IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.

В данните на ААП е отбелязан и реекспортът, който някои автомобилни вносители очевидно извършват

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
ААП излезе с официална статистика за продажбите у нас
От няколко години насам Асоциацията на автомобилните вносители (ААП) в България не публикува данни за пазара на коли у нас. Разбира се, в интернет изтича неофициална информация за това кой представител колко автомобила е продал, но никой не носи отговорност за достоверността на данните. През годините все по-усилено се говори и за реекспорта като дейност, която някои компании извършват, без да си признават публично.
 
Става въпрос за тези коли, които се регистрират като нови, след което се свалят от регистрация в рамките на половин година и след това се изнасят към трети страни. Досега тези коли се пишеха в графата “продадени в България”, тъй като нямаше информация колко точно са те, както и кои точно компании се възползват от възможността. Това от своя страна изкривяваше много резултатите и пречеше да се направи равносметка за реалния ръст/спад на годишна база.
 
Единственият начин обществеността да се запознае с коректните данни, е ако някоя заинтересована страна плати на КАТ за детайлна информация – услуга, която е доста скъпа.
 
Кой има нужда от всичко това? Факт е, че количеството продадени автомобили от даден модел не свидетелства задължително за неговите качества, но също така е факт, че клиентското доверие означава много на ограничен пазар като нашия, който в голямата си част се контролира от корпоративните поръчки.
 
Сега, подробни данни за пазара на автомобили в България през 2013 г. до медиите изпрати самата ААП, която от своя страна ги е поръчала от КАТ. От тях разбираме, че топ 5 на най-успешните марки се състои от Dacia (2118 продажби), Volkswagen (2059 продажби), Toyota (1951 продажби), Peugeot (1695 продажби) и Skoda (1495 продажби).
 
При прекратените регистрации води Nissan (872), следвана от Kia (611), BMW (200).
Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
Снимка: Reuters

 
0 от 500
  • #153
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте ОПЕЛ клуб колеги,Проблема при мен е следния, ако някой се е сблъсквал с него и може да помогне ще съм му благодарен.При запалване при студен двигател колата пали веднага дори и при минусови температури при около 1000 оборота.Но след 5,6 секунди оборотите рязко падат до около 500 и колата сама се изфорсирва или гасне.темп.сензор ми дава около 6К ома сутрин в студа което си е нормално.Изфорсирването е винаги точно 3 пъти и колата си го прави сама, после оборотите се нормализират(20 с
  • #152
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте.Проблема ми е следният:сутрин докато бутна ключа и пали без проблемтръгвам и след около 200м хващам един баир и колата почва да работи на 3 цилиндъра.Изгасям я и като запаля веднага след това започва да си работи нормално но след 5м отново почва да прекъсва.Излизам на главния път и като я позасиля малко пускам газта изчаквам малко и като подам отново колата варви перфектно и цял ден никви проблеми.Миналата зима почна да ми го прави но се усещаше по слабо и като се позатопли времето ц
  • #151
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте , ТЪРСЯ борд компютър за опел корса 2002 , 973 кубика . Колата изведнъж спря да пали . Иначе стартера върти, но колата не пали. Търся майстор (електричар предполагам) , както и самият компютър. Приемам всякакви съвети , напътствия и контакти на хора които са компетентни да помогнат ! Благодаря предварително ! можете да пишете на л.с. на скайп - operativniq или на имейл kiril.yosifov***gmail.com Хубав ден ! :)
  • #150
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    тиграта предаде дух,работеше но прекъсва ваше,угасих запалих едвам kachi 3000 оборота и изгасва и след това нейска да запали
  • #149
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте колеги! Имам ASTRA G 2.0dti 101 k.c. 2001г. Преди 2 дена ми светна лампичката на чека и турбото спря да надува. От време на време като я изфорсирам и спира да свети и колата си върви нормално. Вързахме я на компютър и показа грешка в изхвърлянето на изгорелите газове. Майстора ми каза, че най вероятно е запушен катализатора. Аз пък си мисля, че е от клапана за изгорелите газове ЕГР... Какво ще ми препоръчате? Благодаря предварително!
  • #148
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Качам клипче, за да чуете как пали, незнам защо така, подгрявам минимум 3 пъти, да не казвам 5-6, и при минусови температури -2, -3 пали от 3-4 път, да не са свещите за смяна. Астра Г
  • #147
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте, от няколко месеца колата започна да губи антифриз - да кажем по 200 грама на 50 километра градско. От тогава мина 2-3 пъти през сервиз - смениха ми няколко маркуча и вече не виждат от къде би могло да изтича. Наред с това обаче колата надува маркучите. Няма други симптоми - не пуши бяло, не смесва антифриз с масло (и в двете посоки), поддържа постоянни обороти, не е загубила мощност, поддържа постоянна температура, духа топло от парното. Сменил съм капачката на казанчето с оригинална
  • #146
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте на всички колеги с Опели и не само.Имам молба към всеки който е имал подобен проблем да изкаже мнение а и също така ако е отстранил неговия проблем да сподели как.Става въпрос за Опел Зафира с двигател X18XE1.Чува се ритмично тракане в областа на главата като си мислех че е от някой повдигач ,но уви не съвсем.Вчера бяха подменени всички повдигачи но чукането си остана.Помагайте защото се видях в чудо с този двигател.
  • #145
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    Здравейте, автомобила е Opel - Astra F Caravan - 1.6 i Eco (71 Hp) с кутия ф 13 ако не се лъжа. Проблема е следния, когато карам по-продължително време на 5-та предавка започва да се чува пищене. Ако карам с над 120 започва да се чува същото пищене и на 4-та предавка но по-слабо. Поизстине ли шумът изчезва. Какъв може да е проблема?Иначе, ако изключим странния шум други проблеми няма. :)Благодаря за отговорите Ви предварително.
  • #144
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за ОПЕЛ! ( преди 11 години )
    колата е вектра б х16хел 97наборпроблема е следния колата глъхне на 1500 оборота като я закрепя и започва да прехълцва,при подаване на рязко газ от старт първо преглъхва дори и гуми и е доста трудно да превърти след това започва да набира на етапи по оборотите ту набира ту преглъхва. Колата е има монтиран газов инжекцион но няма никаква разлика гас бензин все едни и същи магарии прави още от преди да сложа газ.До сега съм опитвал какво ли не но явно още нещо ми отбягва.главата е след ревизия и