IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    А защо японските премиуми продават слабо в Европа.. Поради много причини, но една от основните е че нямат толкова евтини модели като немските. Базовите модели на Лексус и Инфинити започват с 30-40% по-високи цени от немските аналози.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    азарел и jok, писах че е дизайнерска машина точно заради странната решетка и другите странни елементи - фарове, дневни светлини и т.н. Това не е мейнстрийм дизайн и няма да се купува както мейнстрйм дизайна на БМВ или Ауди, в това няма съмнение. Но очевидно идеята на дизайнерите не е и била да бъде такъв. Колкото до копираният дизайн - всички копират детайли в дизайна, дори немците копират повече. Да се обвиняват обаче само японците за това е признак на сериозен интелектуален дефицит.
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до Wane ( преди 11 години )
    Абе, какво ми тълкувате думите на едро?! Проблемът ми е, че имам афинитет към автомобилите с хомогенна форма, под хомогенна разбирайте - touring, wagon, shooting brake. Карам 3-то комби вече, мой личен вкус е любовта ми към такива коли. Ако това го имаше в модификация комби, както имаше в гамата си пъевата генерация IS, да бих си го купил, харесва ми. Сега на тия пари, обаче, ще се метна на Legacy комби, боксерен дизел, симетричен AWD, екстри според нуждите, свръхнадеждност. Ето ти ги 34,000 Eur
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Прав си, че не съм в маркетинга. От инженерната страна съм. Но мисля, че все пак не си ме разбрал или аз не съм се изказал ясно. Ето ти твърдиш, че Европейците са консервативни и си прав. Хайде тогава на консервативния европеец му предложи японска премиум марка допълнена с доста екстравагантен и със сигурност неконсервативен дйзайн (защото тази предница за мен идва от Fast & Furious). Е според теб ще се продава ли добре?
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    "Соред мен си има добра ниша, особено в щатите за този автомобил."За щатите нищо не твърдя. Не съм доре запознат с пазара там. Ако се върнеш на първият ми коментар, който предизвика цялата дискусия, ще видиш, че говоря само и единствено за Европа :)
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    "Не, човек, написал ти е ,че за 60 000лв. би избрал друго, но какво да е казал? Може да избере Лексус GS 300"Мой човек, мисля че ти схващаш трудно. Ако избере GS 300 (не си запознат с цените обаче) това е друг модел нали? Аз какво казах? Размърдай го малко тоя мозък де и направи необходимите връзки...
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до Wane ( преди 11 години )
    Не мога, като теб, да говоря от името на "потенциалните" купувачи. Тойота са си направили сметката като са пускали модела. Соред мен си има добра ниша, особено в щатите за този автомобил. До вкъщи има частно училище, например, майките всички пристигат да си вземат децата с Лексуси и Ягуари. *** ги питай, защо като са немци и не ги вземат с А6-ци и S-класи... За всеки влак си има пътници. За някои са повече, за други - по-малко.
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Оценката я давам в качеството си на човек професионално занимаващ се с автомобили и на човек част от въпросната индустрия. Също така на компетентен автомобилен фен.Не мисля, че има смисъл да спорим по въпроса, почакай малко, виж как им тръгват продажбите и се сети за коментара ми :)
  • #15
    0 rate up comment 5 rate down comment
    anonymous ( преди 11 години )
    Как така 178 к.с. от ДВГ + 143 к.с. от ел.двигателя дават общо 220 к.с.?
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    до "до Wane":Ами ти отново доказваш твърдението ми. Ето ти си човек, който може да си купи нещо на цената на Лексуса, но няма да избере него. Аз какво написах в първия си пост? Написах, че хора с финансовата възможност за този модел, ще купиват други коли. Никога не съм споменавал, че тази кола няма да се харесва. Казах, че няма да се купува.