IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus IS се появи в Детройт

Състоя се официалната премиера на новото поколение на колата

Lexus IS се появи в Детройт

Само преди няколко дни видяхме първите официални снимки на новото поколение Lexus IS, а днес луксозната японска марка разкри колата напълно. Това се случи в Детройт, където в момента потича северноамериканското автомобилно изложение NAIAS.

Под прожекторите на салона са представени както стандартната версия на колата, така и спортното изпълнение F Sport. Тези модели, които ще предлагат задвижване към задните или към четирите колела, ще стъпят на пазара в средата на 2013 година, а малко по-късно към тях трябва да се присъедини и комби версия.
Lexus IS се появи в Детройт
На северноамериканското автомобилно изложение присъстват две бензинови версии и един хибриден вариант на Lexus IS. В моделната гама ще има и дизелови предложения, но те ще се продават изключително в Европа и ще бъдат представени по време на европейската премиера на спортно-луксозния модел.

Базов за пазара на САЩ ще бъде IS 250, който е оборудван с 2.5-литров V6 двигател. По-високата версия - IS 350 - също разполага с V6 двигател, но неговият обем е 3.5 литра. Тези модели се предлагат с 8-степенната трансмисия на IS-F, която вече може да задвижва задните или четирите колела.

Моделите са оборудвани със система, която предлага няколко режима на работа - ECO, NORMAL и SPORT, като при версията IS 350 със задно предаване е наличен и режим SPORT S+.
Lexus IS се появи в Детройт
Хибридното предложение носи инициалите IS 300h и ще се предлага както в Япония и САЩ, така и в Европа. Под капака на Lexus IS 300h работи хибридна система, съставена от четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на колата е 220 к.с.

Към момента няма информация за динамичните показатели на новия Lexus IS. Потреблението на гориво също не се съобщава.

Ясно се вижда обаче, че новата кола е станала още по-привлекателна, благодарение на чисто новия си дизайн, който е вдъхновен от концепцията LF-CC. Вижда се голяма решетка на радиатора, отличителни LED светлини и странични прагове, чиято линия е продължена от задните светлини. Интериорът пък е повлиян от суперколата LFA, като се отличава с висококачествени материали и модерни технологии.

Моделите с добавка F Sport пък получават отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Те също така се оборудват със спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.
Lexus IS се появи в Детройт
Сред системите за безопасност можем да изброим автоматични фарове (превключват автоматично от къси на дълги и обратно), система следяща за обекти в сляпата зона на страничните огледала, както и такива, които предупреждават при нежелателно напускане на лентата на движение или опасност от сблъсък.

Важно е да се отбележи, че Lexus IS е пораснал и на размери. Междуосието е увеличено със 70 мм, а широчината на колата - с 10 мм. Това доставя с 85 мм по-голямо пространство за краката на возещите се на задните места, като също така увеличава обема на багажника с 30 литра до 480 литра.

0 от 500
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-смешно ми е като изпълзят гордите собственици на голф, е35, а3, Ц, вектра и други подобни дръгели и почнат да плюят поредния чисто нов УНИКАЛЕН лексус. Много сте зле честно :D:D:D:D
  • #34
    8 rate up comment 4 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    Немските навеси пак ще има какво да копират от Лексус.Така е било,така и ще бъде.Едни движат автомобилостроенето в бъдещето,а други тъпчат на едно място и доразвиват 100-годишни технологии.Просто този Лексус,а и не само този е едно невероятно технологично произведение.Мощност,лукс и класа за която другите могат да си мечтаят.С такива автомобили има защо Тойота да е 1.При това не с кухи реклами,лъжи,интриги,черни каси, подкупи и фалшиви продажби,а с реални продукти движещи се по пътищата.
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Каква алфа 159 ви гони? Лекса е с къс преден надвес, Алфата с дълъг. На лекса задното стъкло е с по-голям наклон, при Алфата - предното. Коренно различни силуети. http://car.ppblogs.com/files/2011/09/alfa-romeo-159-02.jpg
  • #32
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ?!?!?! ( преди 11 години )
    Предишните модели ми харесват повече.
  • #31
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не може да стъпи на малкия пръст на Alfa-та!!
  • #30
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В профил, си е чиста ALFA-159.
  • #29
    4 rate up comment 4 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    za dizaina vseki si ima lichni predppochitaniq, ATS-a e mnogo dobur sushto, no suvsem leko otstupva na lexus, po nadejden i ikonomichen e, cadi-to mu lipsva prostranstvo vutre, a i si mislq che V6-taka na qponcite shte da e po dobur, imash i opciq hybrid...ne znam koi kakvoto mu haresva
  • #28
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе психо продажбите на Тойота в Щатите са 30%
  • #27
    8 rate up comment 12 rate down comment
    До анонимния под мен ( преди 11 години )
    да не говорим че кадилак е класа, лексус... нищо... Идея си нямаш колко си заблуден.И не си сам в тая заблуда :)))
  • #26
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вътре е като стара седмица, а отвън... нека кажем че е субективно но за мен е грозен. А за цените - за тези пари в сащ веднага взимам кадилак ats и изобщо не му мисля, в пъти по изпипан и по-качествен, да не говорим че кадилак е класа, лексус... нищо...