лфа с 500 коня?!?!?! германския варел му трябват двойни коне да бие високооборотна японска бегачка - смятай за кви тотални кочини говорим!А на ГТ-Р кой му е немския конкуеpнт не разбрах?