IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #83
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А СЕГА,ТИШИНА!ДИЗЕЛ,ОТО,БОШ!-ГЕРМАНИЯ ЯПОНИЯ-??????????? ИЛИ АЗ БЪРКАМ НЕЩО?
  • #82
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ШВАБИТЕ както винаги са бити и чукани цяла вечност,справка историята.
  • #81
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това не са простаци, това са хора, които обичат ГерманЯ (цитирам коментатор, писал по-долу).
  • #80
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германия предлага само едно,*** доносници и големи шкембета.
  • #79
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ZZZ ( преди 11 години )
    БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА КОРЕКЦИЯТА ЗА ЙЙЙЙЙЙЙЙ!НО тук не правописа е най-важен,нали?
  • #78
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Световно неизвестни изостанали мазни пръдливци немци,тръгнали да си мерят *** с гигантите от Азия.ТУК уникални простаци се вихрят в този форум.
  • #77
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЛЕКСУС иска да е като по-големите от ГЕРМАНЯ!Цел ясна ,но за сега недостижима!
  • #76
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Най-много боли ,когато се хвалиш с историята си само, с традициите си" - ми като видиш как германските фенчета пишат традициЙ вместо традиции и става ясно защо! За справка коментара на ZZZ по-долу.
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А за къде са ръчните скорости? Тогава като не са за премиума, АлУди зашо слагат ръчка в R8-цата си, в А6-цата си, БМВ 5 серия? Ама, верно, какъв премиум са АлУди, пък другите...
  • #74
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ТАКАВА ЕНЕРГИЯ СЕ ГЕНЕРИРА ОТ НЕВЕЖИ НЕ ОТ ЛЕКСУС И ТОЙОТА,ОТ ТАКИВА КОИТО СИ НЯМАТ ГРАМ ПРЕДСТАВА КАКВО ОЗНАЧАВА НЕМСКА ПРЕМУИМ ТЕХНИКА !