IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Обновената версия изразходва само 3.5 л/100 км.

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен
Първият дизел-електрически хибрид в света - Peugeot 3008 HYbrid4, стъпи на пазара в началото на миналата година, предлагайки завидно нисък разход, достатъчен простор и задвижване на четирите колела. Въпреки, че возилото, разполагащо с 200 к.с., изразходваше средно по само 3.8 литра на 100 км, французите решиха да го направят още по-икономично.

Новата версия на Peugeot 3008 HYbrid4 се нуждае от само 3.5 л/100 км и изразходва в атмосферата 91 гр/км вредни CO2 емисии. При предишната версия емисиите на СО2 бяха 99 гр/км.

Редуцираните стойности са постигнати без да се прави компромис с динамиката на модела. Той продължава да разчита на двулитров турбодизелов двигател с мощност 163 к.с., който задвижва предните колела и на електродвигател с максимална мощност 37 к.с., който задвижва задната ос. Така разполагащата със задвижване към четирите колела система не се нуждае от механична връзка между двата моста, като генерира обща мощност от 200 к.с.

Благодарение на всичко това ускорението 0-100 км/час отнема 9.2 секунди, а максимална скорост достига 210 км/час.

Обновената версия на Peugeot 3008 HYbrid4 ще стъпи на пазара до края на тази година.

Нашето ревю на Peugeot 3008 HYbrid4

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    много пъти,аз и още няколко човека те приканвахме да дадеш линк към напуканите пластмаси,а ти все си правиш оглушки,както ще го направиш и сега със сигурност.Ако имаше действително нещо такова,нямаше да има само една единствена статия по въпроса от явно платен от конглокенцията журналист.Явно от ТЮФ лъжат и платените писачи говорят истината:http://***.automedia.bg/files/articles_body/2011-02/tuv1(1).jpgТа не разбрах къде са немските хибриди?Дай да ги видим и да ги сравним!
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В заключението пише прекалено скъпа за това което предлага и ужасна видимост ха ха. Като добавим ужасно пътно поведение и евтини пластмаси както и тромава при изпреварване и не напоследно място може би имаш предвид Приус , който Американска организация за защита на потребителите Consumer Reports препоръча на жителите на страната да не купуват Същия този, на който не му работили спирачките а пластмасата му се напуквала по-бързо отколкото може да се напише, според французите? Ха ха ха ха
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За този хибрид говорим:http://www1.adac.de/Tests/autotest/tetdaten/autotest/at4277_toyota_prius_1_8_hybrid.pdf?quer=testsили за този:http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Toyota_Prius/Защо ли никъде не срещам немски хибриди?Отговори ми!Защо?Защото ги няма може би?Така,че вземи се скрий някъде с тъпите си германофилски умозаключения!
  • #9
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За кои модели на Тойота пишеш, за които призовават в САЩ Американците да не ги купуват ли или онези които задръстиха сервизите, тия които не спирали с дефектните спирачки или за тия на Лексус където в момента ги отзовават заради самоускоряващ се *** на газта. Когато Тойота са решили да копират идеята на Ауди за хибрид, да бяха ги питали поне как се правят *** за газта и как може да се правят спирачки които да спират. А Уйлямс правят само акумулатора към маховика на хибридите на Ауди от Льо Ман .Както Matsushita Electric Industrial прави акумулаторите на Приус, да заключим ли че Matsushita Electric Industrial прави хибридите на Тойота а? Всеки път се забавлявам на глупоста ти. А може би новия Рав 4 за който доставчик е Тесла, може да го пишем направо Тесла а? Ха ха ха ...
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нали ти казах къде са *** и питай Тойота да ти обяснят къде са. Иначе няма как да си купиш, щото нямаш кинти а те не са евтини.
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И къде са хибридите от Льо Ман да ми кажеш?От къде мога да си купя такъв?Освен това на Ауди хибрида не е немска разработка,а на Уйлямс.Първо чети и тогава пиши,че пак се излагаш.ВАГ нямат успешен и ефективен хибрид до сега.Факт!Тойота има много модели успешни и ефективни хибриди,които са доказано едни от най-надеждните автомобили,а Приус е третата по продажби кола в света,а Корола отново е на първо място.Къде са ВАГ в случая?Отново в 9-та глуха където им е мястото.
  • #6
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не питай бавареца ами питай Тойота, те да ти разкажат за немските хибриди на Льо Ман, те ги видяха съвсем отблизо. Вярно че за малко ги видяха, но пък накрая им се любуваха докато пилотите на хибридните Аудита им махаха от почетната стълбичка.
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Онзи ( преди 13 години )
    бавареца е чел статията за хибридите в днешния аутобилд и не е обърнал внимание че на първо място са писали за японските после за френските а германските са ги оставили на последно място СМЯХ В ЗАЛАТА
  • #4
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето това е хибрид не като на Приус тромав и харчи по скъпо гориво.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    баварец,я ми разкажи малко по-подробно за немските хибридни технологии,че нещо не се сещам за такива.Те немците се скъсаха да правят хибриди,че чак почнаха и на други нации да предоставят и да обясняват как се правят.Направо ме разсмя този път.Оправи ми деня.