IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.

В данните на ААП е отбелязан и реекспортът, който някои автомобилни вносители очевидно извършват

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
ААП излезе с официална статистика за продажбите у нас
От няколко години насам Асоциацията на автомобилните вносители (ААП) в България не публикува данни за пазара на коли у нас. Разбира се, в интернет изтича неофициална информация за това кой представител колко автомобила е продал, но никой не носи отговорност за достоверността на данните. През годините все по-усилено се говори и за реекспорта като дейност, която някои компании извършват, без да си признават публично.
 
Става въпрос за тези коли, които се регистрират като нови, след което се свалят от регистрация в рамките на половин година и след това се изнасят към трети страни. Досега тези коли се пишеха в графата “продадени в България”, тъй като нямаше информация колко точно са те, както и кои точно компании се възползват от възможността. Това от своя страна изкривяваше много резултатите и пречеше да се направи равносметка за реалния ръст/спад на годишна база.
 
Единственият начин обществеността да се запознае с коректните данни, е ако някоя заинтересована страна плати на КАТ за детайлна информация – услуга, която е доста скъпа.
 
Кой има нужда от всичко това? Факт е, че количеството продадени автомобили от даден модел не свидетелства задължително за неговите качества, но също така е факт, че клиентското доверие означава много на ограничен пазар като нашия, който в голямата си част се контролира от корпоративните поръчки.
 
Сега, подробни данни за пазара на автомобили в България през 2013 г. до медиите изпрати самата ААП, която от своя страна ги е поръчала от КАТ. От тях разбираме, че топ 5 на най-успешните марки се състои от Dacia (2118 продажби), Volkswagen (2059 продажби), Toyota (1951 продажби), Peugeot (1695 продажби) и Skoda (1495 продажби).
 
При прекратените регистрации води Nissan (872), следвана от Kia (611), BMW (200).
Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
Снимка: Reuters

 
0 от 500
  • #143
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте колеги!Преди известно време свалях главата на двг.заради пробита гарнитура и на майсторите им казах да огледат всичко и ако трябва да сменят сегменти,лагери и т.н.Направиха главата както си трябва, и казаха че друго няма за ремонт,въпреки че компресията беше 10 на всички ц.- нямало ръбчета на цилиндрите и т.д. !?.За сега колата е ОК.И сега въпроса ми е: 1. Да използувам ли добавка,с която ще повиша компресията и въобще КПД-то на двг ?2.Коя от двете ? Ресурс или Хадо
  • #142
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте колеги, сменях си сегменти и съединител на Астра 2001г с двигател Х16ХЕЛ - харчеше 700 гр. масло на 1000 км. ето и малко снимки:
  • #141
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    двигател y17dtl когато двигателят вдигне работна температура започва да мени оборотите 800,700,800,700 и тн.само когато двигателят загрее. Имам съмнение дали дебитомера отчита птавилно.
  • #140
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте колеги,искам да попитам при какви ситуации се налага смяна на бутала на ДВГ? Тук изключвам момента с шлайфането на блока. По скоро въпроса ми е насочен към образуване на някакви луфтове и износване на самите бутала и как може да се определи състоянието на едно бутало?
  • #139
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте, Колеги.Имам страхотен проблем. Купих си скоростна кутия втора употреба и съединител нов. След смяната, която беше безпроблемна(съединител и скорости паснаха, болтовете паснаха и прибраха, съединителя беше центрован) се пръсна лагер помпата. След обезвъздушаването на помпата при първите три натискания на съединителя педалът беше твърд, а на четвъртия път лагер помпата се пръсна и спирачната течност изтече от кожуха, въпросът Е: някой има ли ЛОГИЧНО обяснение на случилото се???
  • #138
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте съфоромци, моля помагайте колата ми е Астра Х 1.4 90 к.с. 2007 година бензин/газ с газов инжекцион - "Landirenzo Omegas" .От около месец ходя по майстори и няма оправия, та проблема е следния - като е студена колата при палене се получава едно пръпрене и ми се струва че зацапва свещите и след като измине 20-30 метра се оправя. Същото се получава понякога и във движение започва да премигва лампичката с изобразен двигател и колата губи моштност. Отбивам в страни спирам двигателя паля от
  • #137
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    mani15907.08.2011 16:24ч.az moga da vi kaza za astra G 1.6 16v 101ps 1999 godina.golemi problemi s goreneto na masloto( za 1000 km 2-3litra)mnogo e.ina4e hodovata 4ast e zdrava no dvigatela e dosta zle
  • #136
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    почти всички астри от германия имал съм 2 до сега имат проблем с климатика най вече гният им радиаторите на климатика,имат проблем с централното,испусквателната уредба е голум проблем-испусвателен колектор-средно гърне-крайно гърне,много друса-клати,но като цяло е здрава машина,перфектна за по-неплатежоспособни хора
  • #135
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    подкрепям мнението, че астрите са добри коли, но когато става въпрос за стария мотор. ЕКОТЕК-а е пълен ***-пожелавам на неверующите да видят това, което аз видях-буквално изядени цилиндри на двигателя/за съжаление на моята/.ремонта е много скъп.не си заслужава
  • #134
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Коментар на Декра за астра Н "Коментар на DekraОрганизацията за технически надзор Dekra вече от години познава добре силните и слаби страни на Astra. Очебиен е големият брой счупени пружини на ходовата част. Срещат се и дефекти при шарнирните съединения на напречната кормилна щанга и изпускателната уредба. "