IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Технологичните иновации включват система, която сканира за дупки и настройва окачването

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Новият S-Class дебютира в целия си блясък
Mercedes-Benz представи новата S-Class по време на официална церемония в Хамбург тази вечер. Германците залагат много на новата лимузина, която трябва да продължи идеологията на своя предшественик и да запълни нишата на Maybach, чието производство бе преустановено. Шефът на германската компания Дитер Цетше заяви, че S-Class вече ще се предлага в пет различни версии: три дължини на междуосието в зависимост от търсения от клиентите комфорт, както и в Coupe и кабриолет варианти.

Стилистично, моделът със заводско обозначение W222 е еволюционно продължение на предишния модел, като същевременно с това дизайнерите на компанията са успели да го приобщят към актуалния дизайнерски език на гамата. Според главният дизайнер на Mercedes-Benz Гордън Вагенер, колата има "по-благородно излъчване" от своя предшественик.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Емблематичната решетка на щутгартци е получила допълнителна доза хромирано покритие, а от двете й страни са разположени по-големи и изразителни фарове, във всеки от които се крият 56 отделни LED диода. Предната броня е силно променена, капакът е стилизиран, а обликът на калниците е по-обран в сравнение с предишния W221 модел. От Mercedes-Benz съобщават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е едва 0.24, което е най-доброто постижение в класа.

Както Automedia вече съобщи, новият S-Class е нараснал на размери. Купето е с 21 мм по-дълго, 29 мм по-широко и с 11 мм по-високо от това на предходното поколение. Интересно е развитието на багажното пространство. То е намалено с 30 литра (общо 530 литра) заради новите задни седалки, които се предлагат със силно накланящи се назад облегалки.

Новата лимузина е новатор в отношение на безопасността, също като прадедите си. Колата се предлага с осветена "тока" на предпазния колан, въздушна възглавница в коланите на седящите отзад, както и въздушна възглавница в самите задни седалки (предлага се само с опционалните накланящи седалки), която предотвратява плъзгането на тялото напред в случай на удар. Повечето от екстрите са разработени с цел да подобрят лукса на задните седалки, с което Mercedes-Benz иска да впечатли предимно азиатските клиенти. Като допълнение инженерите са успели да увеличат интериорното пространство, както и да го обезшумят допълнително. От компанията съобщават, че специално са обърнали внимание на окачването и структурните елементи на самоносещото шаси, за да намалят до пренебрежим минимум вибрациите, които понасят пасажерите в купето.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
С използването на модерни олекотени материали, новата S-Class е по-лека от своя предшественик. Пълен с течности и готов за употреба, стандартен модел тежи точно 1900 кг, което е с 20 кг по-малко от теглото на W221. Въпреки това, германците твърдят, че издръжливостта на усукване на купето е увеличена с 50%.

Базовият S350 BlueTec вариант се задвижва от 3.0-литров V6 дизел с 258 к.с. и 620 Нм мощност. В гамата ще присъства и дизеловият хибрид S300 Hybrid, който комбинира четирицилиндров 2.1-литров агрегат с електромотор, които в екип генерират 230 к.с. Тази  версия на S-Class ще бъде още по-ефективна в аеродинамично отношение, постигайки коефициент 0.23. От Щутгарт твърдят, че тя ще е и най-екологичната, изхвърляйки едва 115 г/км въглеродни емисии в атмосферата.

На някои пазари ще се предлага и S400 Hybrid, който е оборудван с бензинов V6 двигател, работещ в синхрон с електромотор с обща мощност от 306 к.с. и 370 Нм.

Класическата S500 версия на модела получава оптимизирана версия на 4.7 V8 туин-турбо двигателя от предишното поколение. Тук той ще произвежда 20 к.с. повече, до крайната стойност на мощността от 450 к.с. Подобна е ситуацията и при S600 варианта, който ще продължи да използва 5.5 V12 двигател с две турбини, но мощността му ще нарасне до 530 к.с. През 2015 на пазара се очаква да излезе пълен хибрид, който ще може да бъде зареждан от контакта; при него вредните емисии ще бъдат ограничени до нетипичните за класа 75 г/км.

S63 AMG ще се предлага както със задно, така и с двойно задвижване на колелата, а титанът S65 AMG ще продължи да използва 6.0-литровия V12 двигател, но в подобрен вариант.

Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Технологичните иновации в S-Class включват системата Magic Body Control (MBC), която сканира пътната настилка за несъвършенства и при наличието на такива автоматично наглася характеристиките на окачването. Така тя успява почти да елиминира поклащането на купето, което подобрява значително комфорта на пътниците. През това време се наслаждават на вградените в таблото 12.3-инчови дисплеи. Срещу доплащане е наличен и Thermotronic климатик, който умее да филтрира прах, спори и дори вируси от въздуха, който постъпва в кабината.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes S-Class
0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Александр Макаронски ( преди 11 години )
    Хубава е, но мен лично много дразни липсата на истински прибори по таблото. То не е само при мерцедес де.
  • #22
    13 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Prav si do6e,to4no kitaiicite obra6tat po tavan i paliat kle4kata na toyotkite.V youtube ima dosta material po temata
  • #21
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Югостиян Петличански ( преди 11 години )
    Най добрият автомобил на този свят
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    kolata e dobre no opredeleno trudno moje da se izmisli po grozno tablo pone ot tova koeto se vijda na snimkata nebiva..........
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Ганчовец ( преди 11 години )
    Добре е, има голям напредък, но продължаваме да очакваме колата, която може да прави св..ки:)
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    На вкус и цвят нямало приятели :)) Еее на мен пък не ми допада ! Ааа и ме дразни фактът че въпросната система сканираща пътят за неравности и настройваща окачването се опитва да се наложи като някаква иновация на мерцедес :)) аа може и авторите на статията просто да спекулират малко..но иначе тя си съществува от мноого отдавна и се вгражда в други луксозни машини, РолсРойс отдавна я използват а това че мерц почват да я ползват сега е друг въпрос :))но дали със нея ил без, дори и със таблото на РолсРойс новата С-ка просто не ме радва :) иначе за тези пари естественное че ще има премиум качества :))
  • #17
    7 rate up comment 12 rate down comment
    ebagooooooooo ( преди 11 години )
    Таблото прилича на табло на УАЗ - Джип.Китайско-Руският кич се настани и в Мерцедес !Ужас !Къде отиде красотата и елегантността на Е- класата от 2002- 2009г.
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    разбирател ( преди 11 години )
    След като има нещо, което чувстваш, че не е както трябва в дизайна, след като човек се опитва да си убеди, че е хубава да знаете от мен, че не е.
  • #15
    7 rate up comment 9 rate down comment
    разбирател ( преди 11 години )
    Не харесах дизайна, сега от снимката също! Лично мнение, но липсва т.нар. уау ефект! Освен това задницата е нелепа с тази овална ниша на номера и малките стопове, съпоставени с огромните фарове. В интериора е еклектика от стилове-ролс таблото с масивна дървесина,SLS отворите на климатика, тесни декоративни лайсни и широка средна конзола. Няма излъчване на ексклузивитет в екстериора. Като кола вероятно е супер.
  • #14
    16 rate up comment 0 rate down comment
    GFY ( преди 11 години )
    Истинска мечта на колела...искрено пожелавам на всички да се качат на този автомобил, без значение дали зад волана или в креслата на задния ред!