IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Британци сравниха колите в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра (Видео)

RS6, RS4 и GT-R в дуел

Строгите екологични норми принуждават производителите на автомобили да поставят по-малки двигатели в продуктите си. Един от примерите е новото поколение на Audi RS6, което изостави V10 двигателя си за сметка на по-слаб V8.

Отразява ли се обаче този ход на динамиката на спортното комби? На този въпрос отговаря британското издание EVO, което изпита RS6 в три драг дисциплини - 0-60 мили в час, 0-100 мили в час и спринт на 1000 метра.

На старта е и по-малкият брат на RS6 - RS4, който също използва V8 двигател, но с атмосферно пълнене. Основният въпрос пред редакторите на изданието е, дали новият V8 би-турбо двигател на Audi RS6 приближава спортното комби до по-малкия, по-слаб и по-евтин RS4.

В края на видеото се появява и Nissan GT-R. Сигурно се питате, какво общо имат трите автомобила? Ами всъщност имат - цената, а мощността на RS6 и GT-R са сходни. Освен това, редакторите на EVO приемат Годзила като еталон за бърза кола в този ценови диапазон.

Представянето на трите автомобила вижте във видеото
 

 



Резултати от теста на EVO
RS6, RS4 и GT-R в дуел
Технически и динамични характеристики:

Nissan GT-R

Двигател: 3.8-литров би-турбо V6
Мощност: 550 к.с. и 632 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 2.7 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS6

Двигател: 4.0-литров би-турбо V8
Мощност: 560 к.с. и 700 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 3.9 секунди
Задвижване: 4х4

Audi RS4

Двигател: 4.2-литров V8
Мощност: 450 к.с. и 430 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 4.7 секунди
Задвижване: 4х4

Видео: YouTube / EVO
 

 

0 от 500
  • #62
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Не им се хващам бе пич и аз им се смея на акъла. Обаче лошото е че много от тях имат книжки и не сме застраховани от среша с тях на пътя. А това вече е опасно.
  • #61
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Когато Годзилата излезе за първи път на Ринга във версията с 485коня швабето се надрискаха от паника понеже не било възможно толкова тежък автомобил да даде такова време и след няколко седмици някак ГТ2 постигна по-добър резултат иначе в началото се бяха скъсали да въртят обиколки, но не подобриха времето на Нисана.Накратко - немската пропагандна машина заработи с пълна сила, ама ето, че японците пак ги подминаха хахаха JAPAN POWER!
  • #60
    5 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Субаруфен:Аз не зnaм въобще защо им се хаващаш на глупавите спорове на тези деца :)))Аз само, като има такива статии каъм края на дена само прочитам коментарите да се посмея малко от сърце :]
  • #59
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Германията, сънчо го даваха преди 3 часа, отдавна трябваше да си легнал. Ти си карай с 200, проблеми няма, има още токова място за паметни плочи край пътя. Аз понеже Инфинити-то вдига до 120 и после онуй BMW със 163-те коня го издухва, та ще си карам със 120. Ей много прости момчета с книжка има в тази държава, страшна работа!
  • #58
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    чао...
  • #57
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    и това е верно ,при по-висока цена сам виждал повече рс-и от гт-р , дето съм видял 2-два-и то и двата са като нафтова печка с тая решетка тип зил 131.
  • #56
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Уауди ( преди 12 години )
    Ауди са избрали тези супер спортисти да са комби защото имат най-добър УАУ ефект. Гледаш комби, а те изяжда на светофара. И само пълниш мацки у багажника. Класика. Другото кой ще го забележи? Ниско само ръмжи. Уауди трябва да преименуват фирмата, еталон за красота и стил. Годзила има само наужким, във филмите, тя е нереална=
  • #55
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    как бе далтонист извратен и кривоглед са по бързи като наи отгоре е 918 от спора немско-японско.как.ти си за в лудницата.
  • #54
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    японците да направат по-лек и бръз.засега ще ядат дървото и на "зеления ад"-нордшлаифе за по-простите,и на льо ман.точка.
  • #53
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Nordschleife, Germany (20600 m)