IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Британци сравниха колите в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра (Видео)

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Строгите екологични норми принуждават производителите на автомобили да поставят по-малки двигатели в продуктите си. Един от примерите е новото поколение на Audi RS6, което изостави V10 двигателя си за сметка на по-слаб V8.

Отразява ли се обаче този ход на динамиката на спортното комби? На този въпрос отговаря британското издание EVO, което изпита RS6 в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра.

На старта е и по-малкият брат на RS6 - RS4, който също използва V8 двигател, но с атмосферно пълнене. Основният въпрос пред редакторите на изданието е, дали новият V8 би-турбо двигател на Audi RS6 приближава спортното комби до по-малкия, по-слаб и по-евтин RS4.

В края на видеото се появява и Nissan GT-R. Сигурно се питате, какво общо имат трите автомобила? Ами всъщност имат - цената, а мощността на RS6 и GT-R са сходни. Освен това, редакторите на EVO приемат Годзила като еталон за бърза кола в този ценови диапазон.

Представянето на трите автомобила вижте във видеото
 

 



Резултати от теста на EVO
RS6, RS4 и GT-R в дуел
Технически и динамични характеристики:

Nissan GT-R

Двигател: 3.8-литров би-турбо V6
Мощност: 550 к.с. и 632 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 2.7 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS6

Двигател: 4.0-литров би-турбо V8
Мощност: 560 к.с. и 700 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 3.9 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS4

Двигател: 4.2-литров V8
Мощност: 450 к.с. и 430 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 4.7 секунди
Задвижване: 4х4

Видео: YouTube / EVO
 

 

0 от 500
  • #72
    3 rate up comment 8 rate down comment
    доктор Фройд ( преди 12 години )
    Сравняват две комбита (avant) с практически двуместен автомобил, без да се отчита разликата в теглата.По-подходящо би било сравнение с версия седан.
  • #71
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Едната кола е супер, а другите две(тези с емблема четири нули) са жалки дефектини кочини, които най-малко от всичко са бързи.
  • #70
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И сега има летящи чинии Тойота-взимаш една чиния,пишеш Тойота,и хвърлчш от петия етаж :):):)Не виждам как може да пишете само глупости-и трите коли са супер!
  • #69
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Големите комбита на Алуди ускоряват бързо защото са надути до максимум с компресори.Ако ги няма турбините Алуди още ще се чудят как да изкарат повече от 75к.с. от литър работен обем.Да хвалиш точно производителя на най-проблемните двигатели е меко казано тъпо.Когато Алуди направи двигател като на ЛФА тогава ще ми обясняваш.......същност каквото и да ми обясняваш ще е безсмислено понеже тогава Тойота ще произвежда летящи чинии.
  • #68
    10 rate up comment 14 rate down comment
    до дошо ( преди 12 години )
    Видяхме как японците правят коли за завоите, толкова са добри че на льо Ман Аудитата ги направиха за смях и на завои и на прави. Тойотите за нищо не стават. А щом вече и големите комбита на Ауди ускоряват по бързо от най-бързия модел на Лексус, значи японците наистина са на светлинни години зад европа. Цял свят знае на кой континент се правят истинските коли, само Дошо пак не разбрал. Но това е нормално, все пак Дошо никога нищо не знае за колите.
  • #67
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Тоя ,,грозен сандък" е уникален дизайнерски апогей.Това, че ти препочиташ чалгарското излъчване си е твой проблем.GTR е масивен, мощен и агресивен.Както каза един от създателите му:-Този автомобил е МЪЖ.В това време Алуди се надпреварва в класациите ГЕЙ автомобил на годината.Жалка количка с жалка история о жалка реклама следване от жалки фенчета.Мъка, мъкаааа
  • #66
    3 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    RS6 e v kategoriata na Veyron ve4e,a gtr v kategoriata na GTI.Muahhahahahahahahah
  • #65
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Спортните коли се правят за да са бързи при преминаването през завои, а по-добри в това от японците няма.За драг който иска може да направи японските машини непобедими.Никъде в света никой не си въобразява, че може да се мери с ГТР или Супра на драг, освен бг чалгарите де.
  • #64
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Направо ги затварят с обиколки, да се чуди човек колко са жалки японците. Някво огромно комби с по добра динамика от двуместния LFA на Лексус. То между другото на драг само М3 е по-бавно от Лексуса. Голям смях са японците
  • #63
    11 rate up comment 14 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Абе супер-спортисти на ль-ман Аудито ви задминаваше тойдата като спряла каруца....супер-спортисти..ха ха ха