IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford с големи планове за малкия EcoBoost

Компанията планира производство от 800 000 бройки на година

Ford с големи планове за малкия EcoBoost

Големи планове за двигател с обем 1.0 л, чийто блок се събира на лист хартия с формат А4, има Ford. Става дума за мотора EcoBoost, който през пролетта на тази година се появи на модела Focus, а до края на месеца ще го видим и на моделите C-Max и B-Max.

Следващият автомобил от семейството на Ford, който ще получи агрегата, е новото Mondeo. Както е известно, в Европа двигателят се предлага в два варианта на мощност – 100 и 125 к.с., като средният му разход е 4.8 л/100 км.
Ford с големи планове за малкия EcoBoost
От Ford съобщават, че моторът ще се появи и на пазара в Китай, където с него ще бъде обзаведен кросовърът Ford EcoSport. След това ще го видим и в Северна Америка, като все още не е ясно на кой модел. В перспектива компанията възнамерява през 2015 г. да пуска 800 000 бройки EcoBoost годишно, като той ще изместни всички атмосферни мотори с обем 1.6 литра в глобалната линия на Ford.

Основното производство на еднолитровия EcoBoost е в Германия и по тази причина в производството му сериозна роля играят няколко немски-фирми, които доставят части за Ford. Сред тях са Bosch, произвеждаща система за директно впръскване на горивото, Eisenwerk Bruehl, която създава блока на цилиндрите, SHW AG, отговаряща за маслените помпи и Continental, която произвежда турбокомпресорите.

Тагове: ecoboost
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    E sega ve4e servizite 6te se napalnqt s ford4eta 1000kubikovi ,ama iskam da da sre6tna takova mondeo 100k.s palno s bagaj i 4-ma du6i katereiki haimboaz,ili prohoda shipka,tormoz 6te mu e.Az sas 115k.s nafti4ka na 156-cata 6te go pravq barliv,i na magistralata sa6to.Uspeh !
  • #17
    2 rate up comment 9 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    фиеста, това е сигурно ценоразписна цена, със сигурност имат и специални условия. А колко струва конглокентен автомобил със сходно оборудване?
  • #16
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Хаха, кротни се бе, анонимний. От къде я взе тая злоба и ярост :D ? Първо ще ти препоръчам да се научиш да осмисляш това, което четеш - написах, че "повечето автомобилни компании" работят с много подизпълнители (повечето не значи всички). Не съм се интересувал особено от японците, но Toyota ползват контролни модули на Delphi. В съседния департамент пък работят по някакъв двигател на Nissan и друг на Kia, така че сори *** не успя да ме убедиш в нищо с язвителния си коментар ;)
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Колеги,какво сте седнали да се карате за еврейския форд?
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Wane, виж на японските и корейски автопроизводители кой им прави двигателите и ела пак да си приказваме,но до тогава най-добре замълчи,защото си меко казано некомпетентен отвсякъде.При немците е така.Възлагат на този и онзи,после сглобяват и накрая се получава едно голямо нищо.Японците и корейците дори СК си ги правят сами,ама какво ли да ти обяснявам,като няма да ме разбереш и пак ще си знаеш твоето.
  • #13
    7 rate up comment 9 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Анонимнико, пусни едно доказателство под формата на линк, че съм твърдял, че притежавам употребявана Фиеста и ще ти купя каквато кола кажеш до 30 000 лв. Ако не успееш, обаче, направи услуга на себе си и всички останали и спри да пишеш тъпотиите си тук. А "знаещия" демонстрира, че истински знаещите знаят, че нищо не знаят. Тези, които не знаят, обаче, си мислят че всичко знаят.
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Знаещ, грешиш за автоиндустрията в случая. Повечето автомобилни компании работят с една камара подизпълнители (OEM) в разработката на двигатели. Delphi и Bosh например отговарят за един куп компоненти в двигателите на супер много производители. Фирмата, в която работя аз учавства в разработката на двигатели на Land Rover, Jaguar, Mercedes,BMW и една камара други, включително и AMG,които уж трябва да са 100% Merc. Конкретно за малкия EcoBoost на Форд не знам кой има участие, не съм се интересувал
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ford, дори и тенекии не произвежда на всякъде, някой от тях за Северна Америка им ги произвежда "Magna International of Canada"!
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Лелеееее,в тоз форум било пълно с нови Фордове бе.Хахаха,айде малко по-леко на завоите със старите кошове!Нали знаете защо Форд и *** не боледуват?В този лаф има много истина да знаете.Иначе мотора който са направили наистина радва,като характеристики.Не знам колко са верни,но ако са е чуден.Прави ми впечатление,че Форд за пореден път нищо не създават.Други фирми им правят всичко,а те само сглобяват.Големите в автоиндустрията поне двигателите сами си ги произвеждат,а не чакат на други.
  • #9
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Анонимни ми никой, пиша точно с един ник. Ако ти страдаш от шизофрения, аз нямам подобни проблеми...