IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #53
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето! И аз надрасках един Лекс на един лист. Не съм рисувал от 6/7 години сигурно. Т'ва значи ли, че съм дизайнер вече? Защо да ми се обижда Klasika-та?! Да не би да е направил нещо по-добро от моята драсканица ?! http://imageshack.us/photo/my-images/51/20130307152302.jpg/
  • #52
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още един от Klasi4eskite, като ти свършат 30-те регистрации, какво ще правиш???
  • #51
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 11 години )
    Като гледам повечето тук наистина са под 20 годишни и от малки градчета и села, които не са сигурни че са виждали Лексус на живо ( друг е въпроса, че наистина в Бг са рядкост), така че не вяржам някои да каже на новите RX, GS- този на обявата отгоре за 134900лв., че са грозни. Аз лично преди дни видях такива по улиците и наистина е впечатляващо.
  • #50
    20 rate up comment 13 rate down comment
    AUBURN ( преди 11 години )
    Класика поздравления.Много е спортна.Никога инфинити и Лексус не са били толкова еднакви,макар че винаги са копирали от Мерцедес и БМВ.
  • #49
    19 rate up comment 11 rate down comment
    ZZZ ( преди 11 години )
    ТИПИЧНО- ГРОЗНО КАТО ВСЯКА ТОЙОТА,КАТО НЕЩО БЕЗ КОРЕНИ И БЕЗ ТРДИЦИЙ!
  • #48
    12 rate up comment 17 rate down comment
    wc/klasika ( преди 11 години )
    Сам си гласувам...
  • #47
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    нищо неможе да прецените на снимките.модели лекус които съм виждал в нет-а и са само грозни , наживо ме накараха да се съмнявам в психическото здраве на тоя дето е дал и 5 лева за тях.стърчащи гуми,грозни решетки комбинирани с дребнички фарчетаи и изтумбени купета наподобяват лексус на вагон на БДЖ от преди 89-та.само съжалявам собствениците им.а за безпомощноста на пътя да не говорим...
  • #46
    16 rate up comment 7 rate down comment
    рекапитулация ( преди 11 години )
    Lexus,както и Infiniti НИКОГА няма да имат продажби в Европа,съпоставими с Mercedes,BMW или Audi.Само след около 3 до 5 години същото ще важи и за САЩ.Последните 20-тина години японците не бяха подложени на сериозна конглокенция на този пазар,тъй като продажбите на трите немски премиума бяха много силни и на много по-добри цени от тези в САЩ.Днес кризата в Европа принуди немците да преразгледат стратегията си за там и вече продажбите на тези три марки силно конглокират японските.
  • #45
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    класиката е прав.как да ги различим без преводач?
  • #44
    17 rate up comment 2 rate down comment
    GT ( преди 11 години )
    С различни емблеми две коли не се правят !