IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Обновената версия изразходва само 3.5 л/100 км.

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен
Първият дизел-електрически хибрид в света - Peugeot 3008 HYbrid4, стъпи на пазара в началото на миналата година, предлагайки завидно нисък разход, достатъчен простор и задвижване на четирите колела. Въпреки, че возилото, разполагащо с 200 к.с., изразходваше средно по само 3.8 литра на 100 км, французите решиха да го направят още по-икономично.

Новата версия на Peugeot 3008 HYbrid4 се нуждае от само 3.5 л/100 км и изразходва в атмосферата 91 гр/км вредни CO2 емисии. При предишната версия емисиите на СО2 бяха 99 гр/км.

Редуцираните стойности са постигнати без да се прави компромис с динамиката на модела. Той продължава да разчита на двулитров турбодизелов двигател с мощност 163 к.с., който задвижва предните колела и на електродвигател с максимална мощност 37 к.с., който задвижва задната ос. Така разполагащата със задвижване към четирите колела система не се нуждае от механична връзка между двата моста, като генерира обща мощност от 200 к.с.

Благодарение на всичко това ускорението 0-100 км/час отнема 9.2 секунди, а максимална скорост достига 210 км/час.

Обновената версия на Peugeot 3008 HYbrid4 ще стъпи на пазара до края на тази година.

Нашето ревю на Peugeot 3008 HYbrid4

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хондите харчат много повече от Тойота хибридите.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Аз карам БМВ 320д 163к.с, колега от работата си взе Сивик Хибрид 95к.с. Тръгвам аз градско, а той след мене - караме по светофари на тръгни спри - аз имам разход 8.4 а той 8,7. Излизаме и караме по околовръстното аз имам 4,6 а той 4,9. Сега го навивам за магистрала със 140 да видим колко ще е разликата - аз залагам поне на 1,5 л.Айде сега ми кажете къде е ползата от хибридната технология щом аз дори без старт стоп правя по добър разход от него?Само че не карам 95 кона а 163;-)
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да, всичките тия немски "хибриди" харчат колкото нормалните им коли. ВСЕКИ Лексус е по-икономичен и с по-нсики емисии! германските еднодневки само ти си ги хвалиш!Хах,***. БМВ не случайно от Тойота копира хибридните технологии! Другите немски *** не са за коментар! Толкова са изостанали. Напукани пластмаси има само в немските дръгели, но не и в японски автомобил! Най-здравите коли-ТОЙОТА! ДОКАЗАНО ОТ ГЕРМАНСКИТЕ ИНЖЕНЕРИ!
  • #19
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    !!! Как да поръчаш като няма? ***! Нали ти казах да отидеш в магазина и да питаш, ти ако си стоиш в къщи и си представяш че няма не означава че в действителност е така, всеки път ли трябва да ти казвам, да спреш да вярваш, че каквото сънуваш е истина. На прима виста се сещам за няколко хибридни модела. А6 хибрид,А8 хибрид,Кю5 хибрид,Туарег хибрид,Панамера Ес хибрид,Кайен Ес хибрид,БМВ 3 хибрид,БМВ 5 хибрид,БМВ 7 хибрид, Мерцедес Ес 400 хибрид нямат проблеми със спирачките, нямат проблеми с *** на газта и са с качествени материали и добра возия и пътно поведение, няма напукани пластмаси и никой не агитира да не си ги купуваш, както агитират в САЩ да не си дават Парите за калпав Приус. Хайде сега *** да си купиш ха ха ха ха ХА ХА ХА ХА ХАААААААА . Само да ти кажа че струват пари, не ги подаряват ха ха ха ха .
  • #18
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само Японско! Френските и немски рециклажи хич не ме интересуват.
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Олигофренски,как да си поръчам,като няма бе.А и то техните псевдохибриди нали ги виждаме по тетсовете.Харчат повече от нормален автомобил.Дори ВАГ счупиха рекорда,като се оказа,че техният хибрид харчи повече от версията без хибридна система.Ей това са немските хибриди.На книга ги докарват нещата,а в действителност са ***.
  • #16
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми отиди в магазините на ФВ,Порше,Ауди,БМВ,Мерцедес и си поръчай хибрид бе къде били. Тука да не е информация ха ха. Ако не те изгонят от магазина естествено ако отидеш с раздрънкатата королка веднага ще разберат че само ще цапаш седалките на хубавите коли и дори ключодържател няма да си купиш..
  • #15
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Олигофр*нски ще викаш на баща си, докато бутате щайгата. 100 пъти съм ти дал линк за напуканите пластмаси и всеки и повтаряш едно и също дай да видим, може би с цел ако не вляза пак в статията, да може да излезе, че все едно съм си измислил ха ха. Много си *** ха ха. Нищо аз пак ще ти дам линк. За разлика от теб аз не се нааквам и по 30 пъти да ми задават един и същи въпрос и да мълча като пукал и да пиша за цветанка ризова и Бор Чвор ха ха. И преди да копна линка само да те питам и линка на Consumer Reports ли да ти дам където приканват американците да не си купуват Приус и една от причините е евтините материали в купето? Щото и него мога да ти дам а еот за напуканите пластмаси, чети добре там пише също и за отвратителното пътно поведение и др. http://***.rs-auto.bg/reviews/article/9179/peugeot-308-vs-honda-insight-vs-toyota-prius/Прочети статията само ще те насоча към няколко пасажа Prius ви информира много по-добре от новините в 20ч. Може би, за да отклони вниманието ни от твърдите пластмаси, които се напукват по-бързо, отколкото можем да го напишем. Ха ха ха ха хаааа ха хааа Ето и друг пасаж: Твърдото и неточно управление, обаче, както и голямото тегло правят колата доста тромава. Освен това амортисьорите не са ефикасни и шумовете от търкалянето на колелата са много силни. Ниски показатели, лошо окачване, неточно управление и твърде шумен ха ха ха хаааа и утре пак да не ме караш да ти пращам за 110-ти път линка ха ха хаа.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Къде са немските хибриди питам аз?Кажете в кой магазин да отида да ги разгледам?Няма,няма и да има хибриди от технологично изостаналите дизелджии.А по статията-браво на Пежо,че са компания,която върви напред въпреки трудностите,а не като някой само на стара слава да е карат.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ТЮФ явно пак лъжат според ВАГиналчето по-долу:http://***.vdtuev.de/presse/tuevnachrichten/tuv-report-2012-toyota-prius-mit-der-goldenen-plakette-ausgezeichnetНапукани пластмаси.Хахаха,те на продължителният 100 000 км тест на Ауто Билд Приус го изкараха най-здравата кола без дори една лампа да изгори,а камоли някакъв дефект да даде,а той келемето за напукани пластмаси ще ми приказва.Приус е и единственият автомобил за който теста продължава до 200 000 км.Коментара е излишен.