IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Британци сравниха колите в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра (Видео)

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Строгите екологични норми принуждават производителите на автомобили да поставят по-малки двигатели в продуктите си. Един от примерите е новото поколение на Audi RS6, което изостави V10 двигателя си за сметка на по-слаб V8.

Отразява ли се обаче този ход на динамиката на спортното комби? На този въпрос отговаря британското издание EVO, което изпита RS6 в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра.

На старта е и по-малкият брат на RS6 - RS4, който също използва V8 двигател, но с атмосферно пълнене. Основният въпрос пред редакторите на изданието е, дали новият V8 би-турбо двигател на Audi RS6 приближава спортното комби до по-малкия, по-слаб и по-евтин RS4.

В края на видеото се появява и Nissan GT-R. Сигурно се питате, какво общо имат трите автомобила? Ами всъщност имат - цената, а мощността на RS6 и GT-R са сходни. Освен това, редакторите на EVO приемат Годзила като еталон за бърза кола в този ценови диапазон.

Представянето на трите автомобила вижте във видеото
 

 



Резултати от теста на EVO
RS6, RS4 и GT-R в дуел
Технически и динамични характеристики:

Nissan GT-R

Двигател: 3.8-литров би-турбо V6
Мощност: 550 к.с. и 632 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 2.7 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS6

Двигател: 4.0-литров би-турбо V8
Мощност: 560 к.с. и 700 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 3.9 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS4

Двигател: 4.2-литров V8
Мощност: 450 к.с. и 430 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 4.7 секунди
Задвижване: 4х4

Видео: YouTube / EVO
 

 

0 от 500
  • #52
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    тестовете не са на нюрбургринг бе дилетант.а на северната дъга.
  • #51
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    между другото защо тестовете са на нордшлаифе а не на сузука.щото на никои му не дреме за японците.хак да ви е.
  • #50
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Porsche 911 GT2 RS през 2010 прави това което тъпите японци с много копиране постигат 2012.7:18.00 . Porsche 918 Spyder пък е отгоре на всичко японско.и това е тежък хибрид срещу изпилени резачки.направо сте ...не знам маи трагични.или ***.
  • #49
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    концерн рено-нисан срещу ваг.нали така.ми при рено наи бърз е гт-р.при фв поне трима са по-бързи порше,веирон,ламборгини.пак се хилете като надрусани телета.
  • #48
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    да ви не дам идея"реалния тест"... пък се не види нищо.
  • #47
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    субаруфен,като не искаш да караш с 200 що пишеш за спортни коли.караи си трактора и се вози на сигурно плешивец смотан.
  • #46
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Realist ( преди 12 години )
    Germany, много ясно е написано "редакторите на EVO приемат Годзила като еталон за бърза кола в този ценови диапазон". В по-горния ценови сегмент има други предложения,които да застанат срещу R8, макар и да не съм убеден, че резултата реално е в полза на R8.
  • #45
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    вън от простотиите между ламборгинито и мерцедеса има 1.5 сек разлика-грубо.дали си заслужава спора...
  • #44
    1 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Eto kak mani4ka fiesta unijava drugata gordost na bedniacite i glupacite toyotka ft gt
  • #43
    2 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Ne stiga,4e R8 e miliiiaaarrdiiii pati po krasivo i luksozno,no i po barzo kt tazi jalta peralnia