IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Обновената версия изразходва само 3.5 л/100 км.

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен
Първият дизел-електрически хибрид в света - Peugeot 3008 HYbrid4, стъпи на пазара в началото на миналата година, предлагайки завидно нисък разход, достатъчен простор и задвижване на четирите колела. Въпреки, че возилото, разполагащо с 200 к.с., изразходваше средно по само 3.8 литра на 100 км, французите решиха да го направят още по-икономично.

Новата версия на Peugeot 3008 HYbrid4 се нуждае от само 3.5 л/100 км и изразходва в атмосферата 91 гр/км вредни CO2 емисии. При предишната версия емисиите на СО2 бяха 99 гр/км.

Редуцираните стойности са постигнати без да се прави компромис с динамиката на модела. Той продължава да разчита на двулитров турбодизелов двигател с мощност 163 к.с., който задвижва предните колела и на електродвигател с максимална мощност 37 к.с., който задвижва задната ос. Така разполагащата със задвижване към четирите колела система не се нуждае от механична връзка между двата моста, като генерира обща мощност от 200 к.с.

Благодарение на всичко това ускорението 0-100 км/час отнема 9.2 секунди, а максимална скорост достига 210 км/час.

Обновената версия на Peugeot 3008 HYbrid4 ще стъпи на пазара до края на тази година.

Нашето ревю на Peugeot 3008 HYbrid4

0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 16 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    хибридата технология на това пежо е германска. явно първия път франсетата не са я интегрирали съвсем правилно и "германчетата" е трябвало да им обяснят че са си оставили ръцете. ясно ми е кой на кого е помогнал за да смъкнат разхода с почти 10%. така че е ясно къде са германчетата - там от където те се връщат ти натам си се запътил.
  • #1
    14 rate up comment 5 rate down comment
    къде са германчетата ( преди 13 години )
    Някъде по сервизите я за смяна на дюзи,я за спукана глава,я за прегрял двигател,я за бъгава електроника,я гръмнало турбо,я за счупена скоростна кутия или за издало багажа окачване.Ето на дори французите ги надминават технологично.От ПСА правят хибриди,а от Рено-Нисан правят електромобили и коли на водород.Да ама немеца е ***,като гъдулка и си трака с дизелчето.Още по-големи гъдулки обаче са им феновете.