IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.

В данните на ААП е отбелязан и реекспортът, който някои автомобилни вносители очевидно извършват

Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
ААП излезе с официална статистика за продажбите у нас
От няколко години насам Асоциацията на автомобилните вносители (ААП) в България не публикува данни за пазара на коли у нас. Разбира се, в интернет изтича неофициална информация за това кой представител колко автомобила е продал, но никой не носи отговорност за достоверността на данните. През годините все по-усилено се говори и за реекспорта като дейност, която някои компании извършват, без да си признават публично.
 
Става въпрос за тези коли, които се регистрират като нови, след което се свалят от регистрация в рамките на половин година и след това се изнасят към трети страни. Досега тези коли се пишеха в графата “продадени в България”, тъй като нямаше информация колко точно са те, както и кои точно компании се възползват от възможността. Това от своя страна изкривяваше много резултатите и пречеше да се направи равносметка за реалния ръст/спад на годишна база.
 
Единственият начин обществеността да се запознае с коректните данни, е ако някоя заинтересована страна плати на КАТ за детайлна информация – услуга, която е доста скъпа.
 
Кой има нужда от всичко това? Факт е, че количеството продадени автомобили от даден модел не свидетелства задължително за неговите качества, но също така е факт, че клиентското доверие означава много на ограничен пазар като нашия, който в голямата си част се контролира от корпоративните поръчки.
 
Сега, подробни данни за пазара на автомобили в България през 2013 г. до медиите изпрати самата ААП, която от своя страна ги е поръчала от КАТ. От тях разбираме, че топ 5 на най-успешните марки се състои от Dacia (2118 продажби), Volkswagen (2059 продажби), Toyota (1951 продажби), Peugeot (1695 продажби) и Skoda (1495 продажби).
 
При прекратените регистрации води Nissan (872), следвана от Kia (611), BMW (200).
Официална статистика за продажбите у нас през 2013 г.
Снимка: Reuters

 
0 от 500
  • #133
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Я пак? ( преди 11 години )
    Карам такава-Лагуна 1, фаза 2-1998г., 1,9 дизел DTI 98кс, гуми 15 цола - невероятна кола! С посочените като минус: впечатление за недостатъчно качество; непрецизна кормилна уредба и ниска ергономичност не мога да се съглася. За лошата видимост назад вероятно са взели кола без странични огледала. Добра видимост назад имат само квадратните коли с отвесни задни стъкла като жигули например. За тропане си притропва помалко по груби неравности по пътя, но не знам дали това е дефект или просто настройка на мекото комфортно окачване, при което инженерите в никакъв случай не са имали пред вид условията по нашите пътищи, а френските магистрали. За предавките незнам, аз си я карам без проблем-може би това е въпрос на изграждане на навици. Останалото, посочено в положителните страни е абсолютно така, освен да се добави и това, че отзад сядат свободно 3 възрастни души, а товароносимостта й е почти 600кг-качих две жени, три деца и аз, и багаж на две семейства без да има в купето, само баджанака го нямаше и отидохме на морето като с автобус. Така, че...
  • #132
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доста пъти съм се возил Опел Инсигния (най-вече седан) и никога не ми е харесвало. За пътниците на задните седалки няма много място за краката, таванът е нисък, пластмасите са доста нискокачествени. Окачването е доста твърдо за този клас коли. Централната конзола е като на космически кораб пултът за управление. Въобще колата отвън е доста добра, но отвътре е доста зле.
  • #131
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Цитати от 100000км тест на аутобилд на иСекния. Звучи като трактор, бяха оценките на ръмжащия дизел,който освен това често загасваше при потегляне или се бореше в дълбоката си турбодупка.При трансмисията не ни допадна непрецизното превключване на предавките и големият скок на оборотите между първа и втора предавка.
  • #130
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пак от опел форума:Преди няколко месеца си купих Опел Инсигния 1.8 бензин - 140к.с., нова от магазин. Това е един прекрасен автомобил с изключение на това, че от самото начало се чува много силно бучене в предната част на автомобила. Бученето е силно и се чува от катализатора, който е в предната част на двигателя и от първото гърне на ауспоха, което е под скоростите. Бученето се получава при обороти около 2500 и нагоре.
  • #129
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мнение на собственик на Инсигния от Опел форума.озвучаването няма нищо общо с истината . доста злепо принцип тясна , не съм се возил отзад но децата твърдят че е по-неудобна от вектра ц .отзад е доста ниско тавана , по-висок се чувства силно неудобнолипсва софтуер за навигациятакато я напече слънцето и минава през неравности скърца таблотокато цяло се вижда че интериора е направен от доста евтини материалиавтоматичната кутия има доста рязка смяна на предавкитеи др.
  • #128
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Английските сайтове са пълни с хора които реват от тия Инсигнии. ***
  • #127
    2 rate up comment 4 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    09-reg Diesel, Owner for Less than a yearOK for what it is, although new has rattles and creaks and is starting to pick up recalls. Paint is very thin in microns and easily marked. Was difficult to get accurate spec of cars as manufacturer abd dealers didn't seem to know whats was being produced whenReliability: 4/5 Build Quality: 3/5Read more: http://***.autoexpress.co.uk/vauxhall/insignia/reliability#ixzz2vV3Datjc
  • #126
    1 rate up comment 4 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    2009-reg Diesel, Owner for 1 to 3 yearsCar has been plagued by a series of issues having to have new inlet manifold rail, new steering rack and the flywheel failed 3 months ago. it has also had three episodes of going into limp mode, the first taking a month to solve and the last happening on the acceleration lane of a busy motorway. the front tyres are also only lasting 10,000 milesReliability: 2/5 Build Quality: 3/5Read more: http://***.autoexpress.co.uk/vauxhall/insignia/reliability#ixz
  • #125
    1 rate up comment 4 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    Car has been plagued by a series of issues having to have new inlet manifold rail, new steering rack and the flywheel failed 3 months ago. it has also had three episodes of going into limp mode, the first taking a month to solve and the last happening on the acceleration lane of a busy motorway. the front tyres are also only lasting 10,000 milesRead more: http://***.autoexpress.co.uk/vauxhall/insignia/reliability#ixzz2vV2TbQE3
  • #124
    1 rate up comment 6 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    НЯМА ТАКАВА ДОЛНА *** КАТО ОПЕЛА. Кола на 2 години купена от магазина счупи скоростна кутия на 24000км. ИНСИГНИЯ, ГНУСНА БАРАКА!