IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #33
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Немско фенче да коментира дизайн на Лексус е все едно чалгаджия да коментира как на Алън Холдсуърт музиката му "не стига че е какафония", ами на всичкото отгоре изкопирал нотите от Цеца Величкович.
  • #32
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Той онзи не може да пише на кирилица, да не говорим пък за пуктуация. Не е той. Но това не пречи да е хейтър. То се вижда.
  • #31
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Охх каде е Дошо, да обясни как така всички модели на Лексус станаха едни и същи? Та веднъж за винаги да разбере японците от къде гледат. Японските копирачи, никога не измислят нещо, те просто гледат какво правят големите и копират, копират...
  • #30
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Айде, РЕЙНДЖъра, пак се появи и започна да дава експертни мнения. Добре, че си ти, бате!
  • #29
    9 rate up comment 13 rate down comment
    MarketingMag ( преди 11 години )
    Защо мислите какво са объркали японците в маркетинга или инжинеринга. Нелепо е! Колата ще се продава, защото също като предната е страхотна. Както и GS-а и RX-а. Този модел тепърва ще възпитава вкус към екстериора. Вместо да се нагажда към настоящия, който ще е отживелица още утре.
  • #28
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето, че и голямата решетка на ауди, за която говорят всички че е открадната от други модели, се оказва, че първоизточникът НЕ Е АУДИ. ( И мицубиши имат такава решетка на някои модели, мисля около 2003-2004 почват)
  • #27
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Гошко ( преди 11 години )
    За мен това е грозна кола, с много неприятен дизайн.
  • #26
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    jok, в грешка си пак. Лексус има някои сходства в дизайна с Мерцедес, но съото важи и в обратна посока. А колкото до решетката - всъщност Ауди копираха тая голяма решетка от Тойота. Ето ти Ярис Т-Спорт от 2001:http://img2.netcarshow.com/Toyota-Yaris_T_Sport_2001_800x600_wallpaper_02.jpg
  • #25
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Japa Power ( преди 11 години )
    Japan, да, лесно се обвинява в копиране, ама като стане въпрос до фактология винаги се оказва че не е съвсем така. И че всъщност немските марки копират повече и по-мащабно от японските.
  • #24
    12 rate up comment 10 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    Джапан,няма да ти коментирам твърденията,те са си лично твои,,няма как да видиш красотата в хармоничните,симетрични и пропорционални линии в дизайна на повечето немски премиум. Лексус излезнаха ипродължиха с дизайн подобен на мерцедес,сега с тази решетка копират ауди и изобщо не виждам оригинална красота.