IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Обновената версия изразходва само 3.5 л/100 км.

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен
Първият дизел-електрически хибрид в света - Peugeot 3008 HYbrid4, стъпи на пазара в началото на миналата година, предлагайки завидно нисък разход, достатъчен простор и задвижване на четирите колела. Въпреки, че возилото, разполагащо с 200 к.с., изразходваше средно по само 3.8 литра на 100 км, французите решиха да го направят още по-икономично.

Новата версия на Peugeot 3008 HYbrid4 се нуждае от само 3.5 л/100 км и изразходва в атмосферата 91 гр/км вредни CO2 емисии. При предишната версия емисиите на СО2 бяха 99 гр/км.

Редуцираните стойности са постигнати без да се прави компромис с динамиката на модела. Той продължава да разчита на двулитров турбодизелов двигател с мощност 163 к.с., който задвижва предните колела и на електродвигател с максимална мощност 37 к.с., който задвижва задната ос. Така разполагащата със задвижване към четирите колела система не се нуждае от механична връзка между двата моста, като генерира обща мощност от 200 к.с.

Благодарение на всичко това ускорението 0-100 км/час отнема 9.2 секунди, а максимална скорост достига 210 км/час.

Обновената версия на Peugeot 3008 HYbrid4 ще стъпи на пазара до края на тази година.

Нашето ревю на Peugeot 3008 HYbrid4

0 от 500
  • #32
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    НАСА напълно оправда Тойота за ускоряването. Иначе аз не сравнявам Приус с А8,а Лексус с А8!!! А 8 със смешното 2.0 двигателче от Пасат верно само с Приус може да го сравниш.Лексус е светлинни години по-добър от Ауди кютука.Най-здравите коли- Тойота - признато от ГЕРМАНСКИТЕ ИНЖЕНРИ! ГАВРА С НЕМСКАТА ТЕХНИКААА.
  • #31
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** що още връщат Тойоти да им сменят самоускоряващия *** бе? Не се ли научиха за 5 години как се правят ***? Къде са тръгнали тогава коли да продават? Ха ха ха Материала евтин, но за сметка на това некачествен.
  • #30
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И накрая , но не на последно място запомни 19 милиона коли в сервиза за 2г. и още не могат да си оправят *** на газта и сервизните акции продължават. Ти на това ако му казваш кола, не знам на колата какво трябва да кажеш. Приус е евтин *** с който мамят хората :http://***.extremecentrepoint.com/?p=541 пълен смях. ха ха ха.
  • #29
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    кога ще прочетеш за Ауди такава рецензия като на Приус: твърдите пластмаси, се напукват по-бързо, отколкото можем да го напишем, твърдо и неточно управление, голямото тегло прави колата доста тромава. Освен това амортисьорите не са ефикасни и шумовете от търкалянето на колелата са много силни. Ниски показатели, лошо окачване, неточно управление и твърде шумен.. Е ти на това автомобил ли му казваш? да си чул Кънсюмър рипортс да приканва Американците да не купуват Ауди? Но пък го правят с Приус.
  • #28
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да харчи два литра отгоре на Приуса но ускорението на Приус е 10,5.сек. а на А8 хибрид е 7,7сек. Ето това е гавра. Едното върви другото трябва да го буташ ако бързаш. ха ха ха ха хааа. Няма нито едно списание или организация от която и да е държава да не е признал, че приус вози гадно, всичко вътре е от най-долнокачествените и евтини материали, ужасен обзор, кофти пътно поведение,тромав, с ужасно твърдо окачване от което возията е дървена, амортисьорите са отвратителни, лошо обешумяване и т.н...
  • #27
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    То толкова е ялов немския хибрид,че още малко ще му сложат 3-цилиндров двигател на 2 тона купе, за да смъкнат малко разхода! Обаче понеже са некадърни германчета са извадили мижавите 240 коня за А8 и А8 дори не може да вдигне 250 км./ч. с тоя двигател от пасат! Смешни германчета.
  • #26
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В САЩ никой не купува немски хибрид, защото няма ***.Всички купуват Приус и Лексуси! Това са фактите. Ауди А8 хибрид е 2.0 4 цилиндров двигател- ГАВРААААААА ХАХАХА, и пак харчи много!
  • #25
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахха, Аудито имало по-добра аеродинамика от Приус. Ти луд ли си бе? Приус е с най-добрата аеродинамика от всички серийни автомобили на пазара! Ауди е кютук,а хибридите му харчат колкото нормалните им модели. Приуса , и то Приус Плюс- минивана го тестваха в Ауто-Билд и даде 5,2 разход, Туран даде 8,1/100 със същата мощност!Няма по-икономична кола от приус!
  • #24
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А какво стана се ДА ВСИЧКИ НЕМСКИ ХИБРИДИ ХАРЧАТ МНОГО. *** нали нямаше немски хибриди бе? Пак ли ти доказаха че си глупав ха ха ха ха. Колко пъти да ти казвам да не се обаждаш за коли, защото нищо не знаеш. Уж не знаеше пък сега харчели много от къде знаеш като до преди малко не знаеше че имало такива хибриди ха ха хаааа . Знаеш ли кога ще чуеш в САЩ да препоръчват на гражданите да не купуват Немка премиум кола? Никога, това да не е Приус или Лексус ха ха ха. Сещай се защо.
  • #23
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те и приусите харчат много. Вчерашния Аутобилд дават новия Приус като го тествали среден разход 5,2 литра. Нищо общо със разхода от завода. А хибридното А8 в теста е с разход 8 литра, само че имайте предвид че Аудито е голяма лимузина а Приуса е малка пашмага и Аудито има много,много по-добра динамика от Приуса. Аудито върви много а Приуса пишат че е много тромав.