IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.

В данните на ААП е отбелязан и реекспортът, който някои автомобилни вносители очевидно извършват

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
ААП излезе с официална статистика за продажбите у нас
От няколко години насам Асоциацията на автомобилните вносители (ААП) в България не публикува данни за пазара на коли у нас. Разбира се, в интернет изтича неофициална информация за това кой представител колко автомобила е продал, но никой не носи отговорност за достоверността на данните. През годините все по-усилено се говори и за реекспорта като дейност, която някои компании извършват, без да си признават публично.
 
Става въпрос за тези коли, които се регистрират като нови, след което се свалят от регистрация в рамките на половин година и след това се изнасят към трети страни. Досега тези коли се пишеха в графата “продадени в България”, тъй като нямаше информация колко точно са те, както и кои точно компании се възползват от възможността. Това от своя страна изкривяваше много резултатите и пречеше да се направи равносметка за реалния ръст/спад на годишна база.
 
Единственият начин обществеността да се запознае с коректните данни, е ако някоя заинтересована страна плати на КАТ за детайлна информация – услуга, която е доста скъпа.
 
Кой има нужда от всичко това? Факт е, че количеството продадени автомобили от даден модел не свидетелства задължително за неговите качества, но също така е факт, че клиентското доверие означава много на ограничен пазар като нашия, който в голямата си част се контролира от корпоративните поръчки.
 
Сега, подробни данни за пазара на автомобили в България през 2013 г. до медиите изпрати самата ААП, която от своя страна ги е поръчала от КАТ. От тях разбираме, че топ 5 на най-успешните марки се състои от Dacia (2118 продажби), Volkswagen (2059 продажби), Toyota (1951 продажби), Peugeot (1695 продажби) и Skoda (1495 продажби).
 
При прекратените регистрации води Nissan (872), следвана от Kia (611), BMW (200).
Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
Снимка: Reuters

 
0 от 500
  • #163
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Проблем с X18XE1 Имам проблем с горепосочения двигател. Значи докато е студена колата работи добре обаче когато се покара малко и позагрее малко двигателя, при настъпване на *** на газта до край, колата почва да се сеца и прекъсва и то доста стабилно, трябва *** на газта едвам да се докосва за да се кара нормално без да прекъсва. Да вметна, че EGR-а е поспекъл и ми светва чека на двигателя. Ходих на диагностика и за момент показа грешка в датчика на коляновия вал, но после като се изчисти не я изкара повече, та според майстора е този датчик, обаче аз се чудя да не е заради EGR-a или свещи.
  • #162
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Трудно палене на студен двигател Astra G X14XE От скоро (от около месец) имам проблем с паленето на колата сутрин, когато двигателят е добре изстинал.От седмица насам събирам информация и търся сходен проблем не само тук, но и в интернет, но не успях да открия такъв.Общо взето изводът, до който стигнах след изчетеното е, че проблем като този може да е от почти всичко - дюзи, някой или някои датчици, бензинова помпа, блок-бобина, ЕГР-клапан, свещи, кофти компресия и какво ли още не.Ясно е, ч
  • #161
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    астра Г x14xe - оборотиПри запалване при студен двигател колата пали веднага дори и при минусови температури при около 1000 оборота.Но след 5,6 секунди оборотите рязко падат до около 500 и колата сама се изфорсирва или гасне.
  • #160
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Vectra B 1.6 16V ecotec прекъсване Проблема ми е следният:сутрин докато бутна ключа и пали без проблемтръгвам и след около 200м хващам един баир и колата почва да работи на 3 цилиндъра.Изгасям я и като запаля веднага след това започва да си работи нормално но след 5м отново почва да прекъсва.Излизам на главния път и като я позасиля малко пускам газта изчаквам малко и като подам отново колата варви перфектно и цял ден никви проблеми
  • #159
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Здр. колеги знам 4е тази тема се е дискутирала много но ме мъчи ве4е половин година тоя проблем които е, сутрин паля и двигатела държи 600-700 оборота след като загрее отива на 1400-1500 об.Забелязал съм че колкото е по топло на вън толкова са по високи оборотите .Сменил съм две стъпкови моторчета от моргата, вакуми, комп и ништо.Моторчето ми има вратка за регулиране на оборотите но диапазона е мн голям студен топал 700 оброта някаде . Здр. колеги знам 4е тази тема се е дискутирала много но ме
  • #158
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Astra F X16XEL прекъсва на ниски обороти Проблема е следният: колата под 2000 оборота няма мощност, едвам едвам поема, тръгването е трудно, работи неравномерно (бу-бу-бу има от ауспуха, накъсано). След 2000 оборота вече е добре, но като цяло мощността е на кантар
  • #157
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Корсата ме подлуди става въпрос за това че колата както си върви нормално и изведнъж губи мошност и буквално си забива нос в земята и огасва !!! и това стана след като ми кърпиха колата и ми запалиха отдолу пластмасовите маркучи и неможах да си намеря от дизелова и сложих от бензинова,
  • #156
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Проблем с паленето на Вектра Б 1.6 16v Здравейте колеги. Собственик съм на Вектра 1.6 16v комби с газов инжекцион. Преди известно време ми се появи следния проблем:Припалва, гасне и след това започва едно въртене като латерна и нищо освен че мирише на бензин яко. Смених свещите уж се оправи освен че трябва при палене по дълго да държа ключа всичко е ок. Днес всичко се повтори не мога да запаля да ида и до сервиз.
  • #155
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Доктора: ( преди 11 години )
    Абе младеж! КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ПИШЕ 30 ПОСТА ОТ 4:00 ДО 5:00 ЧАСА В ПОНЕДЕЛНИК СУТРИНТА ?!? СТИГА НИ ЗАНИМАВА С ТИЯ РЕНА ,ОПЕЛИ И ДРУГИ ПРОСТОТИИ.
  • #154
    10 rate up comment 8 rate down comment
    В заключение! ( преди 11 години )
    В крайна сметка проблемите при Опел са многобройни и от всякакъв тип. Колите им са еднодневки и имат проблеми от Затегнали двигатели и скорости до изгнили купета дори и до днес. Затова и отиват към заслужена забрава и по точно фалит. Слава богу ,че тези грозни еднодневки скоро няма да ни се мяркат пред очите. Айде спирам ,че опел фенчето вече се е завило през глава и плаче.П.п. И все пак ще следя темата и ако отново видя ,че влиза в нервна криза и изпада в истерия ще го коригирам навреме. :)