IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Обновената версия изразходва само 3.5 л/100 км.

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен

Peugeot 3008 HYbrid4 стана още по-икономичен
Първият дизел-електрически хибрид в света - Peugeot 3008 HYbrid4, стъпи на пазара в началото на миналата година, предлагайки завидно нисък разход, достатъчен простор и задвижване на четирите колела. Въпреки, че возилото, разполагащо с 200 к.с., изразходваше средно по само 3.8 литра на 100 км, французите решиха да го направят още по-икономично.

Новата версия на Peugeot 3008 HYbrid4 се нуждае от само 3.5 л/100 км и изразходва в атмосферата 91 гр/км вредни CO2 емисии. При предишната версия емисиите на СО2 бяха 99 гр/км.

Редуцираните стойности са постигнати без да се прави компромис с динамиката на модела. Той продължава да разчита на двулитров турбодизелов двигател с мощност 163 к.с., който задвижва предните колела и на електродвигател с максимална мощност 37 к.с., който задвижва задната ос. Така разполагащата със задвижване към четирите колела система не се нуждае от механична връзка между двата моста, като генерира обща мощност от 200 к.с.

Благодарение на всичко това ускорението 0-100 км/час отнема 9.2 секунди, а максимална скорост достига 210 км/час.

Обновената версия на Peugeot 3008 HYbrid4 ще стъпи на пазара до края на тази година.

Нашето ревю на Peugeot 3008 HYbrid4

0 от 500
  • #42
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Превантивна акция!Ето:"Десетки американци завеждат всяка година дела срещу "Тойота", включително и след катастрофи, които УЖ са причинени поради фабрични дефекти." УЖ знаеш ли какво означава?
  • #41
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    добре като ги е оправдала защо продължават сервизните Акции на тоюота за самоускоряващи ***?: http://***.klassa.bg/News/Read/article/207881_%E2%80%9E%D0%A2%D0%BE%D0%B9%D0%BE%D1%82%D0%B0%E2%80%9C%20%D0%B8%D0%B7%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D1%8F%20%D0%BE%D1%82%20%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%20154%20000%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B0.
  • #40
    7 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Немските хибриди са или много слаби като мощност, или много харчат,или и двете.Супер зел. НА А8 сложили 2.0 мотор от Пасат.ГАВРРААААА
  • #39
    6 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    НАСА напълно оправда Тойота. А Германските технически прегледи, самите ГЕРМАНЦИ признават Тойота за най-здравите коли! А Приус Ц не е Приус! Приус Ц е малкия Приус
  • #38
    28 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Обзор на коментарите, Миризмата е много смешен човек, много добре знае че Тойотките са *** както и Хюндая на баща му, но нарочно повтаря обратното, за да убеди сам себе си че другия в него Дошо-Казанлъшкия по известен като Фистинга не се е набутал, че не може Фистинга да е толкова ***. Може, как да не може той Фистига на кой ще се е метнал щом е в мозъка на миризмата няма как да е умен. Миризмата задава *** въпроси като примерно Къде са немските хибриди питам аз?Кажете в кой магазин да отида да ги разгледам?Няма,няма и да има хибриди от технологично изостаналите дизелджии.. Отговарят му Еми отиди в магазините на ФВ,Порше,Ауди,БМВ,Мерцедес и си поръчай.Миризмата мислил, мислил напънал единствената си гънка и решил че на магазина няма, ето отговора му: как да си поръчам,като няма бе.Веднага са му дали няколко модела които се предлагат на магазинаА6 хибрид,А8 хибрид,Кю5 хибрид,Туарег хибрид,Панамера Ес хибрид,Кайен Ес хибрид,БМВ 3 хибрид,БМВ 5 хибрид,БМВ 7 хибрид, Мерцедес Ес 400 хибридФистинга, явно забравил какво е питал 5 минути преди това и пише, че немските хибриди харчели като нормални коли!! До преди 5 минути не знаеше че има немски хибриди, сега вече обяснява като човек карал и карал немски хибриди ха ха ха, рядка тъпота. Естествено следват подигравателни коментари точно за това. Обърнете внимание на отговора на фистнига. Хахха, Аудито имало по-добра аеродинамика от Приус. Ти луд ли си бе? Приус е с най-добрата аеродинамика от всички серийни автомобили на пазара! както се разбира, след като го забиха че има немски хибриди, фистинга или както е по известен под името миризмата ни в клин, ни в ръкав започва да отговаря някакви неща, които никой никъде не е споменал ха ха ха каква аеродинамика, какво Ауди !!!! Ха ха ха хааааа Каква айродинамика? Хахха, Аудито имало по-добра аеродинамика от Приус , кой къде е споменавал такова нещо бе миризма? Или другия в теб Дошо фистинга ти говори в главата за аеродинамика и ти му отговаряш в Аутомедия а? Ха ха ха ха. Естествено от 3 дена около 40 пъти му е зададен въпроса защо Тойота продължава да произвежда фалшиви самоускоряващи се *** и продължава да прави сервизни акции да ги оправя, Отговор няма и до днес! Миризмата мижа и не иска да вижда истината, той твърдо вярва че другия в него Фистинга не е балък и кара Приус ха ха ха. Не може да е толкова ***. Ама е!
  • #37
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аха Приус С не е Приус така ли ха ха хааа мнооого си *** евала. Относно обешумяване и обзор се върни ивиж вчера линка на немски който си дал и прочети какво са писали немците аз ти дадох и други линкове където пише същото. Това че ес правиш на сляп си е твой проблем. Аз ти казах тойота първо да се научат да правят *** и чак после да мислят за коли.
  • #36
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Консюмър Рипортс не препоръчват Приус Ц,който е малкия и евтин Приус. А не за Приус! Не бъркай моделите, лъолъо. Та обезшумяването на Приус е сред най-доброто, возията е добра, обзора е много добър , много по-добър от немските консерви. Няма как да е тромав Приус, като ускорява 0-100 км. за 10,4 сек., значи много немски коли са тромави също:)))
  • #35
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Твърде шумен друг път! В теста на Ауто-Билд са мерили шума и най-безшумен е Приус! По-безшумен от немския кош Туран! Неефективни амортисори, що за глупост, какво значи неефективни, той ако иска да я кара като спортна кола, не е това целта на Приус. Приус е най-икономичната и с най-ниски емисии кола! Това е целта и е изпълнена перфектно от японците. Германчетата само копират после, но некадърно.
  • #34
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е възможно ИЗОБЩО пластмасата на Приус да се напука. Първо,защото това е специална пластмаса и материи, и второ, това,което си чел си го приел буквално,защото си тъпо момче и първосигнален, казано е така с цел да се оплюе пластмасата,защото на тоя журналист не му е харесала. Той яде ли я ,дъвче ли я , или кара колата. Най-здравата кола ,доказано от ТЮВ Германия е Приус и останалите Тойоти. Доказано и от 100 000км. тестове на Ауто-Билд- Първи са Приусите и Маздите.Хегемония в първите места.
  • #33
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя сайт ,който даваш е за стария приус и БМВ предимно магистрално каране. Не е коректен теста,защото в града Приуса харчи 4/100,а бмв-то 10/100. освен това това е стария модел Приус,който е в теста. Голямо тегло????? Та Приус е по-лек от дизелова Джета, бе простако.Провери теглата. не ме интересува мнението на някакъв журналист, продажбите на Приус показват,че хората го харесват! Приус е сред 3-те най-продавани коли в света,а е по-скъп от една Джета да речем, но повече търсен!