IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #80
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Може ли да отговоря на въпросите зададени към Enzo?Чиче- очевидно Enzo е по умен от теб.Немците правят хибриди за да ги продават на лицемерните американци.Болидите на Льоман се правят спрямо изискванията на състезаниетоТия марки дето ги изброи направиха хибриди за да покажат какво могат на такива като теб и ги направиха по добре от японците.
  • #79
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Абе Мензо, най-ме кефят *** дето се мислят за много умни като теб. Хибридите като са толкова безперспективни, защо немците се юрнаха да ги разработват или по-точно казано да ги копират от японците? Тая година на Льо Ман все хибриди в най-високия клас. На Порше, МакЛарън и Ферари топ моделите им хибриди, дизели имат само Порше, защото ги имат наготово от ВАГиналната група.Хайде, отговори си на тия въпроси и тогава пак ела да се излагаш колко си глупавичък.
  • #78
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Enzo ( преди 11 години )
    Принципно, празни приказки всички можем да приказваме. "Отдавна призната технологична нация 1 в света". Я кажи кой и кога, че не се сещам, и КАК точно я призна? Това някаква процедура ли е, че не се сещам.Това, глупчо малък, е предразсъдък. Направи проста справка за патентованите изобретения в областта на автомобилостроенето, напр. в Уикипедия, и ще видиш, че огромната част от съществените изобретения, дали тласък в развитието на автомобила за векове напред, са дело на американски, английски, немски и италиански производители. Днес великите японци абсолютно нищо не правят най-добре. През 80 години поне битовата им техника беше на ниво. Днес и тя даже не е. Но ако, като теб, ще си говорим с безсмислени лозунги ето ти още един, който всички го знаят: На тоя свят има две марки коли Мерцедес и всички останали! Даже в тая поостаряла максима има повече логика, отколкото в твоята глупост за всепризнатата нация. Истината е, че немците първо бяха провъзгласени за такава нация. Не говори идиотщини, ами седни почети малко. Другата ти тъпотия за бедните и злобните... Аз лично карам чисто ново БМВ, от магазина купено, и честно да ти кажа, съжалявам леймърите като теб. Затова, остави ме да си карам кофтито кола ти си карай високотехнологичния Аурис и си внушавай, че си богат, преуспял и незлобен... щом успяваш да излъжеш сам себе си, значи всичко е ОК. За себе си аз знам, че втори път в японска *** няма да седна... Нали, щото съм сядал за пръв и последен път!
  • #77
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Там тоалетните чини им са с подгряване, тъч-скрийн и цветомузика. Също като колите им. Дори говорят с по голям ентосиазъм и вълнение за тоалетните си от колкото за автомобилите си. Там да притежаваш 4-ядрена тоалетна чиния за $3000-4000 е истинска гордост. Гледах предаване за една такава тяхан фирма която произвежда такива и ги предлагаше на пазара в САЩ, недоумяваха защо не се купуват там :D
  • #76
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не, толква са извратени японците.
  • #75
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мога да ти кажа само,че напитите немци като отседнат в Японски хотел се обаждат на рецепцията да питат как се пуска водата в тоалетната,толкова са напреднала пръдлива нация.
  • #74
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То се е видяло какво могат да проектират.Много отдавна призната за технологична нация номер1 в света.Така че мнението на бедни,злобни и некадърни *** родени на Балканския полуостров няма никакво значение.Умен интелигентен човек никога няма и да си помисли за немска допотопна ***.Вие си правете изводи.*** народ слаба държава.
  • #73
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Enzo ( преди 11 години )
    Сътрудничеството между БМВ и Тойота започна и "се задълбочава" поради простата причина, че хибридната технология, в разработването на която през последните 20 години Тойота хвърлиха милиарди, не може и няма да измести нито дизела, нито турбинираните бензинови мотори с относително малък обем. Вижте отношението между търсенето на дизели и турбо бензинови мотори от една страна, а от друга - търсенето на хибриди в световен мащаб. Отношението е смешно и е в полза на дизела и бензина. Тойота така и не успяха да направят читав дизел... за разлика от БМВ, които правят вероятно най-добрите дизели в момента. Отделно че и имат сериозен принос към усъвършенстването на бензиновия даунсайзинг посредством турбиниране нещо, в което Тойота са също абсолютно изоставащи. Надяваха се да компенсират с хибридите, но това не се получава. Те са скъпи, сложни, спорно рентабилни и хората просто не ги купуват. А защото са именно хибриди, са всъщност едно междинно звено между автомобилите с ДВГ- ли с вътрешно горене и напълно електрическите автомобили (или друга напълно чиста технология), времето им е преброено. Затова в сътрудничеството между двете компании, БМВ ще получи достъп до най-доброто в областта на хибридните технологии, а Тойота ще получат добри дизелови и турбо бензинови мотори. Това ще позволи на БМВ да се превърне в безспорен технологичен лидер пред останалите премиум брандове. В същото време, Тойота няма да се прославят никога като такъв дори и с добри двигатели на БМВ. Когато времето на хибридите отмине, БМВ ще се оттеглят от сътрудничеството си с Тойота. Ще продължат да развиват колите и технологиите си, както и досега, а Тойота малко по малко пак ще изостанат от тях, както и досега. Просто е! Не се става БМВ без мисъл по тези въпроси.
  • #72
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Искам да ви кажа,че тоя Лексул ЛФА дето е голямата технология с атмосферен двигател, ако го хване някой про с Макларън Ф1 и той атмосферен дето е 91-ва година модел ще го направи смешен и жалък. Освен това мотора на ЛФА е разработен в сътрудничество с Ямаха. Тойта от къде да знаят как да направят таквоз чудо. Та те една броня не могат да проектират като хорат, после петлите им виновни.
  • #71
    0 rate up comment 3 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Мъкааа, мъка...