IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.

В данните на ААП е отбелязан и реекспортът, който някои автомобилни вносители очевидно извършват

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
ААП излезе с официална статистика за продажбите у нас
От няколко години насам Асоциацията на автомобилните вносители (ААП) в България не публикува данни за пазара на коли у нас. Разбира се, в интернет изтича неофициална информация за това кой представител колко автомобила е продал, но никой не носи отговорност за достоверността на данните. През годините все по-усилено се говори и за реекспорта като дейност, която някои компании извършват, без да си признават публично.
 
Става въпрос за тези коли, които се регистрират като нови, след което се свалят от регистрация в рамките на половин година и след това се изнасят към трети страни. Досега тези коли се пишеха в графата “продадени в България”, тъй като нямаше информация колко точно са те, както и кои точно компании се възползват от възможността. Това от своя страна изкривяваше много резултатите и пречеше да се направи равносметка за реалния ръст/спад на годишна база.
 
Единственият начин обществеността да се запознае с коректните данни, е ако някоя заинтересована страна плати на КАТ за детайлна информация – услуга, която е доста скъпа.
 
Кой има нужда от всичко това? Факт е, че количеството продадени автомобили от даден модел не свидетелства задължително за неговите качества, но също така е факт, че клиентското доверие означава много на ограничен пазар като нашия, който в голямата си част се контролира от корпоративните поръчки.
 
Сега, подробни данни за пазара на автомобили в България през 2013 г. до медиите изпрати самата ААП, която от своя страна ги е поръчала от КАТ. От тях разбираме, че топ 5 на най-успешните марки се състои от Dacia (2118 продажби), Volkswagen (2059 продажби), Toyota (1951 продажби), Peugeot (1695 продажби) и Skoda (1495 продажби).
 
При прекратените регистрации води Nissan (872), следвана от Kia (611), BMW (200).
Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
Снимка: Reuters

 
0 от 500
  • #173
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Альо - МОДЕРАСТА! ( преди 11 години )
    Първото което ти обещаваме е да сигнализираме СЕМ за гнусните коментари от разните рено-пишман-"карачи", които си ооставил в тази статия!Което не ти е попречило да изтриеш поне 50!!! коментара - цитати от форума на рено и вицове за същата фирма, показващи нейната същност!
  • #172
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Кодошо ( преди 11 години )
    За отчаяният опелджия говориш нали.. ХАхаХААхХ
  • #171
    11 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Един път се докоснах до хлОПЕЛ и биелите излезнаха през блока...после ми казаха че 1.8 бензина 115 к.с го правел този проблем...беше Зафира автомат..
  • #170
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Поредния случай на теч на антифриз в краката на шофьора Astra G Астрата е 1998г. с климатик, и така развалящия се клапан на парното. Идеята ми е какво пречи да се замени този прословут "бинокъл" който се слага на моделите след 2000г. (и струва 75лв) с 2 бр маслоустойчиви маркучи и се притегнат здраво към тръбите които влизат в купето, а от старата конструкция се запази само малка част където да се хванат маркучите с други скоби.
  • #169
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    колата е Омега Б 94год. 2.0 i 16V (136 Hp)с двигател X20XEV. Проблема започна с трудното палене и ниските обороти които държи на бензин и газ / на газ по биваха ама пак притрепваше/ та се отпочна с : смяна на гарнитура на всмукателните клапани / въздух взимала/, не се оправи...смяна датчик на коляновия вал, дебитомер, степмотор, ланда сонда...и от месец и нещо съм без кола, чистих дросела, степмотора, изолирах ЕГР-а , ресетирах компютъра...нищо. Но след всички тези манипулации проблема се промени, пак пали трудно след паленето вдига около 2000 оборота и после падат до 300 и гасне, когато запали най=после и позагрее започва да се форсира до 2200 оборота и пада на 1100 и
  • #168
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    мотора ми е X16XEL ECOTEC за Astra G 98г. с какъв мотор 1.6 мога да го змаеня,от какъв друг модел на Опел мога да търся за да стане,защото намерих надоста места същия код на мотора но имат разлика в главите и колекторите.Който може нека да помогне че ми е доста трудно да намеря.Благодаря предварително :)
  • #167
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Както си карах колата започна да прекъсва на газ помислих че свършва превключох на бензин също прекъсваше прибрах си колата след 3 4 часа я запалих на бензин прекъсва заглъхва опитва се да угасне отидох сложих бензин сложих и газ същата работа не се оправи пак я прибрах на следващия ден вече изобщо не пали нито на газ нито на бензин стартера върти като за световно не пали само гърми и на бензин и на газ гърми направих самодиагностика и ми изписа грешки 15- охладителен температурен сензор , 19 - колянов вал сензор и 81-инжектор клапан 1 ниско налягане та от кое от тези три проблема неще да пали колата
  • #166
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    Корсата не пали ?!? х14хе Когато завъртях ключа и се чуваше само едно ... "цЪк" и до там ... Реших, че акумулатора е слаб, амортизиран... и т.н. Нямах кабели за подаване на ток под ръка и реших да я запаля по другия метод : '' Чакмак байр'' бутнах я малко и запали веднага. След това цял ден без абсолютно никакви проблеми ...
  • #165
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    проблеми с ГНП на Вектра 2000 Когато минат 1500 об. , светва лампата за авариен режим на двигателя и колата е като спъната. Не се форсира , няма мощност. Когато паднат оборотите под 1500 ,лампата угасва и всичко е ОК. В началото , след около месец така, проблемът изчезна изведнъж. После след около 4-5 месеца пак се появи. Имаше период , когато като вдигне 80 градуса проблемът изчезваше. От около 2 месеца ,обаче, проблемът е постоянен.
  • #164
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Из Опел форума: ( преди 11 години )
    6л на 10 000км вашето мнение-за Z 18 XEКолеги, моята вектра се оказа голям маслояд, засекох го около 3,5л на 7000км, ходих по какви ли не сервизи, различни майстори , различни мнения. В книгата на колата видях следно- дават по разход на масло 600мл на 1000км