IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Британци сравниха колите в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра (Видео)

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Строгите екологични норми принуждават производителите на автомобили да поставят по-малки двигатели в продуктите си. Един от примерите е новото поколение на Audi RS6, което изостави V10 двигателя си за сметка на по-слаб V8.

Отразява ли се обаче този ход на динамиката на спортното комби? На този въпрос отговаря британското издание EVO, което изпита RS6 в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра.

На старта е и по-малкият брат на RS6 - RS4, който също използва V8 двигател, но с атмосферно пълнене. Основният въпрос пред редакторите на изданието е, дали новият V8 би-турбо двигател на Audi RS6 приближава спортното комби до по-малкия, по-слаб и по-евтин RS4.

В края на видеото се появява и Nissan GT-R. Сигурно се питате, какво общо имат трите автомобила? Ами всъщност имат - цената, а мощността на RS6 и GT-R са сходни. Освен това, редакторите на EVO приемат Годзила като еталон за бърза кола в този ценови диапазон.

Представянето на трите автомобила вижте във видеото
 

 



Резултати от теста на EVO
RS6, RS4 и GT-R в дуел
Технически и динамични характеристики:

Nissan GT-R

Двигател: 3.8-литров би-турбо V6
Мощност: 550 к.с. и 632 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 2.7 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS6

Двигател: 4.0-литров би-турбо V8
Мощност: 560 к.с. и 700 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 3.9 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS4

Двигател: 4.2-литров V8
Мощност: 450 к.с. и 430 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 4.7 секунди
Задвижване: 4х4

Видео: YouTube / EVO
 

 

0 от 500
  • #82
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Май не гледаш клипчетата по-доло а? Нещо не видях японски или американски масъл кар! Другия път се подготви малко повече. Относно Лексуса не виждам какво му е спортното на ЛФА като все е последен? Имаш предвид че е направен само за писта? Щото и на състезанията на писта никакъв го няма щяха да го пускат в сериите Льо Ман, ама след тестовете нещо се отказаха. Тоя ЛФА за нищо не става, ни за драг ни за състезания на писта. Една голяма пародия на изостаналата японска инженерна мисъл.
  • #81
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако ще и 20000 оборота да развива, все тая, като е все последен на драговете. Лексус казаха за ЛФА превим най-спортата си кола в историята на компанията. Направиха я пуснаха я в лимитирана версия на баснословна цена, клиентите я икупиха и накрая какво получиха? Кола която във всички тестове е на последно място.Дори големите 5 местни комбита започнаха да я подиграват на пътя, няма значение оборотите,важното е че не върви и който се е набутл с ЛФА ще бере срам по светофарите и от семейни комбита.
  • #80
    4 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ей, това Ауди му съдра *** на GT-R след 1000 метра. На всичко отгоре е и нормална кола, с коятно може да превозиш печката си, телевизора и хладилника. Не знам кой ненормалник би дал същите пари за Нисан.
  • #79
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ЛФА е пародия на спортна кола:
  • #78
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ЛФА е пародия на спортна кола:
  • #77
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Лексуса е 5000 кубика а Аудитата по 4000, нормално е ако искаш над 500к.с. да сложиш турбо. Предното РС6 бе с атмосверен двигател, но за да се вмести в новите ЕКО норми двигателите се турбинират като се сваля обема им.Най-смешното е че Ауди гаврят Тойота както на пистата и то с хибриди, така и на шосето с огромно комби, срещу малкото двуместно уж "спортно", всъщност това е най-бързия модел на Тойота произвеждан някога, виж само, колко са жалки японците.
  • #76
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Badi ( преди 12 години )
    Баси тъшия тест как може да сравняват тези катафалки с Нисан ГТР то Р8 губи в всяко отношение камо ли тия комбита.
  • #75
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Кодошо ( преди 12 години )
    Ей дошкоо - стига с тия "алудита" бе! На пъпо са ти пораснали май! Ха ха ха!
  • #74
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Комби или седан все тая.Германския хипопотам яде хурката.Още веднъж ще ви го напиша.Недоклатеното Алуди не може да се мери с М5 какво остава за суперспортен автомобил?
  • #73
    4 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Do6i parvo zavar6i 8 klas deteto mi predi pak da bra6tolevi6.Tazi statia izpe4e i poslednata ti moza4na kletka,koiato be6e za hodene po goliama nuzda.Ileusat ne ti marda