IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Технологичните иновации включват система, която сканира за дупки и настройва окачването

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Новият S-Class дебютира в целия си блясък
Mercedes-Benz представи новата S-Class по време на официална церемония в Хамбург тази вечер. Германците залагат много на новата лимузина, която трябва да продължи идеологията на своя предшественик и да запълни нишата на Maybach, чието производство бе преустановено. Шефът на германската компания Дитер Цетше заяви, че S-Class вече ще се предлага в пет различни версии: три дължини на междуосието в зависимост от търсения от клиентите комфорт, както и в Coupe и кабриолет варианти.

Стилистично, моделът със заводско обозначение W222 е еволюционно продължение на предишния модел, като същевременно с това дизайнерите на компанията са успели да го приобщят към актуалния дизайнерски език на гамата. Според главният дизайнер на Mercedes-Benz Гордън Вагенер, колата има "по-благородно излъчване" от своя предшественик.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Емблематичната решетка на щутгартци е получила допълнителна доза хромирано покритие, а от двете й страни са разположени по-големи и изразителни фарове, във всеки от които се крият 56 отделни LED диода. Предната броня е силно променена, капакът е стилизиран, а обликът на калниците е по-обран в сравнение с предишния W221 модел. От Mercedes-Benz съобщават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е едва 0.24, което е най-доброто постижение в класа.

Както Automedia вече съобщи, новият S-Class е нараснал на размери. Купето е с 21 мм по-дълго, 29 мм по-широко и с 11 мм по-високо от това на предходното поколение. Интересно е развитието на багажното пространство. То е намалено с 30 литра (общо 530 литра) заради новите задни седалки, които се предлагат със силно накланящи се назад облегалки.

Новата лимузина е новатор в отношение на безопасността, също като прадедите си. Колата се предлага с осветена "тока" на предпазния колан, въздушна възглавница в коланите на седящите отзад, както и въздушна възглавница в самите задни седалки (предлага се само с опционалните накланящи седалки), която предотвратява плъзгането на тялото напред в случай на удар. Повечето от екстрите са разработени с цел да подобрят лукса на задните седалки, с което Mercedes-Benz иска да впечатли предимно азиатските клиенти. Като допълнение инженерите са успели да увеличат интериорното пространство, както и да го обезшумят допълнително. От компанията съобщават, че специално са обърнали внимание на окачването и структурните елементи на самоносещото шаси, за да намалят до пренебрежим минимум вибрациите, които понасят пасажерите в купето.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
С използването на модерни олекотени материали, новата S-Class е по-лека от своя предшественик. Пълен с течности и готов за употреба, стандартен модел тежи точно 1900 кг, което е с 20 кг по-малко от теглото на W221. Въпреки това, германците твърдят, че издръжливостта на усукване на купето е увеличена с 50%.

Базовият S350 BlueTec вариант се задвижва от 3.0-литров V6 дизел с 258 к.с. и 620 Нм мощност. В гамата ще присъства и дизеловият хибрид S300 Hybrid, който комбинира четирицилиндров 2.1-литров агрегат с електромотор, които в екип генерират 230 к.с. Тази  версия на S-Class ще бъде още по-ефективна в аеродинамично отношение, постигайки коефициент 0.23. От Щутгарт твърдят, че тя ще е и най-екологичната, изхвърляйки едва 115 г/км въглеродни емисии в атмосферата.

На някои пазари ще се предлага и S400 Hybrid, който е оборудван с бензинов V6 двигател, работещ в синхрон с електромотор с обща мощност от 306 к.с. и 370 Нм.

Класическата S500 версия на модела получава оптимизирана версия на 4.7 V8 туин-турбо двигателя от предишното поколение. Тук той ще произвежда 20 к.с. повече, до крайната стойност на мощността от 450 к.с. Подобна е ситуацията и при S600 варианта, който ще продължи да използва 5.5 V12 двигател с две турбини, но мощността му ще нарасне до 530 к.с. През 2015 на пазара се очаква да излезе пълен хибрид, който ще може да бъде зареждан от контакта; при него вредните емисии ще бъдат ограничени до нетипичните за класа 75 г/км.

S63 AMG ще се предлага както със задно, така и с двойно задвижване на колелата, а титанът S65 AMG ще продължи да използва 6.0-литровия V12 двигател, но в подобрен вариант.

Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Технологичните иновации в S-Class включват системата Magic Body Control (MBC), която сканира пътната настилка за несъвършенства и при наличието на такива автоматично наглася характеристиките на окачването. Така тя успява почти да елиминира поклащането на купето, което подобрява значително комфорта на пътниците. През това време се наслаждават на вградените в таблото 12.3-инчови дисплеи. Срещу доплащане е наличен и Thermotronic климатик, който умее да филтрира прах, спори и дори вируси от въздуха, който постъпва в кабината.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes S-Class
0 от 500
  • #33
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    лексус е някаква кола.а не някакъв фактор.и ако не престанат с тия грозни форми и безмислени хибриди съвсем ще се закопаят.та и 87 място ще им се види мечта.но в статия за S-клас да повдигате въпрос за баналния лексус една от много коита следват мерцедес и чакат да маркира пътя-това е все едно да влезе пиян кондьо и да пее в катедрала.или все едно да намерите катедрала в япония.излагаш се ама жестоко.но си е твое право.
  • #32
    5 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За пореден път не съм съгласен с Germany! Lexus е премиум колата, а не китайската пенсионерска s-класа!
  • #31
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Batito ( преди 11 години )
    Отпред леко ми напомня за по-предишната, която за мен е и най-красивата до сега.
  • #30
    10 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    За първи път да съм съгласен с Germany. :) Екстрите и глезотийките, които ги има в тази кола винаги са уникални за модела и другите след това копират от тях...The star of the road. :)
  • #29
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    голяма без да е кичозна.тежка машина,изглеждаща пъргава.стегнати линии.технически ИНОВАЦИИ.не усъвършенстване на познатото.уникална без да се натрапва.със силно присъствие.това е флагманът на автомобилостроенето на планетата Земя. Това е S-клас.нищо друго не е като нея.истинската класа.след мерцедес-всичко са реплики.
  • #28
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Александр Макаронски ( преди 11 години )
    лимОзина ли? :( a V-1? :(
  • #27
    9 rate up comment 3 rate down comment
    karutsar ( преди 11 години )
    Който разбира от автомобили не може да критикува този автомобил.Автомобилът е много добър,.......просто прекрасен изпълнение.
  • #26
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Spyker ( преди 11 години )
    Лично на мен интериора не ми харесва. Това след години ще изглежда много смешно.Абе като цялото целия ретро вътрешен дизайн на всички Мерцедеси не ми допада особено. Като иска ретро стил и слагат тези антични въздуховоди и дърволии вътре поне да бяха сложили едни истински прибири да в стил с останалото а не гигантски дисплей. А относно технологиите иновациите и комфорта там няма какво лошо да се каже.
  • #25
    7 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Ще видим като започнат на всички луксозни лимозини да слагат оп два телевизора за табло, тогава какво ще лаете тук...мазни хейтърчета!
  • #24
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хубава кола спор няма, но два големи телевизора в таблото не ми стоят много изискано и класно.